Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN TOUKOKUU

03.05.2010 |

Aloitanpa uuden pinon toukokuulle.

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä. Yhden testin tein kp 26/28, ja selvä nega tuli. Uskoisin, että haamu edes olisi pitänyt tulla, jos jotain toivoa olisi. Eilisestä asti on mahaan sattunut siihen malliin, että seuraava kierto kyllä pärähtää käyntiin tuota pikaa. Masentaa... Ravaan vessassa vähän väliä, pieni toivonkipinä kuitenkin vielä kytee.

Lapset on kyselleet tässä lähiaikoina, eikö me voitais saada vauvaa. Että miksi se isi ei anna sulle niitä siemeniä :-) Ollaan lapsille vaan jotain epämääräistä puhuttu, ettei ne siemenet aina rupea kasvamaan. Nuorempi (5) haluaisi tytön ja vanhempi (6)pojan.

Ihanaa, kun aurinko paistaa, ja kevättä ilmassa.

Plussaonnea kaikille!

Rusettiina kp 28/28, yk 7

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämmintä :) Ja menkat alkoivat tänään - päivä on ollut yhtä kärsimystä :(! Kävin työterveydessä vihdoin hakemmassa vahvemmat särkylääkkeet, joita toivottavsti ei kohta enää tarvittaisi. Pancod jäi kuitenkin kokonaan apteekista ottamatta, mutta toisesta minkä ostin ei ollut pienintäkään apua... Ihme, että selvisin päivästä töissä. Vahvistuu yhä ajatus antaa operoida itseni niin että ei tarvitsisi kokea tätä samaa joka kuukausi - Mutta sitä ennen pitäisi saada se kolmas ja viimeinen lapsi :)

Tästä kierrosta ei sitten onnistunut meillä.

Onnittelut Manssu plussasta! Toivottavasti moni meistä muistakin seuraa perässäsi. Pahoitteluni Ulkolaiset :(, pidetään peukkuja teille.

Tajusin juuri, että nyt pitäisi pitää yrityksessä kait taukoa, kun varattiin lomamatka heinäkuun puoleen väliin ja vaarana kun on olla huonovointinen niin en halua pilata tuota matkaamme. Niinpä on jätettävä yritys väliin tässä kierrossa, mutta sitten alkaakin olla jo kiire raskautua. Jos meinaan olla kotona kun eskoinen aloittaa koulun 2011 syksyllä. Elikkäs pitänee hankkia ne ovistestit. Venni mistä tilasit omasi? Mitä merkkiä pitäisi hankkia? Vinkkejä?

OonaKas 1/28-30 yk3

62/110 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kierrossa raskauskeijulta tilatut testit ja niillä en ovista bongannut.

Nyt oli fertestin tikut ja näyttää toimivan ;)

mä tykkää tuosta viivojen vertailusta, enkä halua hommata kallista clearbluen ovistestiä muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä tuu vielä(kään) mitään selvää... Vuoto ei oo viel alkanu, ja testitkin näyttää edelleen negaa... Hitto että taas venyy ja paukkuu mulla tää(kin) kierto! (tai siis mun mielestä noihin testeihin on tullu kaks viivaa, mutta en usko ennenkun näen KUNNON viivat!!! eli siihen saakka ootan menkkoja alkavaksi ja näin myös ajattelen)

Mymoosallahan hienosti tuli ovisplussa, täytysköhän munkin tilata noita testejä... hmmm... No ei vaan, nyt seuraavassa kierrossa, kun se nyt vaan alkais... käytän noi edelliset ovistikut ja sit annan olla, ehkä jopa koko yrittämisen...

Meillä mies tuli niin paskojen uutisten kanssa kotiin töistä keskiviikkona, et mun on pakko mennnä töihin ens tammikuussa... (menee firma missä mies töissä konkkaan...) Joten täytyy varmaan alkaa miettiin tuleeko meille sitä kolmatta vai onko meidän lapset jo tehty...

Oonakas haluu olla kotona kun esikko menee teillä kouluun, niin mäkin haluisin, mut meillä esikko menee vasta syksyllä 2013 kouluun, joten sinänsäkin olis ihan hyvä mennä hetkeks töihin, niin vois sit pitää vähän vapaata vuoden kahen päästä ;)

Mut valitettavasti nää päätökset ei aina oo omissa käsissä, varsinkaan meillä... (esikkoa tehtiin kaikenkaikkiaan neljä vuotta yks km ja hoidot... ja kakkoselle annettiin lupa tulla heti, mut hoitoihin mentiin silti ja oltiin siellä vuoden verran...) et en usko et meillä kovin helpolla tärppää tällä(kään) hetkellä...

rumpali kp32/34

Vierailija
64/110 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mitä...viivoja testeissä? Haamujako siis?! Toivotaan, että vahvistuu, jos siis nyt sitä itse toivot. Olipa ikävä uutinen tuo miehesi työjuttu :( Kyllähän se pistää miettimään, että miten talous kestää, jos toisen työt on vaakalaudalla. Ellei sit mieti jotenki niin, että sä menisit kolmannen lapsen jälkeen pian töihin ja miehes jäis hoitamaan lapsia..?

Mä oon täällä kans testaillu, mut ei mulle tuu muuta ku haaleita roskishaamuja monta tuntia testauksesta (joojoo, ei niitä sais tutkia enää jälkikäteen...tiedetään ja silti teen niin itseäni kiduttaakseni :P ). No huomenna on 10 pv oviksesta ja silloin odotan näkeväni jonkin haamun aikarajan sisällä, jos olen raskaana. Jos ei näy, niin taidan lyödä hanskat tiskiin. Noilla herkillä testeillä ku testaan, niin oon noina päivinä saanu ekan haamun yleensä.

Koralli kp 20/25 dpo 9 yk4

Vierailija
65/110 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tästä kierrosta sitten. Alkoi tuhrutella...se merkkaa mulla aina lähtölaskentaa kohti tätiä...ei ole koskaan tarkoittanut mitään hyvää ;( Kyllä tuli suru puseroon... tylsää ku ei ikinä ehdi kunnolla jännäillä kierron tulosta, ku tämä tuhruttelu jo alkaa...:( No ei auta, ku kääntää nokka kohti ensi kiertoa...siihenki vielä aikaa, tätä tiputtelua kestänee muutama päivä ennen ku täti kunnolla saapuu..

Jospa huomenna olis jo parempi mieli..

Plussasäteitä muille!

Vierailija
66/110 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli, voihan pee, et alko tuhruttelu :(

Oon nyt pari päivää testannu, ja tullu sellanen viiva et en todella tiedä mitä aatella... Siis niin haaleenvaaleenhaaleenvaalee viiva kuin olla ja voi, ja mä jo oon aatellu et nään omiani... ;) (tosin siis kattoin noita testejä niin ovat 25miuta (vai miten se sanotaan) joten kai tässä vielä on jotain toivoa, ku ei menkat oo alkanu, tietty huomenna alkaa...)

Niin no onhan toikin tietty tapa ajatella, mut kyl mä silti oon luottavaisin mielin, et mies löytää jostain töitä, jos toi firma menee nurin :) Mut aikanaanhan se selviää, ja eiköhän me siitä hengissä selvitä... kai...

rumpali kp32/34

Vierailija
67/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mymoosa: tsemppiä sinulle, että onnistaisi! :)

Koralli:Pahoittelut, että tuhruttelu alkoi.. :(

rumpali:peukutuksia!! bdbdbdbd! :)

ON: En ole tänne kirjoitellutkaan, kun ei oiekin ole ollut mitään asiaa. Mutta.. Tässä ovista odotellaan, ensi viikolla luultavasti viikon puolivälissä. Varmaan tässä viikonloppuna jo "harjoitellaan".. ;-) Minun piti skipata tämä kierto, mtuta jos saan miehen petiin oikeaan aikaan, niin katsotaan.. :) Mutta kovempaa yritystä sitten kesällä kun miehelläkin on loma.

Aurinkoista viikonloppua! :)

Kp 10 tai 11/27

Vierailija
68/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänä aamuna tein taas testin ja niin tyylipuhdas nega sieltä pamahti, ettei oikein enää jaksa uskoa... Joten mä nyt jään ootteleen niitä menkkoja... blääh! Ja sit kattellaan yritetäänkö sitä kolmosta enää vai heitetäänkö hanskat tiskiin, ja ootetaan hamaa tulevaisuutta... =(

2pojanäidille: Onnea ovikseen ja toivottavasti tärppäisi :)

rumpali kp33/34

Vierailija
69/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas tuli pariin testiin haaleanhaaleat viivat...mut ne oli niin haaleita, ettei toisesta testistä mies edes nähnyt sitä..clearbluen viivan se näki. Mut mun kameralla ei saa noita näkyviin..niin haaleita ne on...

Eli mun toiveet nousiki nyt ryminällä ylös...ja samantien myös pelko..toissakierrossa oli se kemiallinen ja se on kyl oikein hyvin muistissa...jos viivat ei lähde vahvistumaan, niin se on taas siinä..

Tuhrua ei just nyt näy, mutta menkkaoireet on voimakkaita...selkää särkee kauheesti...ja mulla tuos kemiallisessaki tuhru oli alus tuollaista, että tuli ja meni, kunnes sit alko tiputtelemaan oikein kunnolla...

rumpali: olen pahoillani! =( =(

Koralli kp 21/25 dpo10 yk4

Vierailija
70/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan, että plussa siitä vahvistuisi ja kaikki sujuisi hyvin!!! Peukkuja kovasti!

Ja rumpali, jospa sinnekin se plussa vielä ilmestyisi!

Täällä taas pikkuhiljaa alkaa oviksen bongailu...nyt kp11/24-28? Ajattelin vielä ainakin toistaiseksi ilman ovistestejä, katotaan sit kesälomien jälkeen, josko niitä testejä hommaisin...

Nyt on rakkaalla aviomiehellänikin aivan valtaisa vauvakuume, että kyllä ois pikkuinen todella tervetullut meille:)

Hurjasti plussia kaikille,

nyt takaisin siivouksen pariin..plääh!

Vierailija
71/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä Koralli!!! Mahtavaa!!! Toivotaan et tulis ny kunnon plussa ja pysyis matkassa loppuun saakka ;)

Mä oon kyllä niin pettyny ja toivoton jo tän kierron suhteen, et ei sanaa... ottaa vaan niin päähän! No, täytyy nyt ottaa itteensä kunnolla niskasta ton painonpudotuksen suhteen, josko sitä kautta sais ees vähän nouseen noi mahikset, vaikka tokkopa sekään auttaa :´(

Mutta siitä huolimatt korallille ja lejalle kiitokset tsemppauksesta...

rumpali

Vierailija
72/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanu mieltäni, vaan kipaisin apteekkiin. Tuossa iltapäivällä tehty clearblue parin tunnin pissasta. Näettekö te tuossa mitään?

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/P1070889-1.jpg

Vierailija
73/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ihan selkeän viivan. Jännät paikat sinulla.

Meillä tämä kolmannen vauvan projekti ei ole edennyt suuntaan, ei toiseen... Olin jo varannut ajan kierukan poistoon, kun mieheni sai jostain päähänsä että asiaa täytyy vielä miettiä. kyllä tuli paha mieli, kun olin jo ennättänyt tietyllä tapaa asennoitua vauvan yritykseen. saimme onneksi puhuttua, ja perusteltua molemmat kantamme, ja mieskin harmitteli kun pahoitti mieleni. Sovimme ettei nyt kiirehditä, jos sitten syksyllä aloitettaisi yritys. Niinhän se on sitten tehtävä. haluan että me molemmat ollaan mukana tässä "hankkeessa".

Mietin kuitenkin olisiko hyvä poistattaa se kierukka jo nyt piakkoin, että kierto ennättäisi tasaantua normaaliksi? Vai miten teillä, joilla on ollut kierukka on kierrot menneet?

Nyt on ollut miim hienot ilmat että on tullut tuolla pihalla puuhasteltua, eikä koneelle ole ennättänyt. Muutama uusikin oli joukkoon tullut. Tervetuloa!

plussia toivotellen kaikille!

Vierailija
74/110 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin tuossa viivan näen! Tsemppiä kovasti..

Ja lemminkäinen: mä varmaan jo tässä vaiheessa poistattaisin kierukan, että tosiaan kierto ehtis normalisoitua.

Positiivisia uutisia ja mieltä kaikille!

Vierailija
75/110 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitestillä tuli nyt päiväpissasta "ei-raskaana", joten on tämä nyt hermoille käypää. Olen kyllä kurkkukivun takia juonut vähän normaalia enempi ja onhan vielä kovin pienet kp:tkin menossa.. saapa nähdä miten tässä käy.

Vierailija
76/110 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli, kyl mäkin näin siinä testissä viivat, ja toivottavasti vaan vahvistuu! Ja jos se digitesti ei vaiks toiminut ;)

Mä tein tänään taas testin ja mun mielestä siin näky niin heikon himmee viiva (todnäk kuvittelen, kun niin kovin haluisin sitä plussaa...) mut enpä usko et siin mitään on! Miehelle en oo ees uskaltanu sanoo mitään saati näyttää! Pitäs mua varmaan hölmönä ku testaan päivittäin... :) Mä tilasin pe 10testejä, ja toivon et tulis huomenna tai sit viimeistään ti... jotta pääsis niillä testaan ja sais EHKÄ varmuutta tähän tilaan... No, todennäkösesti huomenna tai ti alkaa menkat, ettei tartte sen enempää testailla. Mut onpa sit seuraavaan kiertoon testit valmiina kaapissa, hehheh!

rumpali kp34/34 (niin ja edelleenkään ei oo mitään oireita suuntaan eikä toiseen...)

Vierailija
77/110 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa me nyt testattas molemmat kunnon plussat!

Mulla on muuten ollu noita nettiliuskatestejä 10mIU herkkyydellä ja clearblue kyl näytti paremman plussan ku nuo liuskat...eli cb on vaan aikas herkkä, siis se tavis, tuosta digistä en tiedä.

Joko tää on mulla taas kemiallinen tai sit tosiaan tuo suht runsas nesteen juominen vaan näillä dpo:illa vielä vaikuttaa niin kovasti.

Mä oon miehelle noita testejä näyttäny. Se lupas, että mennään käymään vielä tänään apteekis. Nyt vaan päivystävä apteekki kysees, niin en tiedä mitä testejä siellä on...mut kai tuo CB ainaki joka paikasta löytyy.

Pitäs kai olla ny juomatta liikoja, ettei pissa olis niin laimeeta, on vaan tuo kurkku niin karhean kipeä. Pitäs kai aamuun malttaa testauksen kans, saa nähdä.

Tuu kertoon rumpali, mitä testit näyttää!

Muillekin kovasti plussatuulia tänne!

(niin ja oireista, ei mullakaan oo siis mitään oireita, ehkä oli parina iltana vähä väsymystä enempi, mut siinä se. Menkkamaista särkyä alaselässä, onko se edes oire. Mut ei mitään muuta)

Vierailija
78/110 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vielä täällä kuumeilijoiden puolella lukemassa:) En vielä osaa oikein mieltää olevani raskaana, vaikka tuonne odotuspuolelle tammikuisiin jo kirjoittelinkin.

Koralli73:Kuvassa on minunkin mielestäni plussa. Minäkin tein GB:n digitestin päiväpissasta ja näytti ei raskaana... Seuraavana aamuna aamu-pissasta GB:n viikkonäytöllinen testi näytti raskaana viikot 1-2. Avasin kyllä sen aikaisemman digitestin (joka näytti negaa) ja siellä oli sellainen ns.tavallinen raskaustestiliuska sisällä ja siinä toinen viiva oli haalean haalea:)

Pidän peukkuja plussan puolesta:)

Rumpali:Sinullekkin pidän peukkuja, jotta viivat vahvistuu:)

Lemminkäinen: Kyselit kierukan poistosta... Mulla oli hormooni-kierukka 2vuotta. Se poistettiin 7.4. ja plussa tuli testiin 15.5. (yhdet menkat tuli n. 2viikkoa poiston jälkeen). Toki olen raskautunut aikasemminkin ensimmäisestä ja toisesta kierrosta.

manssu rv4+3

79/110 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin silmään erottuu korallin testiin haalea viiva, toivottavasti vahvihtuu. Samoin toivottavasti rumpalin testit alkaa näyttämään vahvempaa.

Meillä on nyt ovis käytetty, toivottavasti nyt tärppis. Huomenna aloitan varmuudeksi terot taas.

Se plussa tähän tilanteeseen ois enemmän kuin toivottu.

kp 17/28

Vierailija
80/110 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi, antoi uutta uskoa plussaan =) Voipi olla, että testaan uusiksi jo tänä iltana, olen tässä ollut jo muutaman tunnin juomatta. Digiä en hommannut enää, ostin tavistestin, että saan katsoa niitä viivoja. Jos pissa näyttää yhä laimealta, niin sit testaan vasta aamulla.

Oletko manssu kotiloihin ilmoittautunut lainkaan? Sehän on kolmatta odottavien oma pino, sinne vain myöskin, jos et siellä vielä ole. Itsekin tähtään sinne =) Jos tästä kierrosta on tärpännyt, niin laskettu aika mene mulle helmikuun alkuun.

Koralli kp 22/25 dpo11 yk4