KOLMOSTEN TOUKOKUU
Aloitanpa uuden pinon toukokuulle.
Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä. Yhden testin tein kp 26/28, ja selvä nega tuli. Uskoisin, että haamu edes olisi pitänyt tulla, jos jotain toivoa olisi. Eilisestä asti on mahaan sattunut siihen malliin, että seuraava kierto kyllä pärähtää käyntiin tuota pikaa. Masentaa... Ravaan vessassa vähän väliä, pieni toivonkipinä kuitenkin vielä kytee.
Lapset on kyselleet tässä lähiaikoina, eikö me voitais saada vauvaa. Että miksi se isi ei anna sulle niitä siemeniä :-) Ollaan lapsille vaan jotain epämääräistä puhuttu, ettei ne siemenet aina rupea kasvamaan. Nuorempi (5) haluaisi tytön ja vanhempi (6)pojan.
Ihanaa, kun aurinko paistaa, ja kevättä ilmassa.
Plussaonnea kaikille!
Rusettiina kp 28/28, yk 7
Kommentit (110)
Unohdin sitten aamulla aloittaa ovistikut.. prk. Tietääkö kukaan voiko noita fertestin tikkuja käyttää päivävirtsasta? Noh, täytyy sitten huomen aamulla olla skarpinpi.
Onnea plussasta :) En ole kade, enpä.
Ja tervetuloa Venni.
Eipä tänne uutta, hellettä. Ja toivottavasti ovisviikko. Unohtamatta tietenkään Suomen peliä!!
Mulla ois ens kuussa gyne muissa asioissa, mutta aion kyllä ottaa esille tän lapsentekoprojektin painon osalta ym..
kp 11/28
oon käyttäny päiväpissastakin niitä. Viimeksi jopa iltapissasta. =) Hyvin toimivat niinkin.
No tein tuon ovistestin nyt tuossa alkuillasta ja nyt mä en osaa tulkita sitä. Kun mun silmään se on yhtä vahva, mutta jos mun silmät valehtelee. Yritin ottaa siitä kuvan, mutta eihän tuo digikamera anna ottaa siitä selvää kuvaa.
En tiiä miten ootte onnistuneet. Huomenna tulee mies ja ehkä osaa kertoa sitten kahden testin väliltä sen totuuden.
Nimittäin tänään on nippaillut oikealle ja lujaa onkin, välillä ylös noustessa oikein repii. Että oisko oviskipuja vai taas jotain muuta.
No ei silleen hätää kun la-su on hyödynnetty ja huomenna taas mahdollista pupuilla.
Mutta oli pakko tulla purkamaan ajatusta tänne, kun ei kellekään muulle oikein voi. Kun ollaan sovittu ettei tästä kerrota.
Hyvä Mymoosa, jos se sun silmiin näyttää yhtä vahvalta, niin kyllä se ovisplussaa meinaa. Hienoa! =)
Onko siinä digikameras semmoinen lähikuvajuttu, kukankuva tmv. Sillä saa otettua lähikuvia. Tai sit kauempaa zoomaat. Riippuu kamerasta miten onnistuu. Sen pitää tarkentaa siihen tikkuun, laita vaikka viereen joku kynä tmv niin se tarkentaa oikein.
Mukava, että ovis löyty. =)
No niin nyt onnistu omasta mielestä kuvat.. saatte antaa oman arvion, näin kahden päivän tikuista ;) toinen tosin on tehty tänään aamulla ja toinen kuiva, mutta kai niitä jotenkin voi verrata.
Jos ovis oikeesti on eilen ollut niin kai kerkee vielä tän illan pupuilut hyödyntämään..
Tuo eilinen testi näyttää plussalta, tosin vähän vaaleat viivat, siis tuo kontrolliviivakin on vaalea. (jos se olisi yhtä tumma kuin tuossa toisessa testissä, niin tuo ei olisi plussa) Annoithan olla tarpeeksi kauan (sen n.5 min) siinä astiassa? Nuo fertestithän on siitä kummia, että niitä pitää liottaa niin kauan siinä pissassa, siks ajattelin varmistaa, että olit huomannut tuon ajan niissä ohjeissa.
Tämänpäiväinen testi ei ole plussa. Jos haluat varmistaa, niin testaa vielä muutamana päivänä ja katsot miten sulla tikut käyttäytyy. Harmi, että et tikuttanut jo aiemmin, niin olisit nähnyt miten viiva tummenee päivien kuluessa.
Touhatkaa tosiaan tänään, niin ootte hyvin kattanut ovisajan. =)
(.)Mun aamulämmöt on kyl ihmeen alhaisia, mahtokohan olla vähän heikko ovis. Mulla oli niin hyvä fiilis tästä kierrosta etukäteen, mut nyt tuntuu siltä, että taitaa se täti kumminkin ajallaan tulla. Torstaina voisin testata ekan kerran, silloin on dpo 8 (tai 9). Tuskin silloin tosin mitään vielä näkyy.
Plussasäteitä kaikille!
Koralli kp 17/25 dpo 6 yk4
Pidin siinä astiassa sen 5min mitä ohjeessa oli ja itsekin vähän ihmettelen kun ei tuo kontrolliviiva ollut märkänäkään niin tumma kuin tuo tänpäivän viiva.
Teen vielä pari päivää ja sittenhän sen näkee, jos ei tärppää niin aloitan seuraavalla kerralla hieman aikaisemmin.
Hyvä, koska oikeesti luulin, että kuvittelen ne yhtävahvaksi.. Eli jos kuvitellaan eilen olleen ovis, niin oisko tänään sitten dpo1?
Ei hitto taas tätä mun kiertoa... Päivät on paukkuneet jo kohta kp30, ja niin vaan ei näy tikuissa muutako negaa, ja menkkojakaan ei kuulu... murr! Alkais ny se uus kierto niin pääsis tästäkin ketutuksesta!
Mymoosa, meillä yhdellä tutulla on ittellään ja molemmilla lapsilla synttärit neljän päivän sisällä... Helppo muistaa ;)
Ihanaa, et taas oli tullu uusia mukaan, mä oon taatusti täällä vielä vuoden(kin) päästä... Tällä menolla varmaan kahenkin päästä... :/
Meillä on ollu nyt pientä pihanlaittoprojektia, joten sen takia oon ollu vähän laiska täällä kirjoittelemaan, ja kun tuntuu ettei tosiaan oo mitään kirjotettavaakaan... Tää kierto on ollu mun mielestä muutenkin ihan outo, eka olin ihan innoissani "et jee, kohta saan alkaa tikuttaan ovista ja sit päästään puuhailemaan" mut sit ku aloin tikuttaan (puuhailtiin kyllä) mut sit jotenkin lopahti koko juttu, ei vaan tehny mieli... Mä oon varmaan menossa ihan sekasin... Ja sit kun alko viel ahistaa toi töihinmeno ja "pakkoraskautuminen" ettei tarttis välissä mennä töihin (meillä on töissä nyt niiiin sekasin kaikki jutut, ettei kiinnostais mennä sinne ainakaan ens talvena, mut pakko mikä pakko) niin jotenkin ressaan tai en sit tiedä mikä on... Josko se siitä kesän kuluessa menis kai ohi... en tiiä!
Manskulle onnittelut!!! Ihanaa, et plussia tulee kuin tuleekin tähän(kin) pinoon... Ehkä meillekin sit joskus viiden vuoden päästä...
Koralli, mä en oo ees jaksanu aamulämpöjä mittailla, ku tuntuu etten koskaan muista, ja ei meillä oo kuin tuo korvakuumemittari (tavismittari oli koiran persiissä, joten... YÖK!)
Ja noista ovistikuista aattelin (TAAS) että en tilaa niitä lisää... Käytän noi mitä on jäljellä ja sit saa olla, en jaksa...
Tän viikon jälkeen alkaa "kesäloma" kun esikon kerho jää lomille, ja sit olis viikko miehen pakkolomaan (2vkoa) ja sit saadaan olla koko perhe kaks viikkoo yhessä, ollaan menossa laivalle sillon, ihanaa saa ehkä jotain muuta mietittävää, no oon kyl ihan varma, et just sillon on ovis... Ja siellä on varmasti hankala järkätä petipuuhia, no täytyy sit ennen ja jälkeen hyödyntää... :O
Mut nyt tää alkaa kattoon Suomen peliä... :D
rumpali kp 29/34 (???)
No niin tän aamun ovistikkukuulumiset ;) Eli mietin vielä teenkö huomenna vai en.. tän aamun testi oli kuitenkin nega ja omaan silmään testiviiva aavistuksen haaleampi kuin esim tuo kp11. Että oletetaan sen oviksen olleen silloin.
Mullakin on pienoisia oireita tuosta pakkoraskautumisesta, koska kuopus täytti 3v ja ois töiden etsintä edessä, toivois, että nyt tärppis niin vois jatkaa vielä tätä kotona oloa. Ei vaan henkisesti jaksa ajatella töiden tekoa, kun ei aina jaksa muutenkaan.
kp 13/28
Mymoosa:Ovis on yleensä seuraavana päivänä siitä ovisplussasta, eli saatto olla sulla kp 12. Eli sulla olis tänään dpo 1.
Rumpali: no höh :( Ei tosiaan kannata ovista tikuttaa, jos se stressaa enempi. Ja siis oikeasti, joillaki noi tikut ei vaan toimi. Kyl niitä palstoilla törmää vähän väliä niihin, jotka on raskautunu vaikka ovistikkuun ei ole plussan plussaa tullut. Eli ei se välttämättä tarkoita, ettei ovuloi vaikka ovistestiin ei plussaa tule. Jos jaksaa pari kolme krt viikossa touhuta, niin kyl sen pitäs jossain vaiheessa sillä lailla tärpätä. Tsemppiä!
Mun aamulämmöt on niin alhaiset, ettei kovin kummoinen ovis tainnut olla. Huomenna ajattelin testata ekan kerran ku on dpo8. Ei mulla silloin oo ikinä mitään näkyny, kunhan testaan huvikseni. Herkkiä liuskoja mulla ei olekaan ku pari kpl. SIt hain cittarista niitä pregcheck-testejä. Ne tuntu hyviltä ku testasin niitä, ei vääriä haamuja. En tiedä sit kuinka herkkiä ovat, tuskin kannattaa sitä pakettia avata vielä muutamaan päivään. On mulla clearbluekin (tai kaks, digi + tavis) jemmassa, mut ne haluan käyttää vasta sitten, jos johonkin muuhun testiin tulee jotain haamua.
Juniori on nukkunu kaks yötä niin huonosti, että en tiedä miten olen tolpillani. Oikeasti viime yönäki heräsin niin monta kertaa, etten laskuissa perässä pysynyt. Poika ei vaikuta kumminkaan kipeältäkään... mystistä :( Olisko se tämä kuumuus sitten, joka vaivaa.
Jaksuja kaikille ja plussasäteitä!
Koralli kp 18/n.25 dpo 7 yk4
tuli käymään reissulla ja vähän myöhässä (kerkesin jo toivoa..) no mutta uutta kiertoa putkeen!
Tife75 4/28-29 yk2
Hei,
Koralli: nyt on jotain unettomuutta ilmassa, miellä kuopiainen myös seikkaili viime yönä kolmeen otteeseen pitkin taloa ja oli ihan aamussa. viimeisen kerran jälkeen kuudelta sitten annoin periksi ja sovittiin, että on aamu.
Ovistestit ja raskaustestit pamahtivat postiin. ja nega :-( olin jostain syystä niin toiveikas. ne oli vielä niitä 10-vahvuisia, eli kaikkein herkimpiä testejä. Eli tulis nyt sit täti äkkiä, niin pääsee uuteen yritykseen. Nyt on nuo tikutkin ...
-Venni kp30/31 ja yk 4
Elikkäs täällä päin on aloitettu esikoisen yrittäminen. Ovis oli pari päivää sitten ja yritys on ollut kova mutta saa nähdä miten käy :) Avopuolisoni kanssa katsoimme että nyt olisi hyvä hetki hankkia esikoinen kun molemmat ovat valmistuneet. Pikkuinen olisi toiveissa saada alulle ennen kesän loppua jotta voisimme kertoa kasvotusten siitä muutamalle sukulaiselle jotka ovat muuttamassa syyskuussa pois Suomesta:)
Onnea kaikille yritykseen.
Tulin sitten vain purkamaan ahdistustani.. Kun olen noita opintoasioita soitellut ja hoitanut, tuli kuitenkin mieleen, että aivan varmasti tärppää heti kun olen saanut ne asiat selväksi, on mahdollisesti oppisopimuspaikka ym..
Mutta, kun en haluaisi enää ottaa ehkäsyäkään tän takia takas, koska toisaalta eihän sitä tiedä tärppääkö ja ei tuo yhtään helpota näin iän tulessa.
Kaikkea tässä miettii.. Niin ja sitä kanssa, että kannattaisikohan nuo terolutit nyt varmuudeks aloittaa perjantaina, eihän niistä mitään haittaa ole kun ovis on jo mahdollisesti ollut. Jos parantais kiinnittymistä, jos jotain ois tapahtunut.
kp 14/28
No nyt mä vasta sekaisin olenkin.
Voiko olla mahdollista ettei nuo fertestin tikut toimiskaan mun kohdalla muutenkuin aamuvirtsasta.. Mun piti lopettaa toi teko, koska kp11 oli kuin olisi ollut plussa ja sen tein päivällä. Nyt jokin sai tekemään myös päivällä testin, kun tuo vuoto on lisääntynyt ja sieltä tuli mun silmään paljon selvempi plussa. ETTÄ MITÄ?
Laitan taas kuvan tähän, niin voitte antaa mielipiteitänne. Noi kp12 ja 13 on tehty aamulla ja noi plussalta näyttävä päivällä. Tosin kp14 tikku on vielä hieman märkä ja muut kuivia..
Nuohan näyttää nyt just toimivan. Eli kun arvoin tuota, että kp 11 testi näytti plussalta, mut oli vähän haaleat viivat (jostain syystä se kontrolliviiva ei tummunu oikein ja siks näyttää virheellisesti plussalta). Mut toi uusin on TAKUUVARMASTI plussa. Katso kuinka vahva lh-viiva! Olipa hyvä, että vielä testin teit. =) Peittoja heiluttamaan siis!
Piti laittaa miehellekin kuva, että kato nyt!! :) Mies tulee vasta huomenna kotiin, edellinen heiluminen siis oli tiistaina, huomista aiemmin ei päästä touhuun.. Toivottavasti tää riittäis ja tuottais tulosta..
mites kannattaako nuo terolutit jättää huomenna väliin tai aloittaa myöhemmin?
Jos ovis olisi jo tänään, niin tiistain touhut vielä riittänevät. Mutta huomenna (ja vaikka ylihuomennakin) vielä peitot heilumaan, koska ovis voi olla vasta huomenna (tai vaikka ylihuomennakin - mulla oli tässä kierrossa ovis vasta 2 pv plussasta).
Ei ne terot vissiin ovista estä. Itse olen varmuudeksi aloittanut ne kumminkin oviksen jälkeen. Voithan vaikka päivällä (tai vaikka parillakin) siirtää aloitusta, niin eivät taatusti sotke mitään.
Hieno homma, että tikuilla lh-huippu löyty! =)
Hei! täällä luen teidän toisten kolmosten toivojien ketjua, ja ihan samoja ajatuksia. ja itsekin tilasin ne ovulaatiotikut... Tutusten teihin tässä pikku hiljaa.
itse olen 34-vuotias kahden pojan äiti. Kolmas olisi muutaman kuukauden ajan ollut toveissa, mutta ei ole tärpännyt. Alkaa jännittää, että saakohan sitä enää...
Onnea Manssulle plussasta!
Ja paljon plussia teille muutkin Siskot!
-Venni