Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina jättää vauvansa viikoksi hoitoon

Vierailija
05.05.2010 |

Hän on taas sitä mieltä että tarvitsee omaa aikaa erossa vauvastaan. Miksi isovanhemmat mahdollistavat tällaisen elämäntyylin tarjoamalla jatkuvasti hoitoapua, nytkin kuulemma martinan oma äiti suositellut tätä viikon etelän lomaa.. Huoh.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tekevät monet muutkin äidit. En ymmärrä miksi jotain asiaa pitää erityisesti toitottaa sen takia että joku "julkkis" tekee niin.

enpä usko...

Yllättävän moni jättää muutaman kuukauden ikäisen vauvan moneksi päiväksi hoitoon. Monet myöskin käyvät säännöllisesti vaikkapa kolme kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan omissa harrastuksissa vaikka kotona on pieni vauva. Tää on sitä nykypäivää.

Jos jotain positiivista etsii, niin hoitopaikka on varmasti paras mahdollinen, mummolan rakastava ilmapiiri ei tee pahaa kenellekään.

Vierailija
62/67 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit ihan hyvä lapsen kannalta jos kerta äitii ei kiinnosta hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin paljon?

Vierailija
64/67 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitsee VAUVALLE??? Neuvola, haloo!!! Tuntisitte vastuunne jos äidit ovat ihan hakosalla!

Vierailija
65/67 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk ikäista tyttären tytärtä, kun olivat lomalla. Minä olin päivät töissä, hyvin olvat kuulemma pärjänneet, opetti syömään balkanin makkara siivuja.

Vierailija
66/67 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka blogissa merkintää kuinka tää mamma tarvii omaa aikaa :O Millonkohan tulee sen vauvan aika??

Vierailija
67/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi se äiti on aina se jonka poissaolo on lapselle niin kovin haitallista? Mietin vaan kun oma mies tekee reissutöitä ulkomailla ja on poissa 1-2 viikkoa kerralla, eikä sitä kukaan osaisi ihmetellä, että voi, voi kun kiintymyssuhde sitä ja tätä. Sitten jos minä tekisin hänen työnsä niin se olisi jo ihan hirvittävän tuhoisaa lapsen kannalta? En nyt itse ainakaan koe olevani lapselle mikään puolijumala, vaikka aina täällä kotona nysväänkin.

No, jatkan tämän ihmettelyä varmaan vielä pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän