Onko 9.70 euron tuntipalkka huono?
Kommentit (14)
alasta? esim jos olet siivooja niin ei, tuohonhan tulee vielä lomakorvaukset päälle
itse en töitä alkaisi tehdä tuohon hintaan.
jos se riittää elämiseen ja sen elämisen taso riittää sinulle, niin ei se mikään huono ole. Minä pärjäsin huonommallakin aikoinaan kun asuin yksin ja menin miten lystäsin.. :)
Materialistille ja ison talon haluavalle, kuten taidan itsekin olla nykyään, jo 14e tuntipalkka on vähän niin ja näin... mut järki sanoo, et vaikka se olis mitä niin mikään ei koskaan riitä.
mutta riippuu tietenkin mistä maksetaan ja millä koulutuspohjalla ja kokemuksella.
Muistathan vaatia lomakorvaukset sillä jotkut eivät maksa niitä vaan vetoavat esim. pätkätöissä, että ei tässä lomia ole, mutta ne kuuluvat jokaisen palkan päälle.
Mun duunissa heikon palkka on noin 13€ ilman mitään lisiä.
Saan ns keskitasoa, ja se on kympin enemmän per tunti.
mutta meilläpäin tämän alan naiselle jo hyvä... ehkä sen saa hivutettua kympiksi joku päivä.
käsi-ja taideteollinen.
Opiskalijaduunista ihan ok, jos saat nettona käteen.
Mun palkka on nyt n 11,50€/tunti ja mulle se on tästä työstä ihan ok palkka, oishan se tietty kiva saada enemmän mutta kun mennään taulukkojen mukaan niin...
Myyjillä ikävä kyllä on näin "huonot" palkat ja me ei saada ees mitään lisiä kun ollaan 9-17 töissä...
eli käteen jää n. 1200€/kk 40h/vk
surkea on. raskas työ. fyysisesti&henkisesti
Oli pakko mennä töihin..ja tyydyin 10€..tarjottiin 9€/h.
Kovaa hommaa ja vaativaa..huomasin että taitaa meitin koulutus olla koko pikkufirman parhaimpia..ja ne HOO-moilaset eli pomot ei osaa ees laskea 1+1 ilman kännykkää..
Olen jo soittanut ammattiliittoon koska tämä ei jää tähän..voihan sitä aloittaa kympillä ja näyttää mihin pystyy mutta kirjallinen työsopimus koeajan jälkeen että se palkkaus nousee kun vakkariksi otetaan ainakin jos ei heti anna kunnon liksaa..
Itse saan kärsiä tästä tyhmyydestäni suostuessani tähän köyhyyspalkkaan..ei ees pankista heru autolainaa..nauravat hyvä jos ei päälle.
Olen koulutukseltani datanomi yo sekä entinen yrittäjä.
On se kumma kun on varaa kyllä teetättää lisätöitä ja ottaa töihin muttei maksaa siitä..:((
Osinkoja odotellessa;))mutta kenen taskuun;)))