Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystyisitkö seurustella miehen kanssa, joka on harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa?

Vierailija
02.06.2026 |

Kerroppa

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYSTYISITKÖ SEURUSTELEMAAN. 

Kuinka monta kertaa sinulle pitää sanoa, ennen kuin tajuat. 

Vierailija
2/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tollasem mieshuoran kanssa 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autistinen neitsyt inceli vit tuillee kieliopista kun ei elämässä paljoa muutakaan ole 😅

Vierailija
4/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika teoreettinen kysymys. Enistäänkin ne miehet, jotka oikeasti ovat letkuttanee noissa määrin, eivät ole kertomassa sitä. 

Vierailija
5/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Vierailija
6/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko autisti on sekoamisen partaalla? 😂 Aiotko suorittaa joukkomurhan kiukkuisen incelin tapaan? 🤭

Vierailija
7/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Sellaisen miehen kanssa ei tarvitsisi kaunistella omiakaan numeroita alaspäin. 

Vierailija
8/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap päissään

Vierailija
9/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: en. On pelkkä miesh*ora. 

Vierailija
10/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua tietää mitään seksikumppaneiden määrää enkä alkaisi miehen kanssa, joka kyselee jotain noin latteaa tai avautuu jostain panojensa määrästä.

Se, mikä mulle merkitsee on miehen sivistyksen taso ja energia, ja jos hän joskus myöhemmin luontevasti avautuu esim. nuoruudessaan kokemasta mielenterveysongelmaisesta periodista jolloin pani pakkomielteisesti kaikkea mikä liikkuu, niin ei se tietenkään muuta mitään. Mutta ei mun tarvi tuollaista tietää, varsinkaan sillä kulmalla, että tässä on tää mun PANOJEN MÄÄRÄ. Kiinnostavampaa tuollaisessa tapauksessa olisi ne syyt ja mistä sekoilu johtui.

Vierailija
11/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap päissään

En ole. Seuraava kysymys.

Vierailija
12/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistinen neitsyt inceli vit tuillee kieliopista kun ei elämässä paljoa muutakaan ole 😅

Autistinen neitsyt inceli kirjoittaa kuin apukoululainen ja se on kaikkien muiden vika, vaikka on yritetty auttaa ettei vaikuttaisi niin tyhmältä. 

Vierailija
13/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta en sellaisen kanssa jonka suomen kieli on viisivuotiaan tasolla.

Vierailija
14/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistinen neitsyt inceli kirjoittaa kuin apukoululainen ja se on kaikkien muiden vika, vaikka on yritetty auttaa ettei vaikuttaisi niin tyhmältä. 

Nyt se syyttää jo kaikkia muita autisteiksi 😂 Ihan ymmärrettävää 🤭 Muakin hävettäisi, jos olisin autisti 😘

Vierailija
15/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä halua tietää mitään seksikumppaneiden määrää enkä alkaisi miehen kanssa, joka kyselee jotain noin latteaa tai avautuu jostain panojensa määrästä.

Se, mikä mulle merkitsee on miehen sivistyksen taso ja energia, ja jos hän joskus myöhemmin luontevasti avautuu esim. nuoruudessaan kokemasta mielenterveysongelmaisesta periodista jolloin pani pakkomielteisesti kaikkea mikä liikkuu, niin ei se tietenkään muuta mitään. Mutta ei mun tarvi tuollaista tietää, varsinkaan sillä kulmalla, että tässä on tää mun PANOJEN MÄÄRÄ. Kiinnostavampaa tuollaisessa tapauksessa olisi ne syyt ja mistä sekoilu johtui.

Eli on tullut itseä jaettua.

Vierailija
16/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas se esiintyy peppukipeytyneenä useana eri henkilönä kun ei pää kestänyt servatuksi tulemista 😘 Ooks kelannu et hommaisit elämän tai jotain? 😅

Vierailija
17/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, tämä ja vielä kerran tämä!

Miksi ihmeessä nykyään "aletaan seurustelemaan" mutta "ei pystytä seurustella"?

Vierailija
18/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin tilastoa sinä teet näillä jatkuvilla kyselyilläsi?

Vierailija
19/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas se esiintyy peppukipeytyneenä useana eri henkilönä kun ei pää kestänyt servatuksi tulemista 😘 Ooks kelannu et hommaisit elämän tai jotain? 😅

Tiedän varmaksi että en ole kirjoittanut kuin yhden kommentin, joten sinun kannattaa ehkä hakeutua päälääkäriin jos luulet muidenkin juttelevan täällä yksikseen. 

Vierailija
20/64 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on tullut itseä jaettua.

What? Menikö mielipiteeni tunteisiin, kun tuli tarve tuollaista kirjoittaa? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi