Lue keskustelun säännöt.
Palashampoo on parasta.
05.05.2010 |
Lyhyisiin hiuksiin ei tarvitse edes hoitoainetta.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaan kiinteä shampoo.
http://www.vihreakosmetiikka.fi/index.php?cPath=26
http://www.lush.fi/tuotteet/hiustenhoitotuotteet
Tavallinen saippuako? ;-))
Palashampoo on tosiaan paras, kätevä eikä mene bensaa veden raahaamiseen paikasta toiseen. Kunpa vain joku keksisi pitkille hiuksille sopivan palahoitoaineenkin vielä...
just laitoin tuohon toiseen ketjuun että käytän nykyään pelkästään palashampoita! :)