Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä ollut mielestänne synnytys maailman karmein kokemus?

Vierailija
04.05.2010 |

Miksi synnytys oli niin kauhea? Jos on, niin uskalsitteko alkaa miettiä toista?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä raskausaika oli paljon kauheampi kokemus, vaikka siinä tietty ihanaakin oli mukana. Mutta synnytys oli kuitenkin aika äkkiä ohi, eikä jälkikivutkaan kestäneet 9kk, kun taas koko raskausaika oli yhtä vaivaa vaivan perään ja kipua kipua vaan.

Vierailija
22/35 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailupohjaakin on: olen käynyt kaksi isoa vatsaleikkausta ja ranteessa on ollut murskamurtuma. Synnytys sattui todella.

Mutta henkiset kolhut ovat sitten eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken pysty sanomaan mikä on ollut elämäni karmein kokemus mutta synnytykset ei ainakaan niitä ole olleet. Eikä kyllä pahinta fyysistä kipuakaan ole olleet, 8kk välilevynpullistuma-helvetti oli takuulla kamalempaa, kuten myös teininä kärsimäni jatkuvat angiinat (kurkku oli niin kipeä ettei pystynyt edes hengittämään ja silti oli pakko!). Usein sanon että kulmakarvojen nyppiminen on inhottavampaa kuin synytys, tietysti vähän suhteutettuna, mutta kuitenkin.

Vierailija
24/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli karmeinta ettei lapsi olut terve.

Vierailija
25/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin oikeesti että mentän tajuni..

kaverilla oli hänen sanojensa mukaan ihan kamala synnytys(ei kertonut miksi) ja kyllä hän toisen teki ja se sitten kuulemma meni todella hienosti =D

Vierailija
26/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin fyysisesti, mitä olen koskaan kokenut.

Vierailija
27/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olleet elämäni parhaimmat kokemukset.

Vierailija
28/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaivan arvoinen.

Vierailija
29/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä supistuskipu oli kovin fyysinen kipu mitä olen tuntenut. Muu osa synnytyksestä menikin sitten suht kivutta :)

Vierailija
30/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttista, kun mies hieroi selkää ja oli tukena.

Vierailija
31/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma synnytykseni oli aika kauhujen Galleriasta. Kätilö huusi minulle, lääkäri ja kätilö riitelivät keskenään kovaan ääneen. Lääkäri tuohtui minulle, kun en edistynyt ponnistamisessa ja uhkasi lähteä pois, jos ei edistymistä ala tulla. No, eihän sitä tullut, kun ei lapsi mahtunut. Oli väärässä asennossa.

Jouduttiin sektioon. eikö sen jälkeen joku hoitaja sanonut, että nynnyt ne sektioon joutuu...

Se oli karmeinta ettei lapsi olut terve.

Vierailija
32/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut paljon pahempaakin fyysistä kipua. Sitäpaitsi synnytyksessä tietää, että kipu loppuu, kun vauva on syntynyt. Ja se tunne onkin vasta uskomaton. :)

Vierailija
33/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin oikeesti että mentän tajuni..

kaverilla oli hänen sanojensa mukaan ihan kamala synnytys(ei kertonut miksi) ja kyllä hän toisen teki ja se sitten kuulemma meni todella hienosti =D

Mä en muista tuosta ompelusta mitään. Ainoat mitä muistan, karmeet jälkikivut epparista johtuen!! Eppari oli pahempi kuin synnytys. Näin jälkeenpäin oon miettyny (kun yhdyntä aluksi ottaa kipeetä), että miten ikimaailmassa vauva on mahtunut tuolta!!

ap

Vierailija
34/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsileikkauksen jälkeiset kivutkin olivat pahempia kuin synnytyskivut. Mun synnytykset on tainnu olla aika helppoja.

Kivun puolesta voisin synnyttää koska vaan, mutta en mä taida enää lapsia haluta.

Vierailija
35/35 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuska-asteikolla 1-10 synnytys oli tasoa 4. Sen sijaan eilen käymäni body-pump tunti oli (vuoden tauon jälkeen) samaisella asteikolla tasoa 7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän