Miehet, milloin annoitte naisen ekan kerran koskea kullianne?
Tämä kysymys on miehille teidän nuoruusvuosista. Minkä ikäisinä rupesitte masturboimaan tai ylipäätään koskettelemaan kullianne ja missä vaiheessa rupesi ajatus pyörimään, että jospa joku nainen koskisi kullianne ja/tai ottaisi kullinne pilluunsa? Ainakin omalla kohdalla luokan pojat olivat sellaisia siveyden sipuleita; vaikkakin varmasti heilläkin kullit kovettuivat ja halut oli kuten kenellä tahansa meillä:) Eli oletteko miehet kuitenkaan niin siveitä teini-iässä?:) Sanontahan kuuluu, että kilteimmiltä pojilta saa parhaat kyydit sängyssä...:)
Kommentit (90)
Aika hiton sairaita juttuja täällä :/ Toivottavasti ovat vaan satuja suurin osa
Itse muistan runkkailleeni jo 5-6vuotiaana. Ekan kerran koskin pilluun kun ja tyttö mun pippeliini kun olin 11v ja tyttö 12v
Joskus 8v:nä samanikäinen naapurintyttö halusi kokeilla miltä tuntuu tehdä lapsia. Tämän lisäksi pyysin aina välillä runkkaamaan. Tuntui se vaan hyvältä vaikken tullutkaan.
Olen yli 4 vuosikymmentä ollut tällä planeetalla ja penikseeni on ovat koskeneet vain pari lääkäriä, mutsi, kun olin pieni ja tietenkin minä itse. Eipä ole paljoa ollut naisia, jotka olisivat minuun muutenkaan halunneet koskea. Sellaista se vain joidenkin meidän elämä on. Onneksi en omista mitään jättipaksua munaa niin eipä tässä kukaan menetä mitään ihmeellistä vaikka eivät pääse koskemaan ja kokemaan.
16-vuotiaana ekan tyttökaverin kanssa käsihoitoja tehtiin puolin ja toisin usein. Yhdyntään asti ei kuitenkaan hänen kanssaan edetty, vaan se sai odottaa vielä muutaman vuoden nykyistä puolisoani. Näiden kahden lisäksi vain terveydenhuoltohenkilöstö on minun kulliini saanut koskea eikä niissä kosketuksissa ole ollut mitään eroottista.
Kun kalu alkoi kasvaan n. 13v aloin hiplailemaan ja aika pian sen jälkeen sain ensimmäisen siemensyöksyn. Siitä lähtien runkkailin melkein päivittäin ja nyt kolmikymppisenä melkein joka viikko, vaikka saan pilluakin. Ensimmäisen kerra panin n. 16v yhtä naapurin vanhempaa eronnutta rouvaa. Sama nainen otti myös kullini suuhunsa pari vuotta myöhemmin. Se oli silloin mahtavaa ja muistan sen ikäni!
16-vuotiaana ekan tyttöystävän kanssa annettiin monet orgasmit toisillemme käsin ja vaatteet päällä hinkkaamalla. 19-vuotiaana sitten nykyisen puolison kanssa edettiin yhdyntään ja suuseksiin saakka.
Olin varmaan vasta 24, kun umpikännissä annoin naisen imeä kulliani. Sitä ennen siihen oli koskeneet vain toiset pojat ja tuon yhden poikkeuksen jälkeenkin siihen ovat koskeneet vain pojat. Tykkään kikkelistä, minkäs teet.
Kysymys on aika hullusti muotoiltu. Annoin? Toivoin jo 13-vuotiaana, että olispa joku siitä kiinnostunut! Jos joku olisi silloin tarjoutunut vapaaehtoiseksi, olisin suostunut heti!
Ei mitään hajua minkä ikäisenä aloin hiplailemaan itteäni.
Olin 18v kun eka tyttöystävä kädellä koski vehkeeseen.
19v toisen tyttöystävän kanssa päästiin itse asiaan, ja muistan ikuisesti miten hyvältä se tuntui.
Varmaan 11-13v tietämissä. Sen jälkeen se on tuossa roikkunut odottaen josko joku kiinnostuisi hipelöimään.
m48
never heard of, mitään tollasta 'satuiluu': ..kovimmat kyydit sängyssä..? Woot.. iha sumeetasunlogiikka täälä. niiky sanoin: never heard of. (tollasta 'satuilua') ikinä kuullu. ja sentäs jo+55..
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 4 vuosikymmentä ollut tällä planeetalla ja penikseeni on ovat koskeneet vain pari lääkäriä, mutsi, kun olin pieni ja tietenkin minä itse. Eipä ole paljoa ollut naisia, jotka olisivat minuun muutenkaan halunneet koskea. Sellaista se vain joidenkin meidän elämä on. Onneksi en omista mitään jättipaksua munaa niin eipä tässä kukaan menetä mitään ihmeellistä vaikka eivät pääse koskemaan ja kokemaan.
ihan asiaa. joo ei mitää asiaa kellää ikinä räplää ku niitä omiavehkeitään vaa siälä haarukassa iha sama. ei tulis mieleekää alkaa ketää muide värkkejä säätää. iha saa muijat ja muutvosutsitvaatehä ittensä kaa mitähittoo sitte ja mullonka vaa haluu huvittaa. ei oo mikää mun päänsärky ikinä ollu. eikä kyl tuukkaa. toi on ihaskutsistavedetty kysymys ja asia. ketää normijärjellävarustettua ei tollane kiinosta yhtä.
ei jatkoon. ei tod. hei jäppine keksi jotai vielä parempaa aihetta mutta mitääräpläämisiä ei tarvi alkaa kyselee. tai koita saadapääsitakaisin tälle planeetalle.. hei onnaako?
ja lopetasetyperäpössyttely... ei tee sulle hyvää! (vain näinsaakelintyhmäksi mitä sä tuskin ees oot) ..EIKÖ?
Vierailija kirjoitti:
Eka pano kesti noin kolme minuuttia.
Tosi hyvä! Monilla se kestää kolme sekuntia.
Tietoisen mastirboimisen aloitin yläasteen alussa, mutta siinä vaiheessa olin niin kiihottunut itsetyydytyksestä itsestään ettei tarvinnut edes fantasioida.
Eka ihastuminen oli lukion puolivälissä. Hänestä sitten haaveilin myös millaista olisi sängyssä. En tietenkään uskaltanut lähestyä, hyvä kun itselleni myöntää, vaikka vastakaikua olisi jopa saattanut olla.
Eka nainen joka koski oli tyttöystävä vasta paljon myöhemmin.
Olin juuri niitä ujoja siveydensipuleita ja myös melkoinen moralisti.
Itellä murrosikä alkoi tosi ajoissa ja jo 5lk oli ihan kunnon kalu karvoineen. 4lk ekan kerran runkkasin loppuun asti ja spermaakin tuli. Meidän taloyhtiössä asui siihen aikaan 16-17v likka, joka oli jo siis täysi nainen isoineen rintoineen. Meitä oli mun lisäksi 2 kaveria ja viikkorahoilla saatiin häneltä vastineita talon kerhohuoneella. Olin silloin 12v kun panin häntä ekaa kertaa ja pojat katseli runkkaillen. Minä olin silloin ainoa, jolla tosiaan oli ihan kunnon vehje. Silloin myös eka suihinotto, jota alkuun jotenkin kavahdin. Muistan noihin aikoihin mitanneenikin kaluni ja se oli tasan 15cm, ja yläasteen alussa se saavuttikin nyky pituutensa 18cm. Tapahtumat tapahtui vuonna 1996, mutta erittäin kirkkaana on mielessä pysynyt.
En ole antanut vieläkään. Olen siitä melko tarkka.
"Annoin" on kyllä aivan väärä sana. Jostain yläasteelta alkaen vuosien kiimanhuuruinen tuputus ja yritys kuvaavat ehkä paremmin.
Lukion tokalla sitten vihdoin ankara myyntityö tuotti tulosta.
Pienenä hihiteltiin yhden lähellä asuvan tytön kanssa naapurin hepoille laitumella ja oriille, jolla heilui siitin, koska tammat olivat toisella laitumella vain kapea koivukuja välissä. Tyttö sanoi, että haluaisi nähdä mun pippelin. Menin hämilleen, enkä vastannut mitään. Toisena päivänä vähän myöhemmin pelattiin meillä kotona Kimbleä ja pyyntö toistui ujolla pehmeällä äänellä. Oltiin 11v. ja ujoudestani huolimatta pudotin housut siinä tytön edessä.
Nuoresta iästä huolimatta mulla jo seisoi kunnolla, se alkoi varmaan kunnolla paisumaan ja suurenemaan samana keväänä, kun tää tapahtui kesällä.
Arvatenkin pelkkä ajatus riisuutumisesta tytön nähden sai valtavan kovan stondiksen aikaan ja sehän ponnahti saman tien pystyyn tytön ihmeteltäväksi. Hän kosketti sitä yhtä ujosti. Tiesin, että pimppiin se kuuluisi laittaa, mutta en osannut vielä kysyä asiaa tahdikkaasti. Sen sijaan sopersin jotain panemisesta ja kokeilemisesta ja tyttö myöntyi. Typerät kersat ehkä ekoine todella kiimaisine ajatuksineen ja sievä tyttö siinä selällään huoneen matolla minä päällään ja mun pippeli hetken sisällään. En onneksi jatkanut pidempään silloin. Näin jälkeenpäin ajatellen tosi riskaapelia touhua ja vasta sitten, kun olin tullut ulos tajusin hyväillä tyttöä sormin sieltä. No, harjoittelu ja dippailu jatkui aktiivisena ja vain onnen kaupalla säästyttiin teinivanhemmuudelta.
Hän sai useita orgasmeja ja olin ihmeissäni miten nainen pystyy jatkamaan laukeamisen jälkeen..:)