Miten nuollaan pillua parhaiten?
Olen mies joka rakastaa pillun nuolemista. Minulla on tästä kyllä kokemusta, mutta haluaisin kehittyä todella hyväksi! voisitteko pliis kertoa miten kieltä ja sormia pitäisi käyttää, jotta nainen saisi parhaan tyydytyksen? Tiedän kyllä, että ei ole mitään yleistä "naisen käyttöohjetta", mutta kertokaa kuitenkin mistä itse pidätte?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:45"]
On se härnääminen sinällään ok, mutta usein on käynyt niin, että homma on jäänyt hoitamatta loppuun sit kuitenkin, kun härnäämistä on jatkettu loputtomiin ja sit mies ite ehtii laueta ensin.. Eli rajansa härnäämisellä.
[/quote]
EI ei ei. Me nautimme siitä touhusta oli se millainen nainen vaan. Minulle on henkilökohtaisesti tärkeää se että nainen saa ensin, naiminen on vasta se viimeinen ii kaiken päälle mutta hoidan senkin niin että nainen saa. Osa naisista on kyllä kertonut että he eivät saa pelkässä yhdynnässä. Eli kielityöskentely ok.
Nautin kun häpyhuulia imetään, työnnetään kieli sisälle.
Kaikista parasta tämä kaikki on takaapäin..!!!
Kun nuollaan edestä, 2 sormea pepussa taivas samaan aikaan.
Alavatsasta voi painaa kämmenellä.
Hyväillä reisiä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:45"]
On se härnääminen sinällään ok, mutta usein on käynyt niin, että homma on jäänyt hoitamatta loppuun sit kuitenkin, kun härnäämistä on jatkettu loputtomiin ja sit mies ite ehtii laueta ensin.. Eli rajansa härnäämisellä.
[/quote]
EI ei ei. Me nautimme siitä touhusta oli se millainen nainen vaan. Minulle on henkilökohtaisesti tärkeää se että nainen saa ensin, naiminen on vasta se viimeinen ii kaiken päälle mutta hoidan senkin niin että nainen saa. Osa naisista on kyllä kertonut että he eivät saa pelkässä yhdynnässä. Eli kielityöskentely ok.
[/quote]
Monella miehillä tuntuu olevan hakusessa pimpsan nuoleminen. Ei sitä klittaa pelkästään nuolla eikä kieltä pyöritetä, onhan pimpsassa muutakin kun klitta. Olisihan se tyhmää jollei kumppanin toiveita kuunnella, jos saa seksin alkuaikoina huonon fiiliksen, niin en ihmettele jos toiset naiset kieltäytyy kokonaan nuolemisesta.
Tuo jäätelötuuttityyli kuulostaa osuvalta. Itse tykkään, että tuolla tyylillä nuollaan pimpsan yläosasta ensin suht rauhallisesti. Välillä voi käyttää kielen päätä. Sormia pitää myös käyttää raihallisesti, esim. 2 sormea varovasti sisään, ei sillä tavalla äkkiä tunkaisemalla. Sormia pitää alkuun liikutella hellästi. Mielellään tuntisin sormet myös häpyhuulilla, silloinkin voisi sellaisella leveällä peukalo-otteella hieroa häpyhuulia, pimpin suuta ja klitorista. Kun alkaisin innostumaan vauhtia voisi hieman kiihdyttää. Ylimääräistä sylkeä tai sylkemistä en omalla kohdalla toivoisi, sillä kostun tuosta itsekin aika lailla, niin liika kosteus veisi osan mukavasta kitkasta pois. Toivoisin tosiaan, että mies ei keskeyttäisi hommaa, korkeintaan tempoa voi vaihdella ja loppua kohden kiihdyttää. Ei olisi välttämätöntä, mutta itselleni olisi vielä piste i:n päälle, jos yksi sormi tai pieni pepputappi ujutettaisiin peppuun. Oi kun saisi useammin tuollaisen käsittelyn..
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]
Olen mies joka rakastaa pillun nuolemista. Minulla on tästä kyllä kokemusta, mutta haluaisin kehittyä todella hyväksi! voisitteko pliis kertoa miten kieltä ja sormia pitäisi käyttää, jotta nainen saisi parhaan tyydytyksen? Tiedän kyllä, että ei ole mitään yleistä "naisen käyttöohjetta", mutta kertokaa kuitenkin mistä itse pidätte?
[/quote]
Tuo oli kyllä hyvä. "yleistä naisen käyttöohjetta", ei kaikki naiset pidä samallaisesta nuolemisesta. Minusta se kyllä menee näin, vai väitättekö muuta?
Täysin surkea video. Jos on käsi pillussa niin silloin ymmärrän pelkän klitoriksen nuolemisen ja imemisen. Muuten pidän mieheni nuolemisesta, tyyliin "lassie".
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:20"]
Täysin surkea video. Jos on käsi pillussa niin silloin ymmärrän pelkän klitoriksen nuolemisen ja imemisen. Muuten pidän mieheni nuolemisesta, tyyliin "lassie".
[/quote]
Noh minusta tuossa videossa oli annettu kivasti muitakin vinkkejä kuin vaan sitä iän ikuista "lassieta". Anatomiaa kuvailtiin aika mukavasti ja havainnollistavasti. Sormien käyttö oli juuri sitä, mistä ainakin ite pidän eikä vaan sitä, että liikutellaan yhtä sormea tikkusuorana edestakaisin. Mutta joo, me ollaan yksilöitä - toinen tykkää jostain, mitä taas toinen ei voi sietää.
Totta kyllähän siinä myös häppäreitä venyteltiin. Totta on myös se että toiset tykkää jostakin ja toinen ei voi sietää.
Ei ole väärää tekniikkaa! Mies saa tehdä kuten itse tykkää ja nainen ottaa orgun jos saa!! Pillu kaikkinensa maistuu ja tuntuu ihanalle!! Mies siis nussii ja nainen ottaa vastaan!! Eikö niin?
Mä en tykkää varsinaisesta _nuolemisesta_ (kieli leveänä ylös ja alas, iuh), vaan juurikin klitoriksen imuttelusta, pyörittelystä ja näpyttelystä kielenkärjellä.
Sormia myös sisään (machinegunilla), lopussa niin monta kuin vaan suinkin mahtuu ja ehkä samalla 1-2 sormea perseeseen samalla kun näppäilee kiihkeästi klitorista kielenkärjellä - kyllä tulee.
Mä tykkään että käsitellään nimenomaan klitorista. Ihan vain ja ainoastaan. Häpyhuulet tai emättimen aukko ei tunne niin yhtikäs mitään. Toki sormia voi hiukan sisään laittaa, mutta ei kiitos sitä lipsuttamista muualta kuin klitoriksesta. Mä taas tykkään sellaisesta melko "terävästä" liikkeestä, ei siis mitään leveällä kielellä nuolemista. Nopeahkoa liikettä, hiukan vaihtelee tahtia ja suuntaa välillä niin hyvä tulee. Välillä pyörittelee ympyrää klitoriksen ympärillä, välillä kielen kärjellä lipaisee ihan siitä itsestään. Hyvää tekee. :) Loppua kohden vielä kun kiihdyttää tahtia niin avot. Naiset on erilaisia, mä taas en kaipaa mitään kokonaisvaltaista ympäriinsä nuolemista ja tökkimistä. Fiilis laskee heti jos toinen yrittää jotain häpyhuulia nuolla, ei sitä edes huomaa. :D Ja imeminen! Ei! Musta se tuntuu ihan älyttömän epämiellyttävälle. Joku toinen toki tykkää yli kaiken.
Olen huomannu, että naisten jalkojenväli on avain orgasmiin. Kun naikkonen on siinä seläällänsä ketarat pystyssä niin näkyy perse. Reiältä, kun katsoo ylöspäin niin maisema näyttää ihan räjähtäneeltä. Märkääkin voi olla. Siinä on sellaiset isot hetulat, joiden välistä pilkistää pienemmät hetulat.
Olen pannut merkille, että tuolla pienten hetukoiden välissä on reikä kullia varten. Kun sitten nostaa katseensa jonkin verran vielä ylöspäin, niin näkyy epämääräinen nusty. Se tuntuu olevan herkkä paikka. Kun painelin sitä, niin naikkonen vikisi samaan tahtiin. Täytyy kuitenkin vielä tutkia tarkemmin sen toimintaa.
Miks te naiset ootte niin monimutkaisia? Yhdellä pitää lipoa, toisella imeä, kolmannella ei käy kumpikaan, seuraavalla käy kaikki, pitää olla sormet perseessä, ei saa olla sormia perseessä... ei helvetti sentään. Ja sitten jos et osaa lukea ajatuksia, jotta mikä neitiä mahtuu miellyttämään, niin sitten loukkaannutaan ja valitetaan kun miehet ei osaa edes suuseksiä antaa. Kysyä kun ei kuulemma saa, koska se pilaa tunnelman. Samaan aikaan suurimmalle osalle miehistä riittää että sitä penistä nyt jotenkin lutkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks te naiset ootte niin monimutkaisia? Yhdellä pitää lipoa, toisella imeä, kolmannella ei käy kumpikaan, seuraavalla käy kaikki, pitää olla sormet perseessä, ei saa olla sormia perseessä... ei helvetti sentään. Ja sitten jos et osaa lukea ajatuksia, jotta mikä neitiä mahtuu miellyttämään, niin sitten loukkaannutaan ja valitetaan kun miehet ei osaa edes suuseksiä antaa. Kysyä kun ei kuulemma saa, koska se pilaa tunnelman. Samaan aikaan suurimmalle osalle miehistä riittää että sitä penistä nyt jotenkin lutkuttaa.
Öh, onhan miehetkin erilaisia. Toiset tykkää alkuhipsuttelusta, toiset haluaa suoraan itse asiaan eli suuseksiin. Toiset tykkää kivesten hiplaamisesta/nuolemisesta, toiset eivät voi sietää. Osaa miehistä saa imeä kunnolla, jotkut eivät tykkää ollenkaan. Joku haluaa että käydään kielellä varressa, toinen haluaa että pysytään vain siellä kärjessä. Jokaisella on oma tahtinsa. Joku tykkää, että runkataan samalla, joku ei. Jne.
Mä haluaisin reisiä ja pyllyä puristeltavan ja näykkäiltävän. Sitten haluan kyllä heti jotain sisääni, mutta mieluummin vaikka kolme sormea kuin yksi. Yksi tuntuu inhottavalta tökkimiseltä. Ja älä kaarra sormea vatsaan päin. Tuntuu kamalalta. Nuolentaa toivoisin useammin, ja mieluiten juuri leveällä kielellä. Mutta samaan aikaan sormet sisällä tai perseellä.
Noh: Mulla toimii kun mies tulee ja ottaa vähän luikuvoidetta ja hieroo koko pillun alueelle ja alkaa nuolemaan ensin varovasti ja sitten lisää koko ajan vauhtia! Varmat orkut!
Voi teitä. En väitä tietäväni seksistä kaikkea, mutta kokeilemisen kautta olemme oppineet mistä toinen pitää ja toinen ei. Luokittelisin tuon suuseksi asian jotenkin näin.
- Polkupyörä, toiset eivät vaan halua, olisi se sitten mies tai nainen ketäähän ei voi pakottaa
- Ladaluokka, ehkä enemmän kyselemällä mistä nuolemisessa tai suihinotossa pitää tai ei pidä, harjoitusta
- Mersuluokka, kumppanit tietävät mistä toinen pitää ja mistä ei, silloin ei kysellä vaan se on oikeanlaista suuseksiä. Ja jollei kuuro ole niin kuuleehan sen huohotuksesta, ei ainakaan meillä jää huomiottaM50+.