Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jorvin sairaala / synnytys

Vierailija
04.05.2010 |

Minkälainen paikka Jorvin sairaala on synnyttää?

Olen kuullut Jorvista pääasiassa kauhujuttuja ja nyt ilmoitettiin, että jos omassa sairaalassa on sulku, siirretään Jorviin...

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla meni ihanasti synnytys... ehkä voisi olla parempi sisustus kun on niin saraalan valkoista =D

kätilö oli aivan ihana, todella ymmärtäväinen ja toi maailmaan meille pojan =D ei ollut mitään ongelmia, tai ei ainakaan minusta, mutta olin aikamoisissa lääke höyryissä =D

Vierailija
2/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kelpo sairaala ja pätevää henkilökuntaa. Sinne vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...keskustelun löysinkin jossa kehuttiin kovasti jorvia. ehkäpä niitä huonoja kokemuksia, kauhutarinoita, on "kivempi" levittää eteenpäin ja hieman pelotella synnyttäjiä... =/

ap

Vierailija
4/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvista. Tosi mukavia kätilöitä.

Vierailija
5/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsellän vain hyviä kokemuksia.parin kk:n kuluttua menen sinne 5. lastani synnyttämään

Vierailija
6/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan noita kauhujuttuja kuulee jokapuolelta. Minulla aivan ihana kokemus. Ihana henkilökunta sekä synnärissä, että synnyttäneiden osastolla.

Kuuntelivat toiveitani. olin ammeessa, sain akunastoja korviin ja luomuna jaksoin synnyttäjää mahtavan kannustuksen turvin.

Jorviin menen uudestaan jos toisen lapsen joskus saan.

Vierailija
7/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...keskustelun löysinkin jossa kehuttiin kovasti jorvia. ehkäpä niitä huonoja kokemuksia, kauhutarinoita, on "kivempi" levittää eteenpäin ja hieman pelotella synnyttäjiä... =/ ap

se taitaa muutenkin mennä niin, että vain niistä kauheimmista synnytyksistä kerrotaan. Jos ihan vahingossakin on erittäin miellyttävä kokemus synnytyksestä, on se vain harvinaisuus noiden muiden kokemusten joukossa =)

Vierailija
8/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli Riitta ja Anne. Molemmat todella ystävällisiä.

Vierailija
9/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita kauhutarinoita löydy joka synnäristä...Vuosi sitten mulla synnytys meni ainakin todella mukavasti (jos synnyttämistä voi mukavaksi ikinä sanoa) ja osastollakin viihdyin ihan hyvin 6 päivää. Jos joskus vielä synnytän, on suunta silloinkin Jorvi.

Vierailija
10/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt yhden lapsistani jorvissa ja erittäin lämpimät muistot on tapahtumasta

synnytyksen jälkeen oli sudennälkä ja kätilö toi heti suuren lautasellisen uusia perunoita ja maksakastiketta,nam

Vierailija
11/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka "oli" pakko synnyttää ja toisen halusin synttää jorvissa vaikka silloin sain jo valita!

Vierailija
12/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan oton sain jorvista, sekä erittäin nopeaa palvelua. Jouduin hätäsektioon, lääkäri teki päätöksen nopeasti ja saman tien kärrättiin leikkuriin, osastolla mahtava palvelu (oltiin os. 6)

Toisella kerralla oltiin synnytämässä ns. normaalisti, täydellinen palvelu. Oltiin osastolla 7, erittäin hyvän palvelua saatiin. Huomioitiin koko perhe.

Kiitoket jorville, että lapsemme on elossa.

Välissä ollut raskaus keskeytyi, sekin hoidetiin jorvissa ja vieläpä suurella myötätunnolla.

Olen kiitollinen jorvin henkilökunnalle saamastamme tuesta ja hoidosta.

Vierailija
13/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyvältä! Yksi (turha) stressi vähemmän, kiitos vastauksista! :)

ap

Vierailija
14/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään negatiivista tai ikävää sanottavaa minulla ei henkilökunnasta ole.

Synnytykseni olisivat edenneet samalla tavalla, oli sairaala ollut mikä tahansa.

Vierailija
15/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin taloyhtiössä pihatalkoissa tuli juttua ja näillä vanhemmilla naisilla oli hirveän huono

käsitys Jorvista, ehkä se on jokus aikaisemmin ollut sellainen "huonompi" sairaala. Meillä nuoremmilla, jotka siellä olemme lähiaikoina synnyttäneet, oli ihan hyvä kokemus Jorvista.

Itse olen ollut kaksi kertaa siellä, ei ole mitään negatiivista kerrottavaa, mukavat kätilöt molemmilla kerroilla ja muutenkin kaikki meni ok :)

Vierailija
16/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt 2 kertaa muualla ja 2 kertaa Jorvissa.

Ja Jorville annan täyden 10 kummaltakin kerralta!

Vierailija
17/76 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen syntyi pari vuotta sitten sektiolla, kaikki meni hyvin ja ainut asia mistä voisi "valittaa" oli se että nettisivuillaan sanovat että jokaiselle tehdään erikseen joku henkilökohtainen kotiutumissuunnitelma tms eikä tuollaisesta ollut siellä sairaalassa mitään puhetta. Eikä siellä opastettu esim vauvan kylvettämisessä tms vaikka siitäkin oli puhetta.

Kuopus syntyi puolisen vuotta sitten myös Jorvissa, tuil yliaikaisena ja piti käynnistää. Kaikki meni todella hyvin ja oli mukavaa henkilökuntaa yhtä lukuunottamatta, tai sekin henkilö saattoi tuntua supistustuskissa tympeämmältä kuin oikeasti oli. Kyseessä käynnistyksen jälkeisenä yönä paikalla ollut hoitaja, koitin useaan otteeseen pyytää kivunlievitystä (aiempi hoitaja oli sanonut että mene sitten pyytämään kun siltä tuntuu) eikä antanut mitään vaikka olin kärsinyt todella kivuliaista supistuksista jo tuntikausia ja kierin vaan lattialla tuskasta. Hoitaja kehotti vaan menemään suihkuun, voi tietty olla että tuo on aivan normaalia kun en ole muualla synnyttänyt niin en tiedä. Käski myös lapseni isän pois sairaalasta vaikka synnytys oli jo käynnistynyt ja vakuutti ettei lapsi synny ainakaan sinä yönä (ja 4h myöhemmin mut siirrettiin synnytyssaliin ja piti soittaa mies tulemaan vantaalta takas sairaalaan).

Ihan hyvät muistot jäi molemmilta kerroilta :)

Vierailija
18/76 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin synnyttää Jorvissa viime syksynä. Menimme sinne n 1-2 aikaan yöllä kun mulla oli jo useamman tunnin supistellu 5min välein kipeästi. Synnytys ei kuitenkaan edistyny,kohdunsuu ei auennut ja supistukset loppu seur päivän aikana. Lopulta synnytin pari pvä myöhemmin Haikaranpesässä. Jorvista mulla ei ole muuta negatiivista sanottavaa kun että ainakin yöllä sinne on vaikea mennä. Musta opasteet epäselvät,ovella ei ketään,pitkän tuntuinen käytävä jne..

Vierailija
19/76 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono kokemus jorvista. Kätilö oli vanhempi naishenkilö, ylimielinen, vähättelevä ja kylmäkiskoinen. Synnytyksessä kaikki meni pieleen ja vauva syntyi lopulta imukupilla kiireesti vetämällä. Koko synnytyksen ajan kätilö suhtautui minuun kuin vaikeudet olisivat vain ja ainoastaan minun syyni.

Tein valituksen kätilöstä.

Lapsivuodeosastolla oli kyllä ihanaa henkilökuntaa vaikkakin aika kiireisen oloista. Tuo synnytys olisi varmaan ollut ihan toisenlainen kokemus jos kätilö olisi ollut toinen, Jorvista paikkana ei sinänsä mitään huonoa sanottavaa. Toisen lapsen synnytin eri sairaalassa ja siitä jäi hyvät muistot.

Vierailija
20/76 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä paikka! Siis leikkaussali ja lääkäri ok, mutta osasto 7:n kätilöt ovat siis AIVAN HIRVEITÄ! Jos vain mahdollsita, niin menkää naistenklinikalle synnyttämään. Ei Jorviin enää ikinä! Nuoret kätilöt kohtelevat synnyttäjiä todella alentuvasti ja jättävät synnyttäjät oman onnensa nojaan. Mm. kohdun paineluja eivät tee, eivätkä tyhjennä täyttynyttä katetria yöaikaan ollenkaan. Jättävät myös neuvomatta kuinka vauva mm. kylvetetään ja vaihdetaan kuiviin, navan puhdistukset yms...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi