Miehet, milloin annoitte naisen ekan kerran koskea kullianne?
Tämä kysymys on miehille teidän nuoruusvuosista. Minkä ikäisinä rupesitte masturboimaan tai ylipäätään koskettelemaan kullianne ja missä vaiheessa rupesi ajatus pyörimään, että jospa joku nainen koskisi kullianne ja/tai ottaisi kullinne pilluunsa? Ainakin omalla kohdalla luokan pojat olivat sellaisia siveyden sipuleita; vaikkakin varmasti heilläkin kullit kovettuivat ja halut oli kuten kenellä tahansa meillä:) Eli oletteko miehet kuitenkaan niin siveitä teini-iässä?:) Sanontahan kuuluu, että kilteimmiltä pojilta saa parhaat kyydit sängyssä...:)
Kommentit (90)
Kolmosluokalla rupesin. Jouduin ympärileikkaukseen, ja sen jälkeen koitin vetää liikkuvia alati eteen. Sain tahattomia erektioita alati kun huppu oli viety, ja aika nopeasti huomasin että runkkailu helpottaa tuntemukseen.
Tosin koitin kokoaikaan vetää huppua päälle, koulussa siis kädet pulpetin alla taskuissa vehjettä korjaten. Tahattomia erektiota koko ajan, liikuntatuntien jälkeen kauhulla aina suihkuun peläten tahattomia erektioita. Koko koulu kyllä sai tietää asiasta, ja liian moni huomasi että hiplaan kullia alati, no eri syystä kylläkin. Piti oppia olemaan asian kanssa, kyllä koitin huppua tehdä milloin mistä, mutta päättyi runkkaamiseen. Tuskin olen ainoa kenelle näin on käynyt, en kyllä tiedä miten toisit selvisi.
Hieman tippaa tuli tässä kohtaa, vitosluokalla alkoi vasta tulla lastia.
Eka kertaa pääsin tositoimiin kun kutosluokka oli käyty, vuotta vanhempi naapuruston tyttö, ja heidän leikkimökki paikkana. Tässä kohtaa oli eka kerta kun tyttö siihen koski, laittoi kumin päälle koskettelun jälkeen ja eka kerta oli siinä.
Kätilön kopeloinnin jälkeen meni vuosia, ennen kuin 7-8 vanhana leikittiin lääkärileikkejä naapurin kakaroiden kanssa. Sitten meni taas muutama vuosi, kunnes keskikoulun terveyden hoitaja otti kalustoni tutkittavakseen. Sitten se muuttuikin niin tavanomaiseksi, ettei ole tullut kirjaa pidettyä. Valitan!
vitosluokalla, munatarkastuksessa, taisi olla eka kerta kun joku ulkopuolinen siihen koski.
Meneekö esinahka taakse? Mikä, en tiedä mitä tarkoitat, ehkä kai se menee. Tässä kohtaa tajuan mistä on huudeltu ala-asteella, kuuluisa munatarkastus. Varovasti sitten terkkari vetää liikkuvia taakse, ja ekaa kertaa tajuan että hitto, miksen ole tajunnut tätä itse? Noh, meni taakse, ja tahaton erektio siinä kohtaa todellakin tuli. Aivan uusi maailma avautui tässä kohtaa.
Illalla uudestaan sitten ihan itse räpläämään, ja hieman päässä nyppi ja tippa tuli hepin päähän. Varmaan kutosluokalla kun alkoi karvatkin kasvaa, alkoi sitten jo lastia tulla.
Rättikässäluokan takavarastossa oliskohan ollut ysin syksyllä. Pidin silmäpeliä yhden tytön kanssa ja opettajan keskittyessä neuvomaan muita otin tyttöä kädestä ja vein kangaspakkojen sekaan nojamaan hyllyyn ja pussailemaan. Otin kalun ulos housuista kovassa erektiossa ja painoin sitä tytön farkkujen päälle. Hän otti sen ujosti käteen ja hyväili muutaman sekunnin. Pian piti kuitenkin lopettaa, etteivät open ja muiden epäilykset heränneet. Etittiin vaan mukamas kankaita tytön projektiin ja olin pitempänä häntä auttamassa. Omaakivaa olin harrastanut jo varmaan nelosluokalla. Heti kun ekat kunnon seisokit alkoivat tulla.
Eka kerta oli 18v kun tarjosin 15v pissikselle siideriä ja sai sit suuhoitoa ja pillua. :D Laitoin joo, mutta ketä kiinnostaa.
Kotibileissä. Siihen asti oltiin pussattu ja hiplailtu vaatteiden päältä toisiamme. Oltiin talon vessassa, mulla mieletön stondis pystyssä ja tyttökaveri uteliaana kopeloimassa ja nuolemassa, tutkimassa sitä kädessään. Sperma lensi kaaressa lavuaariin ja sitäkin hän seurasi herkeämättä. Tyttö päätti vielä auttaa ja loppuvaiheessa jotenkin osasi vetää esarin ihan taakse niin, että multa tuli vielä lisää sen jälkeen kun syöksy oli jo hiipunut. Vähän kuin toinen orkku. Oltiin 16 v. ja ihan pihkassa. Runkannut olin jo alaluokilla.
Tarjoilin jo seiska luokalla kansakoulussa naisopettajalle kun tilaisuus tuli kulliani. Hän naurahti ja pujotti sen takaisin housuihini ja sanoi että palataan kuitenkin asiaan parin vuoden kuluttua, jos hän on täällä vielä. Hän oli ylioppilas, joka oli viransijaisena kun päteviä ei ollut, eli oli tuolloin jotain 20, edellisen kevään ylioppilas.
No hän oli vielä kolmannenkin vuoden. Kerran kaupan eteisessä kuiskasi, että mehän tehtiin treffit kahden vuoden päähän. Minä hätäpääissäni että passaaako perjantai illalla tulla käymään, hän sanoi vain että kello 19 ja meni menojaan. Minä en ollut ihan vielä 17 täyttänyt. Menin illalla ja huomasin heti että tuloani varten oli valmistauduttu. Asunto oli pieni koulun sivurakennuksessa pannuhuoneen vieressä, mutta sopivasti pois silmistä. Sain kunnon suudelman joka sekin oli ihan uutta. Juteltiin siinä niitä näitä kahvikupposen kanssa. Sohvalle siirryttyämme hän kuiskasi etää voisiko hän tarkistta on kaluni kasvanut viime näkemältä. Minäpä en enää ollutkaan se rehvakas 7 luokkalainen, vaan ujostelin kovastikkin. Hän kuitenkin kaivoi kullin esille ja mikä minua kummastutti hyväis hellästi pallejani. Minulle se oli todella uutta että naiset ovat kiinnostuneita palleitakin, eihän niitä mihinkään naisen sisälle edes työnnetä. Lausunto tutkimuksista oli hyäksyvä. Hän alkoi muitta mutkitta riisuuntumaan ja kehotti minua tekemään samoin. Vapisin kuin haavanlehti ja olin haltioissani näystä jota en ollut koskaan nähnyt, eli alaston nainen. Enimme pesulle pikkuruiseen suihkukoppiin, tai siis minut pestiin esinahan alustaa myöten. Oli niin pois tolaltani kaikesta tästä että kulli ei edes yrittänyt seistä. Hän arvasi että se minulle ongelma, niinpä hän vain ilmoitti että seisoo se vielä kun opettaja antaa luvan, mutta että se on kiltti poika. Pesun jälkeen menimme jo valmiiksi avattuun sänkyyn ja lekottelemaan ilman peittoja. Hän otti kulln tyvesrä kiinni niin että sormet opposivat tyven alapintaan ja sanoi että nyt opettaja käskee seisomaan. No opettajan sanaahan pitää totella niin jäykistyminen alkoi. Vielä kun minut ohjattiin imemään rintaa olin valmis mihin vain.
Niin meni se yö, en muista kuinka moneen kertaan ruiskutin sisään hän kuulemma pilleri3llä suojattoon pilluunsa, mutta aamulla olin rattiväsynyt, mutta Mies!
Olin 21 ĵa seurustellut 18v tytön kanssa jo monta kuukautta. Jostain syystä minulla oli päähänpinttymä, että minulla on kondyloomatartunta, vaikka oli poikuus tallella. Yritin hoitaa niitä pois apteekissa myydyllä penslausliuoksella. Nystyt terskassa eivät vaan hävinneet, joten oli pakko mennä sp-polille. Mieslääkäri totesi, että ovat normaaleja helmiäisnystyjä, housut takaisin jalkaan. Sen jälkeen annoin tytön koskettaa kulliani ja pian meistä tuli nainen ja mies.
14 vuotiaana seurustelin yhden susannan kanssa ja silloin pantiin myös ekan kerran. Tyttöystävä oli aloitteellisempi ja otti kullini käteensä yhdessä mökissä kun oltiin siellä.
19 vuotiaana kerran ja heti perään 29 vuotiaana.
Samanlainen tapaus, mutta naapurin tyttö kaverina
En muista ikää, jolloin opin runkkaamaan siten että voi jälkikäteen tiedostaa asian olevan suoraa runkkausta. Mutta se tapahtui kuitenkin ala-aste aikoina, viidennellä, kuudennella luokalla. Tuon muistan taasen siitä, että oli luokkatoveri joka oli fantasioiden kohde. Hän oli nimenomaan ala-asteella. Muistan selkeästi että sain jo siemensyöksyjä, jo tuolloin. Eli olisikos jotain 12-13 ikävuoden tietämillä. Yläasteella olin jo selvästi teini. Ei sentään ihan seitsemännellä luokalla, mutta kahdeksannella ja yhdeksännellä. Tuolloin kuvioihin tuli naapurintyttö, jonka tapasin perheen koiraa ulkoiluttaessa ja ulkoilutettiin molempien koiria samoilla lenkeillä ja juteltiin kaikenlaista. Tuo saattaisi olla 14-15-vuotiaana.
Hän oli kuitenkin ensimmäinen ulkopuolinen, joka meikäläisen elimeen on koskenut. Samoin sain itse kosketella ensimmäistä kertaa nuoren naisen rintoja ja alapäätä. Tuon kaiken johdosta samalla kerralla meni poikuus.
Runkkaamaan aloin joskus 12-vuotiaana, mutta 16-vuotiaana eks tyttöystävä oli toinen ihminen, joka kovaan kulliini koski.
M46
Kouluunmenoiässä naapurihuvilan tyttöjen kanssa pyykkirannassa kutiteltiin toinen toisiamme heinällä. Tytöistä oli hauskaa kun saivat pippelin kovenemaan. Samalla tytöt paljastivat mitä muka tiesivät vanhempiensa seksielämästä. Jälkeenpäin on huvittanut kuinka pieleen tyttöjen päätelmät menivät. Vieläkin tunnen silmät sulkiessa kuinka aurinko lämmitti ja tyttöjen heinät kutittivat siellä mistä olin herkimmilläni.
Tottakai heti esim kahvilassa siinä pöydässä antaa vähän kosketella mutta ei liikaa että se haluaa lisää yöllä;)
Poikasena serkkutyttö teki tutkimuksia "lääkärinä"
Viisivuotiaana,siskoni tykkäsi leikkiä sillä.
Kysymykseen sisältyy oletus, että ollessani nuori naiset olisivat jonottaneet hiplaamaan kaluani vain hyväksyntääni odottaen. Noin 13-vuotiaana alkoi ajatus konkretisoitua, että olisi hyvä saada vastakkaisen sukupuolen edustaja käsittelemään kalua. Omasta siveydestäni ei asia ollut kiinni.
Ainakin koko kouluajan on ollut seksuaalisia tuntemuksia ja säännöllisiä stondiksia. Loppuun asti runkkaamisen aloitin 11-vuotiaana, tosin vehje sykki kuivana vielä vuosia. Hyvältä tuntui silti ja halut olivat kovat. Teinivuodet runkkasin aika lailla joka aamu ja ilta ja kerran-pari päivän aikana jos oli tilaisuus. Siemensyöksyjä alkoi tulla 15-vuotiaana. Ensimmäisen kerran 17-vuotiaana nainen koski seksuaalisessa tarkoituksessa ja siinä tilanteessa mentiin samalla päätyyn asti.
M50
Yläasteella keskellä käytävää olkoonkin että hiljaista alakerran kuviksenluokan sellaista suukoteltiin kiihkoisasti ja hieroin siinä seinään nojaavaa poikaa vieressä seisten hänen isolta tuntuva ja näyttävä pippeli sojottamassa paljaana. Hän otti sen ulos heti kun alettiin pussailemaan. Tuli kyl poikien ja tyttöjen ero esiin todella. Vaikka jokainen tiesi sen, oli sen näkeminen tapahtuma. Ysit olivat tetissä, kasit eli me koululla ja seiskat luokkaretkellä. Menin tunkien pojan taakse ite nojaamaan seinään ja jatkoin. Hän halusi koko ajan kääntyä ja painua mua vasten kerran siinä onnistuen raskaiden suukkojen kera. Varmaan olisi pantu jos en olisi onnistunut taas kääntämään poikaa. Spermat tulivat poika huohottaen. Ei löydetty kuin pisaroita lattialta vaikka kuinka etsittiin. Sitten huomattiin kuinka vastapuolen seinässä oli roiskejälkiä. No se oli aika kapea kulkuväylä mut silti... Käsienpesualtaan paperia ja sitten pyyhkimään. En tiedä mikä tuohon ajoi, kokeilunhalu kai ja jonkinasteinen tyhmyys.
15 v ja työttö 16v, tyttö kaivoi kullin esiin kotibileissä kun suutelimme sängyssä. Ei montaa edestakaisin vetoa tarvittu kun spermalensi. Samoin tyttö tuli nopeasti kun sain sormettaa.