Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN TOUKOKUU

03.05.2010 |

Aloitanpa uuden pinon toukokuulle.

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä. Yhden testin tein kp 26/28, ja selvä nega tuli. Uskoisin, että haamu edes olisi pitänyt tulla, jos jotain toivoa olisi. Eilisestä asti on mahaan sattunut siihen malliin, että seuraava kierto kyllä pärähtää käyntiin tuota pikaa. Masentaa... Ravaan vessassa vähän väliä, pieni toivonkipinä kuitenkin vielä kytee.

Lapset on kyselleet tässä lähiaikoina, eikö me voitais saada vauvaa. Että miksi se isi ei anna sulle niitä siemeniä :-) Ollaan lapsille vaan jotain epämääräistä puhuttu, ettei ne siemenet aina rupea kasvamaan. Nuorempi (5) haluaisi tytön ja vanhempi (6)pojan.

Ihanaa, kun aurinko paistaa, ja kevättä ilmassa.

Plussaonnea kaikille!

Rusettiina kp 28/28, yk 7

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis tein "tavis"digitestin, en siis sitä viikkonäytöllistä... Voi ku tietäs...

Ja koralli mä EN oo raskaana, ennenku saan kunnon viivat, ees johonkin testiin ;) ja luin kyllä tuon keskustelusivun, mutten tullu hulluu hurskaammaks siitä :( (on ehkä helpompi kestää sit ku menkat alkaa... joopajoo, tuskinpa!)

rumpali

102/110 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain piinailemaan.. ei malttas ei millään..

valkovuotoo vaan, välillä valkoista ja välillä kirkasta, mutta turha koettaa olla ilman suojaa. huoh.

Tänään on muutenkin tuntunut ekoja menkkaoireita ja sitten aamulla kuvittelin etovaa oloa..

todella epätoivonen kp 21/28 dpo6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tänään testata, hätähousu kun olen. Nyt kp:t 25/28, oireet seuraavat: menkkamainen jomotus alavatsalla, rinnat jotenkin „täynnä“. Ei muita oireita. Ihan hölmistynyt olo, ja vessassa juoksen vähän väliä tarkistamassa tilannetta.

Raskauskeijun liuskatesti käytössä, testiviiva tuli heti näkyviin, muutaman minuutin päästä haalea viiva, joka vahvistui n. 5 minuutin päästä ihan selkeäksi viivaksi.

Käytössä oli tässä kierrossa ovulaatiotesti, greippimehu ja jalkojen ylhäällä pito puuhailujen jälkeen. En sitten tiedä, oliko näillä jotain vaikutusta, mutta kaikkeni halusin yrittää.

Onnellinen Rusettiina rv 3+3 (VASTA!!), tai kp 25/28, yrityskerta 8 tuotti tulosta.

Vierailija
104/110 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusettiinalle niiiin paljon lykkyä!! ihan mahtava asia!!

Tuo toiveikkuutta meille muille myös.

Täällä alkaa kohta armoton yritys taas. ekaa kertaa tikut käytössä, en tosin ole miehelle tuosta sanonut, sillä ei voisi kuunaan ymmärtää, että olla näin vakavissaan ;-)

-Venni kp 9/31, yk 5

Vierailija
105/110 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea rusettiina!! Ja tarrasukkia pienoiselle!

Itsellä jotenkin todella ärsyyntynyt olo. Kaikki tympäsee... Ja tosi huonosti olen nukkunut pari viime yötä, syytä en kyllä tiedä. Liekö jotain stressin poikasta?! No jospa se mieli tästä paranis pikkuhiljaa...

Plussatuulia toivotellen leja kp 17

106/110 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rusettiina.

Mä vaan piinailen ja odotan, että pääsen testaa negan.. Tympäisee joo.. Koko ajan sellanen, joko saa testata joko joko joko.

Mä vuodan, edelleen kirkasta. Aamuisin on etova olo, mutta luulen kuvittelevani jopa herkemmän hajuaistin.

Millon tästä vauvanteosta tuli näin raskasta :D

kp 22/28 dpo7

Vierailija
107/110 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut raskaustestiin viivan saaneille!!!

Tervetuloa mukaan pikkukolmonen!

ON: En malta jättää tätä kiertoa väliin yrityksessä. Ja kun nuo testit tuli tilattua niin kaipa testailen noilla liuskatesteillä... salaa mieheltä, kun en kehtaa tunnustaa.

Rusettiina kiitokset muistutuksesta tuon greipin osalta. Olin jo unohtanut, että viimeksi söin ja kun vielä tykkään niin taidanpa ottaa muutaman kaupalta mukaan. Mä uskon kanssa tuohon jalkojen nostamiseen ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Toivotaan vain hyviä uutisia jokaiselle!

-OonaKas kp8/28-30

Vierailija
108/110 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täällä lukemassa teidän kuulumisia ja jännännyt teidän puolesta:) Onnea plusanneille minunkin puolesta ja oikein oikein kovasti tsemppiä ja peukkuja kaikille yritykseen!

Äitykkäinen ja pikku3 11+0, ens viikolla ultra, jännittää kovasti!

Vierailija
109/110 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea rusettiina! ?

Mulla taas tuli haaleampi viiva kuin 3 päivää sitten ja tuhru on lisääntynyt ;( Kyllä tää muutaman päivän päästä taas vuotaa pois.

Koralli murheen murtamana..

Vierailija
110/110 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ilmoittaudun mukaan. Täällä on haaveiltu kolmosta jonkin aikaa. Lapsia on ennestään kaksi, syntyneet -02 ja -04. Aloitamme yrityksen ehkä heinäkuussa, ellen "jänistä". Kolmosen kohdalla päätös ollut ehkä vaikein kun toiset lapset ovat jo kouluikäisiä. Nuorimmainenkin lähtee syksyllä kouluun, eskariin.

Lemminkäinen: Luin sinun ajatuksia kolmosen hankkimisesta. Ajattelinkin ennenkuin löysin tämän keskustelupalstan että löytyyköhän ketään samanlaisessa tilanteessa olevia perheitä joita vaivaa vauvakuume. Minulla on ollut aivan samanlaisia mietteitä! =)

Onnea kaikille yrityksiin!