Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E i ole helppoa tää isohanhempana olo,

Vierailija
04.05.2010 |

aina saahaukkuja jostain suunnalta. Nyttenkin on joka päivä joku aikuinen lapsi käymässä, keitä kahvia laita jotain suolaista syötävää.Lasten lapsiakin on koko ajan hoidossa, ei kysytä otatko vai onko muuta menoa.Eilen oli ekaluokkalainen kello 11 lähtien puoli kuuteen. Tänään toi toinen tyttö 5 vuotiaan neljäksi tunniksi, oli asioita hoidettavana vapaa päivänä. Nämä lapset on kovia leikkimään, milloin kauppasta ,milloin pallon potkimista ja koppisilla oloa. Olen ihan poikki ,meinasin lähteä kaupassa käymäään, mutta en taida jaksaa. Olen 64 vuotias enkä aina tunne itseäni virkeäksi. Pitäs olla niin päättäväinen ja sanoa, että nyt ei käy.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi pitävät sinua itsestäänselvyytenä, joka on saatavilla ihan milloin he vain sattuvat tarvitsemaan sinua lapsenvahdiksi. Pidä puolesi !

Vierailija
2/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oikein tajua miksi sä et voi puhua omien lastesi kanssa asiasta?

Vierailija
4/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aitini hoitaa lapsia mielellaan mutta sanoo suoraan etta se on niin vasyttavaa ettei voi hoitaa perakkaisina paivina. Me sovitaan hoidot hysissa ajoin etukateen.

Vierailija
5/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me äidit ja isät koko ajan touhuta lasten kanssa. Ne saa leikkiä omiaan! Omat lelut mummolaan mukaan ja niillä saavat leikkiä, mummo voi lukea vaikka romaania sillä aikaa :) Ei aina tarvi jaksaa suorittaa.

Vierailija
6/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen äiti soitti ja sanoi, haluatko lähteä marketeille. Olin tosi väsynyt, tuntui ihan rytmihäiriöltä, lähdin kumminkin, ihan virkistyin. Appi lähti mökille, vesi oli nousut ja vienyt laiturin mennessään.Mieheni kaksos veljellä on mökkki vastarannallaja kertoi eilen tilanteen. Huomennna tulee poika taaas hoitooon koulun jälkeen ja päivä uusi. ap.

Vierailija
7/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kuka ne lapsesi on kasvattanut kun niistä on tullut tuollaisia?

Ja toisekseen, millainen äiti ei osaa vielä noin monen vuoden ja lapsen kokemuksellakaan laittaa jälkikasvuaan järjestykseen???

Vierailija
8/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit sanoa, että nyt ei vaan sovi, ja että tarvitset omaakin aikaa. Minun äitini hoitaa mielellään tyttöäni, mutta välillä myös sanoo ettei ehdi tai jaksa, enkä minä ainakaan loukkaannu siitä yhtään. Olen vaan kiitollinen että hän auttaa silloin kun voi ja jaksaa.

Vierailija
9/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidetun pojan äiti koti pitzzasta ostetun pitzzan ,oli kuulemma tosi nälkä. Mukana oli 18 vuotias poika ja tyttöystävä. Keitin kahvit ja syötiin pitzat ei kuulema olleet hyvää.

Vierailija
10/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin että tosi hyväää oli.

Vierailija
11/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkikasvua, kun ne on niin kotisidonnaisia.

Vierailija
12/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymmentä vuotta, kuten Jenni Vartiaistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi