Nainen, pystyisitkö seurustella miehen kanssa, joka on harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa?
Kommentit (64)
No en todellakaan tollasem mieshuoran kanssa 🤮
Vierailija kirjoitti:
PYSTYISITKÖ SEURUSTELEMAAN.
Kuinka monta kertaa sinulle pitää sanoa, ennen kuin tajuat.
Autistinen neitsyt inceli vit tuillee kieliopista kun ei elämässä paljoa muutakaan ole 😅
Aika teoreettinen kysymys. Enistäänkin ne miehet, jotka oikeasti ovat letkuttanee noissa määrin, eivät ole kertomassa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Joko autisti on sekoamisen partaalla? 😂 Aiotko suorittaa joukkomurhan kiukkuisen incelin tapaan? 🤭
Miksei? Sellaisen miehen kanssa ei tarvitsisi kaunistella omiakaan numeroita alaspäin.
Rehellisesti: en. On pelkkä miesh*ora.
En mä halua tietää mitään seksikumppaneiden määrää enkä alkaisi miehen kanssa, joka kyselee jotain noin latteaa tai avautuu jostain panojensa määrästä.
Se, mikä mulle merkitsee on miehen sivistyksen taso ja energia, ja jos hän joskus myöhemmin luontevasti avautuu esim. nuoruudessaan kokemasta mielenterveysongelmaisesta periodista jolloin pani pakkomielteisesti kaikkea mikä liikkuu, niin ei se tietenkään muuta mitään. Mutta ei mun tarvi tuollaista tietää, varsinkaan sillä kulmalla, että tässä on tää mun PANOJEN MÄÄRÄ. Kiinnostavampaa tuollaisessa tapauksessa olisi ne syyt ja mistä sekoilu johtui.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap päissään
En ole. Seuraava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistinen neitsyt inceli vit tuillee kieliopista kun ei elämässä paljoa muutakaan ole 😅
Autistinen neitsyt inceli kirjoittaa kuin apukoululainen ja se on kaikkien muiden vika, vaikka on yritetty auttaa ettei vaikuttaisi niin tyhmältä.
Kyllä mutta en sellaisen kanssa jonka suomen kieli on viisivuotiaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistinen neitsyt inceli kirjoittaa kuin apukoululainen ja se on kaikkien muiden vika, vaikka on yritetty auttaa ettei vaikuttaisi niin tyhmältä.
Nyt se syyttää jo kaikkia muita autisteiksi 😂 Ihan ymmärrettävää 🤭 Muakin hävettäisi, jos olisin autisti 😘
Vierailija kirjoitti:
En mä halua tietää mitään seksikumppaneiden määrää enkä alkaisi miehen kanssa, joka kyselee jotain noin latteaa tai avautuu jostain panojensa määrästä.
Se, mikä mulle merkitsee on miehen sivistyksen taso ja energia, ja jos hän joskus myöhemmin luontevasti avautuu esim. nuoruudessaan kokemasta mielenterveysongelmaisesta periodista jolloin pani pakkomielteisesti kaikkea mikä liikkuu, niin ei se tietenkään muuta mitään. Mutta ei mun tarvi tuollaista tietää, varsinkaan sillä kulmalla, että tässä on tää mun PANOJEN MÄÄRÄ. Kiinnostavampaa tuollaisessa tapauksessa olisi ne syyt ja mistä sekoilu johtui.
Eli on tullut itseä jaettua.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas se esiintyy peppukipeytyneenä useana eri henkilönä kun ei pää kestänyt servatuksi tulemista 😘 Ooks kelannu et hommaisit elämän tai jotain? 😅
Vierailija kirjoitti:
Tämä, tämä ja vielä kerran tämä!
Miksi ihmeessä nykyään "aletaan seurustelemaan" mutta "ei pystytä seurustella"?
Mitä helvetin tilastoa sinä teet näillä jatkuvilla kyselyilläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas se esiintyy peppukipeytyneenä useana eri henkilönä kun ei pää kestänyt servatuksi tulemista 😘 Ooks kelannu et hommaisit elämän tai jotain? 😅
Tiedän varmaksi että en ole kirjoittanut kuin yhden kommentin, joten sinun kannattaa ehkä hakeutua päälääkäriin jos luulet muidenkin juttelevan täällä yksikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on tullut itseä jaettua.
What? Menikö mielipiteeni tunteisiin, kun tuli tarve tuollaista kirjoittaa? :D