Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtuullisesti ketuttaa osa-aikatyötöntä!

Vierailija
06.05.2010 |

Olen tehnyt pieniä pätkiä rekrytointifirman listoilla ja lopuista päivistä saan työttömyyskorvausta kassasta. Huhtikuussa olin aivan loppukuusta töissä viikon. No tuntilista ehti niin myöhään toimistolle, että palkka tulee vasta tämän kuun lopussa. Kassassa viime kuun työttömyyspäivärahan maksu kestää, koska jouduin laittamaan liitteitä hakemuksen mukana.

Onneksi mies on töissä, ettei rahat ole perheestä täysin loppu. Yksinhuoltajana olisin taas viivästysten takia lirissä. Omien kokemusten pohjalta ymmärrän, miksi kaikki eivät halua tehdä töitä tälläisissä minipituisissa pätkissä. Helpommalla pääsisi ja rahat saisi ajallaan, jos olisi vain kotona. Huoh.

Onneksi 1.6 alkaa äitiysloman sijaisuus ja tämä parerirumba jää ainakin hetkeksi.

Tahtoo vakituisen työsuhteen! Hakemuksia olen 8kk:n (edellinen työnantaja meni konkurssiin) aikana laittanut varmasti 100, mutta hakijoita on liikkeellä aivan käsittämätön määrä. Pahimmillaan samaa paikkaa kanssani on hakenut 352 muuta.

Oma äiti onneksi tietää tilanteemme ja pyysi eilen, että en ostaisi mitään kallista hänelle äitienpäivälahjaksi. Haluaa kuulemma vain viettää "tyttöjen illan" mun kanssa eli menemme ensi viikolla pizzalle. On se ihana.

Huoh, kiitos kun sain purnata.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme