Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ei halua/uskalla kertoa raskaudesta ystäville/sukulaisille?

Vierailija
05.05.2010 |

Joka kerta olen saanut kuulla joltakin ihmiseltä aivan tosi ilkeitä kommentteja kun olen kertonut raskaudestani.

Anoppi on pahin, mutta ei oma äitinikään mitenkään kohtelias ole. Luulisi että ystävät osaisi olla kohteliaita mutta heitäkin on niin laidasta laitaan ja välillä tuntuu että aivan kuin vauva meille olisi pois jotain heiltä.

Odotan nyt seitsemättä lastamme ja koskaan en ole keltään apua pyytänyt eli mieheni kanssa me tosiaan pärjätään sekä rahallisesti että muuten.

Miksi läheiset ihmiset on niin ilkeitä ja inhoittavia? nyt sitten suojelen itseäni heiltä enkä kerro vasta kun pakon edessä että meille tulee vauva. Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia tai oleita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla epätietoisuudessa ja haistata paskat ilkeilijöille. Mä inhoan sellaista niin paljon, että otan välittömästi etäisyyttä. Toista et voi muuttaa, mutta ihan itse voit valita millaisia ihmisiä lähelläsi pidät.

Onnea.

Vierailija
2/2 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin esikoista, kerroin heti innoissani äidilleni! Voi p***ska, kommentit oli sitä tasoa että kaduin kertomista. Olin kuitenkin naimisissa, 32v, hyvässä, mutta määräaikaisessa työssä. Olomme ei äitini mielestä ollut ollenkaan vakaa lapsen hankkimiseen.

Kun sain keskemenon kakkosta odottaessa, kommentit oli samaa luokkaa.

Kolmannessa raskaudessa kerroinkin vasta aika myöhään, eikä sekään ollut hänestä hyvä.

Silloin sanoin että mietipä miksi .... muistele aiempia kommenttejasi. Sen jälkeen hän on ollut aika hyvin hiljaa/neutraali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan