Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, milloin annoitte naisen ekan kerran koskea kullianne?

Vierailija
10.06.2014 |

Tämä kysymys on miehille teidän nuoruusvuosista. Minkä ikäisinä rupesitte masturboimaan tai ylipäätään koskettelemaan kullianne  ja missä vaiheessa rupesi ajatus pyörimään, että jospa joku nainen koskisi kullianne ja/tai ottaisi kullinne pilluunsa? Ainakin omalla kohdalla luokan pojat olivat sellaisia siveyden sipuleita; vaikkakin varmasti heilläkin kullit kovettuivat ja halut oli kuten kenellä tahansa meillä:) Eli oletteko miehet kuitenkaan niin siveitä teini-iässä?:) Sanontahan kuuluu, että kilteimmiltä pojilta saa parhaat kyydit sängyssä...:)

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön kotona lapsuuskodin naapurissa koulun jälkeen. Pihalla teltassa ja samalla kertaa myös eka yhdyntä ihan perinteisesti mä päällä ja tyttö alla. Molemmat 14 v.

Vierailija
82/90 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökillä, hirveässä pakkasessa vuodenvaihteessa 1969-70, sataman laivojen huudattaessa torviaan uuden vuoden kunniaksi. Olimme 15v kummatkin, neitsyyden menetys kummallekin. Pakkanen puri persposkea, lakanat olivat kylmänkosteat, kun hieman notkistuivat peiton alla. Hyvä kokemus, jota on mahdotonta unohtaa...... 

PS. eihän se mikään rakastelu ollut, mutta opimme hyvin nopeasti, runsaiden toistojen kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella keskellä käytävää olkoonkin että hiljaista alakerran kuviksenluokan sellaista suukoteltiin kiihkoisasti ja hieroin siinä seinään nojaavaa poikaa vieressä seisten hänen isolta tuntuva ja näyttävä pippeli sojottamassa paljaana. Hän otti sen ulos heti kun alettiin pussailemaan. Tuli kyl poikien ja tyttöjen ero esiin todella. Vaikka jokainen tiesi sen, oli sen näkeminen tapahtuma. Ysit olivat tetissä, kasit eli me koululla ja seiskat luokkaretkellä. Menin tunkien pojan taakse ite nojaamaan seinään ja jatkoin. Hän halusi koko ajan kääntyä ja painua mua vasten kerran siinä onnistuen raskaiden suukkojen kera. Varmaan olisi pantu jos en olisi onnistunut taas kääntämään poikaa. Spermat tulivat poika huohottaen. Ei löydetty kuin pisaroita lattialta vaikka kuinka etsittiin. Sitten huomattiin kuinka vastapuolen seinässä oli roiskejälkiä. No se oli aika kapea kulkuväylä mut silti... Käsienpesualtaan paperia ja sitten pyyhkimään. En tiedä mik

Tässä kysyttiin miehiltä mutta ihan kiva tarina

Vierailija
84/90 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on aika huono, ikäänkuin miehet estelisivät kaluunsa koskemista, eiköhän se tasan toisinpäin.

Vierailija
85/90 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.luokalla uutenavuotena ihanan 9.luokkalaisen tytön kosketus.

Vierailija
86/90 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6-vuotiaina naapurien lasten kesken. Pääsin parinkin tytön pilveä koettamaan ja annoin tytön kokeilla piippeliäni. Kivesten puristelu ei ollut kivaa.

Toinen näistä tytöistä on vaimon tuttu. En ole maininnut muuta kuin että ollaan lapsuudenystäviä. Toisen tiedän muuttaneen jonnekin toiselle puolen Suomea.

Vierailija
87/90 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää nämä serkkujutut. 

Ymmärrän että jossain emäntäpulan riivaamalla syrjäseudulla ei oikein tapaa muita kuin sukua ja siksi ensimmäiset  tumputushaaveet kohdistuvat täteihin, setiin ja serkkuihin, ja se eka pankin tapahtuu jos ei nyt serkun niin ainakin pikkuserkun kanssa.

Ei se tietysti ihme ole että peräkammarin incelin aloitekyky ei kanna sukurutsaa pitemmälle kun paikkakunnalla on naitu suvusta keskiajalta lähtien, mutta suoraan sanoen olisi ehkä parempi panna vaikka maatalouslomittajaa ja jos sekään ei anna kuin serkuilleen niin sitten vaikka lammasta.

Vierailija
88/90 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää nämä serkkujutut. 

Ymmärrän että jossain emäntäpulan riivaamalla syrjäseudulla ei oikein tapaa muita kuin sukua ja siksi ensimmäiset  tumputushaaveet kohdistuvat täteihin, setiin ja serkkuihin, ja se eka pankin tapahtuu jos ei nyt serkun niin ainakin pikkuserkun kanssa.

Ei se tietysti ihme ole että peräkammarin incelin aloitekyky ei kanna sukurutsaa pitemmälle kun paikkakunnalla on naitu suvusta keskiajalta lähtien, mutta suoraan sanoen olisi ehkä parempi panna vaikka maatalouslomittajaa ja jos sekään ei anna kuin serkuilleen niin sitten vaikka lammasta.

No joo, serkkulikka se oli mullakin joka ensin pyysi näyttämään kikkeliä mutta juurikin paikallinen eläinlääkärin apulainen oli se tukeva täti-ihminen jonka avuksi aina menin ja sitä koin kouria, ja se muutamaan kertaan torui että minun kaltaiseni kloppi yrittää häntä joka on sentään reilusti vanhempi, mutta kyllä se sitten kerran sanoi että "no, nopeasti sitten ettei vanhempas nää" ja nosti helmaa. Kun ensimmäistä kertaa näin pillun ja vein kaluani lähemmäs, ja kun tatti osui  ehta ruokkoamattomaan karvapehkoon niin mälli lensi heti  saman tien. Hän siinä sadattteli ja lupasi kertoa koko kylälle että vonkaan vaan mutta en pysty mitään toimittamaan.Pelkäsin maineeni puolesta joten en sitten tavoitellut kotikylän muita naisia.  

Vierailija
89/90 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tällaisella ek:n kielikurssilla ja asuin perheessä jossa oli minua vuoden nuorempi mutta kovin lapsellisen oloinen tyttö. Tuntui että vanhemmat lässyttivät hänelle samalla tavoin kuin kymmenvuotiaalle pikkuveljelle. Kumpikin söi lakkaamatta herkkuja ja kumpikin oli aika pyöreä. 

Kerran kun oiimme kahden, tyttö tuli ovelleni, riuhtaisi sen auki koputtamatta ja sanoi että mitäs mieltä olen, haluaisinko että hän näyttäisi minulle mitä kypytäkin alla on? 

En ehtinyt sanoa mitään niin tyttö pudotti kylpytakin päältään, Ehdin vain henkäistä kun näin nuoren naisvartalon, ei mikään mallivartalo mutta parempi kuin olisn odottanut, se pyöreyskin oli oikeissa paikoissa. Jäin tuijottamaan lumoutuneena, mutta tyttö sitten kivahti että minunkin pitää nyt näyttää, ja avasin sitten housut. Tyttö kysyi että saako hän katsoa lähempää ja hypisteli vähän pakottavaa kulliani, ja juoksi sitten kikattaen ja läskit hyllyen tiehensä. Minä juoksin kylpyhuoneeseen ja ravistin lastin lavuaariin. 

Vierailija
90/90 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 08:37"]

Ala-asteella jo kosketeltiin toisiamme, mutta yläasteella tytöt runkkasi mun kullia, spermatkin jo lensi. Samalla pääsin jo pillua koittamaan, silloin vielä karvatonta. Oli se makiaa, voi mahoton. Nussimaan pääsin 14 iässä.

t. m-50

[/quote]

Sama juttu rahikaisella. Kättelyä ja pillua sain 14 iässä.M50+.

[/quote] Jep ja kyllä vieläkin pillu kiinnostaa ja paljon.

t. m-50

[/quote]

Minusta on hienoa kun teinit alkavat harrastaa seksiä jo nuorena. Tänäpäivänä on seksivalistusta kouluissa ja kotonakin, ikävä kyllä on niitäkin teinejä jotka tulevat raskaaksi tahtomattaankin. Kun olin nuori kotoonta ei valistusta tullut, eikä myöskään koulussa eikä juuri missään. Nykyään valistusta saa vanhemmilta, kouluissa ja kaveripiiri

Muistaakseni tartuntojen määrä nuorten keskuudessa on kasvanut viime aikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme