Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN TOUKOKUU

03.05.2010 |

Aloitanpa uuden pinon toukokuulle.

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä. Yhden testin tein kp 26/28, ja selvä nega tuli. Uskoisin, että haamu edes olisi pitänyt tulla, jos jotain toivoa olisi. Eilisestä asti on mahaan sattunut siihen malliin, että seuraava kierto kyllä pärähtää käyntiin tuota pikaa. Masentaa... Ravaan vessassa vähän väliä, pieni toivonkipinä kuitenkin vielä kytee.

Lapset on kyselleet tässä lähiaikoina, eikö me voitais saada vauvaa. Että miksi se isi ei anna sulle niitä siemeniä :-) Ollaan lapsille vaan jotain epämääräistä puhuttu, ettei ne siemenet aina rupea kasvamaan. Nuorempi (5) haluaisi tytön ja vanhempi (6)pojan.

Ihanaa, kun aurinko paistaa, ja kevättä ilmassa.

Plussaonnea kaikille!

Rusettiina kp 28/28, yk 7

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tuli nyt illalla 4 t pissasta:

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/cb-11dpo-evening…

Ei ainakaan ole haalistunut sitä eilisestä. Samaa luokkaa ellei aavistuksen vahvistunutkin. Huokaisen helpotuksesta...toistaiseksi siis ainakin raskaana. =) Eli kyllä digin nega johtui siitä, että pissa oli laimeampaa, tai sit digi ei vaan ole niin herkkä.

Mut en mä vielä tosiaankaan odotuspuolelle lähde, menkatkaan ei vielä pitäs alkaa. Yritän malttaa pitää nyt testitaukoa pari päivää että näkis kunnolla vahvistuuko viivat.

Vierailija
82/110 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli73: kyllä tuo näyttää aikas positiiviselta =) tsemppiä!

Rumpalille kanssa onnea ja plussatuulia!

Leja: meillä alkaa myös kohta oviksen bongailu, kummasti mieli on kohentunut edellisen yrityksen jälkeen.

Tife75 8/28-29 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan,meillä vasta aloitellaan yrittämistä.Pillerit jätin juuri pois.Sillä mielellä mennään että tulee sitten kun on tullakseen,eikä kiirettä ole,mutta jos yhtään on samanlainen tuuri kun näissä aijemmissa raskauksissa niin nopeasti pitäisi tärpätä :)

Meillä ennestään 4v tyttö ja 1v poika.

Vierailija
84/110 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rumpalille!

Pitäkää meidät ajan tasalla...

Täällä piinaviikko pärähti käyntiin, perjantaina kp 25/28, silloin ajattelin testata ekan kerran. Saa nähdä, miten käy. Jäi taas peiton heilutukset aika vähille, kp 12 oli yritystä, ja ovistesti näytti plussaa kp 13. Riittääköhän se? Toivotaan...

Täällä vähän samoja mietteitä kun Mymoosalla. Opiskelujuttua mietitty, ja jos käy niin, kun olen suunnitellut, opiskelut ja raskaus alkaisi suunnilleen samaan aikaan. Mutta raskauden kanssa en halua enää vitkutella, kaipa ne asiat sitten jotenkin järjestyy, jos vauva meille suodaan.

Rusettiina kp 22/28, yk 8

Vierailija
85/110 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koralli! Pidetään nyt pottuvarpaatki pystyssä,et kaikki menis hyvin!!

Tervetuloa pikkukolmonen!

On: eilen menkkamaista kipua ja välillä alavatsalla kovia vihlaisuja.. nyt ei tunnu mitään.. Toivottavasti kuitenkin oli ovisoireita! Puuhailtu on kyllä ahkerasti;) leja kp13

Vierailija
86/110 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänä aamuna näytti taas niin negaa että!!! MURR! Vois jo päättää, ja aloittaa sit ne menkat, eikä pidätellä... Täällä hajoo kohta pää!

Mutta kyllä se Koralli nyt niin on et sää oot raskaana!!! IHANAA!!! Mä sit fiilistelen sun ohella, ku näyttää ettei meille tuu sitä kolmosta ;D

Kiitokset tsemppauksista kaikille.

Ja pikkukolmoselle tervetuloa mukaan, mä oon täällä vielä kauankauankauan :(

rumpali kp35/34 (muistelin tässä et esikoisesta kyl näky plussa vasta rv6 ja kuopuksesta kyl jo haaleena rv4, et vielä on pienenpieni mahis...)

87/110 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä korallin testi näyttää hienolle :) Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Älä huoli rumpali, mä olen täällä sun kanssa. Vaikka oviksen bongasinkin ja on todella hyvä fiilis, mutta joku pieni pessimisti tuolla takaraivossa kuitenkin on. Mutta toivottavasti ne haamut olisi pian vahvempia.

Meillä piinataan.. luoja, miten aika meneekin hitaasti.

Millon vois testata ekan kerran, jos ovisplussa on ollut kp 14?

kp 18/28

Vierailija
88/110 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

täällähän on tapahtunut jos vaikka mitä muutamassa päivässä.

Oonakas: tilasin mammaksi-sivustolta. En muista mistä tilasin esikoista yrittäessä, enkä osaa sanoa noiden paremmuudesta mitään. Reilun viikon päästä pääsee kokeilemaan, toimiiko ne.

Korallille tsemppiä, Nyt Peukut Pystyssä! Kun hyvältähän tuo näyttää!

Lemminkäinen: meilläkin mies empi pitkään ja nyt kun vauvaa ei heti kuulu, niin huomaan, että tekisi mieli syyttää sitä;-) Vaikka eihän se järjellä tietenkään niin mene. Mutta niitä ajatuksia, mitä pettyneenä tulee tätin kera…toivottavasti ootte pian samaa mieltä.

Rumpali: mua hymyilytti tuo sinun testaus: mä aloitan sen salaa aina kamalan aikaisin myös, vaikkei pitäisi. Mutten voi sille mitään ;-)

Pikkukolmonen: tervetuloa, itsekin vasta liityin...

ON: kohta loppuu täti ja sitten alkaa sellainen tehotouhuilu, että on kumma, jos ei tartu ;-)

-Venni kp 6, yk 5

Vierailija
89/110 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tulee taas tuhrua..voi voi...näinköhän jää taas kiinnittymisyritykseksi..

90/110 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Koralli, toivottavasti tuhru loppuisi :( kovasti peukkuja.

Omaa napaa, eilen oli ihan järkky olo. maha ihan sekaisin ja oksetti, ei viime terojen aloituksesta näin vahvaa oloa tullut. Toivottavasti nyt helpottaa.

Nenäkin vuotaa, flunssa tästä nyt vielä puuttuiskii.

kp 19/28 dpo 4

Vierailija
91/110 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tää aamu vaikuttaa? onko vuotoa vielä tullu/ollu? ja ennenkaikkee miltä testit näyttää? vai ootko tänään uskaltanu testata?

täällä aamulla tehty taas nega, joten enpä usko että se siitä enää muuttuu plussaksi, alkais nyt vaan ne menkat, niin pääsis tästä "piinasta" pois...

mymoosa,toivottavasti pääset täältä pois, mutta "kiva" et lupaat pitää mulle seuraa ;)

venni: mä oon tehny jo vaikka kuinka monta testiä ilman et oon kertonu miehelle, jotenki on helpompi tää "tuska" kun ei mies tiedä...

rumpali kp 36/34 ja jolla alkaa kohta meneen hermot jos ei menkkoja kuulu!!!

Vierailija
92/110 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Manssu! :)

Koralli: Kyllä tuo selvästi plussalta näyttää. :) Pidän sinulle peukkuja, että kaikki menee hyvin! :) bdbbdbd!

Omaa napaa: Ovulaatioplussa tulikin jo eilen..:-0 Odotin sitä vasta täksi päiväksi tai huomiseksi (mutta lisääntyvistä limoista tajusin testata (sori). Ja kun vaan "tuntui" siltä). No, kaipa lyhyt kierto jatkuu, siis lyhyempi kuin yleensä (27 päivää). Sunnuntaina oltiin puuhissa, mutta ei eilen kun miehellä oli migreenin tapaista päänsärkyä. Luulisi olevan simpoilla mahkuja päästä päämääräänsä joka tapauksessa.

Tsemppiä kaikille! :)

Kp 13 tai 14/27

Vierailija
93/110 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koralli! Oikein kovasti tsemppiä ja peukkuja ja voimahaleja! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

-leja kp 14/24-28

Vierailija
94/110 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on hermoja raastavaa. :I

Tänään ei ole tullut tuhrua (vielä?). Tein aamulla taas clearbluen. Ei ole viiva vahvistunut, liekö jopa vähän haalistunutkin? :

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/cb-13dpo-morning…

Pakko kai niitä testejä on hommata lisää ja testailla. Mun hermot ei kestä pelkästään oottaa alkaako menkat vai ei. Ja ku todennäköisesti menkat kumminki tulee myöhässä, jos tämä on kemiallinen taas. Mieluummin sit näen haalenevat viivat testissä niin osaan varautua pettymykseen.

Aamulämpöjäki olen mittaillut. Tänään lämmöt nousi selvästi ylemmäs, mut toisaalta eilen illalla palelin ihan hillittömästi ja puin yöksi enempi vaatetta ku yleensä. Aamulla sit olin ihan kuumissani ku mittasin lämmön. Joten en tiedä voiko tuohon nousuun luottaa.

Kiitos tsempityksistä. Mä jo mietin sitäki, ett pitäskö yrittää saada aikaa jolleki gynelle täksi päiväksi tai huomiseksi ja koittaa kinuta lugeja, jos ne auttais kiinnittymisessä (jos mulla nimenomaan on sen alhaisen progesteronin kans ongelmia,en tiiä) Mut ehkä mä katon tämän nyt loppuun. Mutta jos tämä päättyy taas keskenmenoon niin sit kyl varaan aikaa gynelle.

2poj@näiti: onnea ovisplussasta!

rumpali: harmi että testit näyttää negaa eikä menkkojakaan kuulu.

mymoosalle parempaa vointia. Mulla ei kyl teroista ole ollut oireita, jospa ne johtus sulla jostain muusta? Mullahan on kans täs kierros ollut teroja, mitä kaapin pohjalta löysin.

Tänä iltana otan viimeisen teron, saa nähdä sitten alkaako niiden loppumisen jälkeen sit tuhruttelu.

Tsempitykset kaikille muillekin kolmosta toivoville!

Koralli kp 24/24-25 dpo13 yk4 (tai rv 3+6..)

Vierailija
95/110 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vielä iltapäivällä apteekin oman, tämä nyt rauhoitti vähä mieltäni:

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/apteekinoma13dpoa…

Nyt yritän malttaa mieleni testien suhteen pariksi päiväksi, kunhan se typerä tuhru ymmärtäisi pysyä poissa...

Vierailija
96/110 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli, onhan tuossa se viiva!! :) Mutta toisaalta sullahan on viel vähäiset "päivätkin", joten kyllähän se viel selkeeksi plussaks muuttuu ;) Täällä on ainakin kaikki varpaat ja sormet ristissä, että saisit kunnon plussan ;D (ja et mää pääsen sit fiilisteleen sun kanssa ;) )

Kävin tuossa iltapäivällä ostaan clearbluen digitestin (taviksen oisin ottanu, mut tossa meidän apoteekissa ei ollu tuplapakkauksia kuin tosta digiversiosta ja sit siellä oli tietty apteekin omaa r-testii ja jotain mulle ihan vierasta, joten niitä en halunnu) Tolla olis tarkotus siis huomenna taikka viimestään loppuviikosta testailla, saapi nähä mitä näyttää, epäilen tuota "ei raskaana"-viestiä...

rumpali kp 36/34

97/110 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain utelemaan mikä on Korallin tilanne? Ainakin hienosti viiva tullut, vaikka haalea vielä onkin :) Todellakin pidetään peukkuja ja viiva siitä vahvistuu.

Rumpali, tottakai haluu jo siirtyä tuonne odotuspuolelle ja eilen sairaalassa käytyäni, palasi niin vahvasti kaikki muistot mieleen. Miten ihana olisikin taas palata sinne äitiyspuolelle.. Mutta sektioo en kyllä yhtään kaipaa. Silti vain mielessä on, että vielä ens vuostuhannellakin täällä kuumeilen vain :)

Malttas nyt odottaa vielä 5päivää niin voisin ekan kerran tuhlata testin.. toisaalta vasta ensi keskiviikkona loppuu terot, joten menkat alkaa luultavasti sitten 4päivää sen jälkeen. Tiedä maltanko odottaa tuonne asti..

kp 20/28 dpo 5

Vierailija
98/110 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs tein nyt sitten sen digitestin ja siihen tuli alta kahen minuutin "ei raskaana" testi, mutta sit mun tuli tunne et avaanpa ton testin niin saan kattoo sitä VIIVAA (tai et siin ei oo sitä viivaa) ja kas kummaa, siinä oli sellanen haalee viivaa, mut ihan selkee... JOTENKA mitäs nyt sitten!!! Eli te jotka ootte saaneet ton "ei raskaana" ja avanneet kaikesta huolimatta, niin kuuluuko siihen tulla se "viivanpaikka" vai ei! Eli onko toi kuitenkin nega, kuvaa en saanu siitä otettuu, ei tullu esille se viiva noissa kuvissa... Mut jos saan sen kuvaan, niin laitan tänne, saatte sit ihmetellä...

Mä en nyt enää oikeesti tiedä mitä tehä ton asian kanssa... huoh!

Mitenkäs Korallin laita? Onkos jo muita piinailijoita/testailijoita, kuin me korallin kanssa?

Huomenna pitäs lähtee poikien kanssa Korkeasaareen, joten saa olla ihan rauhassa näitten raskaana/ei raskaana/menkat ei oo viel alkaneet pohdintojen kanssa... :)

rumpali kp37/34 (mut eiks näillä päivillä pitäs jo tulla ihan selkee plussa, joten en mä sit vissiin oo raskaana...)

Vierailija
99/110 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein clearbluem digitestin päiväpissasta ja tulos oli "ei raskaana". Avasin testin ja siinä tikussa oli kaksi viivaa, tosin se toinen oli aika hailakka (silloin kp 23/25). Seuraavana aamuna tein aamupissasta cb:n viikkonäytöllisen testin ja siihen tuli "raskaana, viikkoja 1-2" (kp 24/25).

Joten toivoa on sullakin vielä :)

Pidän peukkuja!!!

Manssu 4+6

Vierailija
100/110 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, täällähän minä. En vielä odotuspuolelle suunnittele meneväni, ennen kuin saan kunnon vahvat viivat testiin. Pitänee varmaan ainakin pari päivää vielä sitä odotella.

Mähän tein kans digitestin täs yks päivä ja se sano ei-raskaana. Avasin ja oli siellä tosi haalea toinen viiva. Ja mähän nyt oon ainaki toistaiseksi raskaana.

Mä oon kyl kuullu juttua, että digin sisään ei kantsis kurkata, että siellä voi olla toinen viiva vaikka ei oliskaan raskaana, mut en tiedä siis mikä on totuus. Ku toisalta sit löysin just siitä viikkonäytöllisestä digistä ohjeet netistä ja siinä ainaki merkkas ne tikun sisällä olevat viivat. (etsipä tuosta vauvakuumeen keskustelusivulta semmonen otsikko kuin "Onko kukaan koskaan avannu clearblue digitalia". Laitoin sinne sen linkin siitä viikkonäytöllisen testin tulkinnasta)

Mukavaa reissua korkeasaareen! =)

Koralli rv 4+0...hui, uskaltaakohan tuota merkitä jo.