Miten nuollaan pillua parhaiten?
Olen mies joka rakastaa pillun nuolemista. Minulla on tästä kyllä kokemusta, mutta haluaisin kehittyä todella hyväksi! voisitteko pliis kertoa miten kieltä ja sormia pitäisi käyttää, jotta nainen saisi parhaan tyydytyksen? Tiedän kyllä, että ei ole mitään yleistä "naisen käyttöohjetta", mutta kertokaa kuitenkin mistä itse pidätte?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:03"]
kiitos tytöt! Viimeksi nuolin juuri tuolla "jäätelötuuttitekniikalla" klitan seutua. Eli siis leveällä kielellä ja pehmeästi. Minusta ainakin tuntui, että hän tykkäsi tästä kosteudesta ja voihkinnasta päätellen. Mitäs jos samaan aikaan työntäisi hellästi yhden sormen sisään ja yrittäisi hieroa g-pisteen seutuvilta navan alta?
Minusta teet vähän väärin. Minun pimpsan käsittely alkaa näin, otan kasan tyynyjä ja laitan perseen alle.
Silittelen pimpsaa tai vaihtoehtoisesti otan hiusharjan ja harjaan hellästi, sitten vasta pimpsan käsittelyyn.
Otan liukuvoidetta ja hieron koko pimpsan aluetta, sitten otan häpyhuulet käsitelen niitä imemällä. Tämän jälkeen alan nuolemaan pimpsaa koko pimpsan aluetta klitoriksen suuntaisesti, välillä kiusottelen ja pyöritän kieltäni klitoriksen ympärillä ja imen sitä hiukan. Taas nuolen koko pimpsaa pitkin nuolasuin, otan dildon missä on värinä ja työnnän sen pimpsaan.
Taas nuolen pimpsaa ja klitorista. Otan dildon pois ja jatka nuolemista, juuri kun nainen on saamaisillaan lopetan nuolemisen. Jatkan hetkenpäästä uudestaan työntäen kaksi sormea pimpsaan ja kutkuttelen g pistettä, taas nainen on tulossa ja lopetan nuolemisen.
Teen tätä aika kauan ja nainen nauttii suunnattomasti. Sitten on klitoriksen vuoro härnäilen sitä ja paljon ei enää tarvitse nuolla kun nainen tulee ja erittäin voimakkaasti, pylly heiluu puolelta toiselle ja jatkan vielä nuolemista. Sitten on nainnin vuoro, mikä on tarina sinänsä. Olisitteko naiset tyytyväisiä tämmöiseen käsittelyyn?.
Tässä on taas kirjoittajana mies, joka leffoista oppinsa ottaneena kuvittelee, että näin se menee. En yleistä, puhun vain itsestäni, mutta minulle tuo ei toimi. Hirveetä säätämistä ja sähläämistä ja lopputulos on se, etten varmasti saa orgasmia. Onneksi oma mieheni ymmärsi, että klitorikseen keskittyminen takaa aina orgasmin. Yleensä laukean 2-5 min kielipelin jälkeen. Meillä seksiä onkin säännöllisesti juuri tämän "orgasmitakuun" takia, entisissä suhteissa seksielämä on hiipunut juuri miehen taitamattomuuden takia. Ohjeita ei oteta kuuleviin korviinkaan, vaan jyystetään just samalla tavalla kuin aina ennenkin.
Mää tykkään ku mun pillua nuolaan, sekä työnnetään 2 sormee jotka liukuu hitaasti ulos ja sisään samalla kieli liukuu pilkusta. Aah tekee hyvää, työnnä kieli sisään ja ime , mää antaudun. Sun kosketus kiihottaa jo ja sun sormet koskettaa samalla pilluani ja hierot sitä hellästi tuntuu hyvältä. Ota mut mää oon sun
ites kun nainen imee munaa ja juuri kun on mälli lentämässä niin että kitapurje lepattaa,lopetetaankin imeminen jolloin se paras osa ikäänkuin jää pois mälli vaan lentää patjalle tms mutta ei kurkkuun mihin sen kuuluisi mennä
Oi kun saisikin laueta miehen nuollessa. Oma ukko ei nuole.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin nuolla. Mistäpäin olet?
En ole koskaan saanut nuoltua naiselle orkkuja.
Opastusta tai neuvoakaan en ole saanut vaikla olen pyytänyt. Nyt ei enää kiinnosta kieleen vaan sattuu ja ihan turhaan. En ole vuosiin viitsinyt enää vaivautua.
Ja lisäksi useimmiten toosa oli ihan kauheassa kunnossa. Hygienia 0. Jotain keltaisia ja valkoisia homeelta haisevia pasitlleja roikkuu pitkissä karvoissa.
Mä oon saanut kaikki naiset tulemaan nuolemalla,
siis takuu on.
t. pervo-kake
Olipas typerä kysymys? Sun pitää kysyä siltä jota nuolet! Epäilen kysymyksestäsi päätellen ettet ole koskaan edes nuollut :(
Olen saanut kiitosta siitä, etten heti ala läpräämään pillun kanssa vaan suutelen ja hyväilen naista joka paikasta ja aluksi vain kädellä hipaisen pillua. Reisien sisäpinnoille helliä suudelmia ja ihan vähän rajumpiakin. Sitten suutelen naisen alapään huulia niin kuin suutelisin suulle ja kieli välillä tekee töitä klitoreksen pinnalla ja hellästi välillä imien ;
Mut kuten sanoin riippuu naisesta!!!!
Kysy juuri kyseiseltä naiselta.
Miehet on monesti niin herkkänahkaisia, ettei niitä uskalla neuvoa.
Itsestäni voin sanoa, että turhauttavinta on viisi sekuntia sitä, viisi sekuntia tätä, ja välillä yhtäkkiä loppuu. Takuuvarmaa, etten saa.
Taitavassa käsittelyssä saan joka kerta. Minä kysyn mistä mies tykkää, mitä haluaa, mitä lisää. Miksi niin äärettömän harva mies kysyy tai edes kuuntelee?
n50+ kirjoitti:
Kysy juuri kyseiseltä naiselta.
Miehet on monesti niin herkkänahkaisia, ettei niitä uskalla neuvoa.
Itsestäni voin sanoa, että turhauttavinta on viisi sekuntia sitä, viisi sekuntia tätä, ja välillä yhtäkkiä loppuu. Takuuvarmaa, etten saa.
Taitavassa käsittelyssä saan joka kerta. Minä kysyn mistä mies tykkää, mitä haluaa, mitä lisää. Miksi niin äärettömän harva mies kysyy tai edes kuuntelee?
kyllähän se on jokasen vastuu opastaa ja kertoa toiselle se mistä tykkää ja mikä on hyvä. Jos ei kerro niin ei voi toinen tietää ja tehdä juuri oikein ja sehän on sitten ihan oma vika. Aloitan itse leveällä kielellä hiljalleen ja pöyritellen klitan laitoja nopeampaa tahtia välillä kiihdyttäen koko alueelta. Naiset on tulleet aina ja kehuneet nuolemista joten tämä on hy tekniikka. Toki yleensä keskustellaan ja kerrotaan mistä tykkää ja itse en tykkää esim kivesten puristelusta yhtään
Hei minun Vaimoni rakastaa tulla nuoltuksi aloitan pussaamalla kiihkeästi hänen suutaan ja kaulaa sitten rintoja ja imen nänniä sitten
Siirryn vatsan alueelle ja sääriensisäpuollle ja siintä sitten häpyhuulien
Ulkoreunoille siintä sitten klitorikseen imaisen sen suuhuni hyväilen sitä kielelläni ja imen silloin yleensä eka orgasmi tulee jatkan hyväilyä
Hieron pillua ja pylly reikää siinä vaiheessa tulee toinen orgasmi sitten
Tynnin sormen pilluun ja toisen pyllyyn sormetan niin kauan että häneltä tulee taas orgasmi useasti ruiskuorgasmi sen jälkeen nuolen
Hänen rakkauden nesteet jota yleensä tulee tosi paljon hetken huilin
Jälkeen hän palkitsee minut ihanalla suihin otolla loppuun asti hän rakastaa kun nussin häntä suuhun maailman paras vaimo.
Voi ristus mikä ylimielinen runkkarinarsisti🤗
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää varsinaisesta _nuolemisesta_ (kieli leveänä ylös ja alas, iuh), vaan juurikin klitoriksen imuttelusta, pyörittelystä ja näpyttelystä kielenkärjellä.
Sormia myös sisään (machinegunilla), lopussa niin monta kuin vaan suinkin mahtuu ja ehkä samalla 1-2 sormea perseeseen samalla kun näppäilee kiihkeästi klitorista kielenkärjellä - kyllä tulee.
yllättävän moni nainen täällä haluaa sormia pyllyyn suuseksin lomassa samalla mutta kaikki anaalijutut ällöttää ?? Itse en haluaisi pyllyä sormia kesken suuseksin koska menisi vahingossa kuitenkin kiihkon lomassa nuolaisemaan väärää sormea
Vierailija kirjoitti:
Miks te naiset ootte niin monimutkaisia? Yhdellä pitää lipoa, toisella imeä, kolmannella ei käy kumpikaan, seuraavalla käy kaikki, pitää olla sormet perseessä, ei saa olla sormia perseessä... ei helvetti sentään. Ja sitten jos et osaa lukea ajatuksia, jotta mikä neitiä mahtuu miellyttämään, niin sitten loukkaannutaan ja valitetaan kun miehet ei osaa edes suuseksiä antaa. Kysyä kun ei kuulemma saa, koska se pilaa tunnelman. Samaan aikaan suurimmalle osalle miehistä riittää että sitä penistä nyt jotenkin lutkuttaa.
Moni näistä naisista ajattelee vielä niin että miehelle riittää se että munaa vaan lutkuttaa ilman mitään vaihtelua ja että se on hyvää suihinottoa. Siihen tunteeseen turtuu hyvin äkkiä. Naisten pitäs oppia vaan sanomaan suoraan tai vihjaillen mistä tykkää koska puhdas mahdottomuus tietää se muuten kun osa haluaa sormia pyllyyn ja osa ei ja osa kovaa osa hiljaa siinä kohtaa ja siinä kohtaa ei ...
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin innokas kielimies en tajua miten jotkut miehet ei tykkää nuolla. Sitä voisi tehdä tunteja putkeen jos ei kieli väsyisi. m30
Vierailija kirjoitti:
Aluksi voi nuolla ja imeä mistä vaan (ja kauan), klitoriksen päätä ym, mutta orgasmi lähtee mulla siitä emättimen aukon ja klitoriksen pään puolivälistä nuolemalla. Samalla sormet sisällä. Nam.
Eikö siinä kohdassa ole virtsaputki?
Riippuu varmaan naisesta. Vaimoni pillu vaatii sormiaan sisäänsä saadakseen orgasmin. Pelkkä klitoriksen nuoleminen tai sormetus ei riitä.
Alun hyväilyjen ja klitoriksen sormetuksen jälkeen alan nuolemaan klitorista hellästi sivusta. Samalla hieron toisella kädellä sisäreisiä ja häpyhuulia molemmin puolin. Hieron peukalolla alhaalta välilihasta häpyhuulia pitkin klitoriksen sivuille, molemmin puolin. Toisinaan puristan pakaroista kovakouraisesti, kun jostain syystä näyttää nostavan vaimolla kiimaa. Kun pillu on tarpeeksi turvonnut ja auennut vaatii se jo sormea sisäänsä.
Pillun etureunaa, virtsaputken suuta ja siitä g-pisteelle hieroessa kiima vain nousee. Samoin kääntämällä sormi vastakkaiseen suuntaan välilihan puolelle ja siellä hierominen nostaa kiimaa entisestään. Monesti orgasmin saisi hierottua jo yhdellä sormella, mutta toisinaan pillu vaatii kovemmat otteet, jolloin kaipaa toista sormea ja suurempaa levitystä. Klitoriksen nuoleminen on jatkunut kokoajan ja jatkuu orgasmiin asti hitaasti kiihtyen. Sitten ihan päivästä riippuen sormetuksen voimakkuus vaihtelee, milloin rauhallisesti milloin kovakouraisemmin, jotta orgasmi lähtee liikkeelle. Orgasmit on lähteneet g-pisteen hieromisella ehkä noin 60% sesti ja loput 40% takaa välilihan puolen ps-pisteen hieromisella. Yleensä hieronut sormilla molempia ja koittanut aistia kumpi on sinä kertana parempi puoli. Todella harvoin on orgasmi lähtenyt sormien pumppaamisella edestakaisin. Sitäkin harvemmin rikkonut rajoja ja laittanut sormen pyllyyn. Mutta joskus se on ollut ainut mikä on orgasmin pelastanut.
Vaikka nuolekin klitorista liki koko ajan, niin välillä höllään ja kiinnitän vaimon huomion ihan muualle, jotten klitoris puudu. Jos orgasmi on tiukassa, sitä varmemmin kiinnitän huomion klitoriksesta ja orgasmin tulemisesta muualla ja hyökkään sitten yllättäen voimallisemmin takaisin. Oikealla ajoituksella orgasmi lähtenyt ennen kuin vaimo ehtinyt jännittää. Silloin sitä ei ole enää pysäyttänyt mikään.
Vaimo on ollut tyytyväinen orgasmeihinsa, eikä ole koskaan moittinut, eikä edes kommentoinut jälkeen. Itse joskus oikein rajun jälkeen kysynyt huvikseni, että taisi tuntua hyvältä. Silloin vastaukseni ollut vain lyhyt - tuntui- ja kiitollinen tunteikas rakkaudentäyteinen hymy. Tuon jälkeen hän on aina purkanut tunnelataustaan palvomalla kivikovaa kaluani. Mitä rajumpi orgasmi vaimolla sen kovempi on mun seisokki. Mun seisokin kovuudet on olleet aina vaimon kiimasta ja orgasmeista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä keskittyisin klittaan.
Kannattaisi keskittyä siihen tekemiseen mistä nainen saa orgasmin ja mistä tykkää. Ei välttämättä ole miehelle valintakysymys, jos haluaa naiselleen orgasmin.
http://nautinnonaarella.blogspot.fi/2017/01/suuseksia-kumppanille-osa-1…;