Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN TOUKOKUU

03.05.2010 |

Aloitanpa uuden pinon toukokuulle.

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä. Yhden testin tein kp 26/28, ja selvä nega tuli. Uskoisin, että haamu edes olisi pitänyt tulla, jos jotain toivoa olisi. Eilisestä asti on mahaan sattunut siihen malliin, että seuraava kierto kyllä pärähtää käyntiin tuota pikaa. Masentaa... Ravaan vessassa vähän väliä, pieni toivonkipinä kuitenkin vielä kytee.

Lapset on kyselleet tässä lähiaikoina, eikö me voitais saada vauvaa. Että miksi se isi ei anna sulle niitä siemeniä :-) Ollaan lapsille vaan jotain epämääräistä puhuttu, ettei ne siemenet aina rupea kasvamaan. Nuorempi (5) haluaisi tytön ja vanhempi (6)pojan.

Ihanaa, kun aurinko paistaa, ja kevättä ilmassa.

Plussaonnea kaikille!

Rusettiina kp 28/28, yk 7

Kommentit (110)

1/110 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin olla rohkea ja testailla huomenna, on taas jotenkin positiivinen olo.. katotaan kun se nega siihen tulee niin tiputaan taas.

Testasin jo perjantaina puhtaan negan, oltiin bilettää menossa ja piti varmistaa, jos oiskin pieni haamu tullut.

Mitään tuntemuksia ei ole muutakuin oikealle puolelle nippailu ja valkovuoto, en tiedä päänsärky, laskisko sen mukaan.

kp 24/28 dpo9

Vierailija
2/110 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko liittyä tänne vaikka olen tehnyt jo positiivisen testin? en uskalla vielä odotuspuolelle,viikkoja asta niin vähän. meillä lapset 01/07 ja 09/08. yksi keskenmeno takana ennen joulua ja nyt siis toissapäivänä plussasin :) la olisi menkkojen mukaan 4.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/110 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ihmettele taas yhtään.. huoh. Noh, vielä on toivoa, kun päivätkin niin vähäiset.

kp 25/28 dpo10

Vierailija
4/110 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 1 vihdoin ja viimein. Rv 4+5 asti pääsin =( Mieli on maassa, mutta eihän tässä voi muuta ku jatkaa. Gynelle aion varata ajan, että saa sitten tarkistaa vuodon loputtua, että kaikki tullut ulos. Ja kyselen samalla lugejen perään (ehkä clomienkin, mutta en tiedä saako niitä noin vaan). Toivottavasti nyt lugereseptin ainakin saisin, niin auttais ainakin tiputteluvuotoon ja toivottavasti myös kiinnittymiseen.

Mymoosalle tsemppiä testailuun!

Tervetuloa uusille!

Äippäliinille tarrasukkia, että pieni pysyisi matkassa!

Koralli kp 1/25-28 yk5

Vierailija
5/110 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koralli, olen niin pahoillani sun puolesta!

Mymoosalle myös tsemppiä, eihän sitä tiedä jos se vaikka plussaks muuttuis!!

Mulla piinaviikko..kp 20/24-28..ei kyl oikeen mitään tuntemuksia ole ja muutenkin on aika nega-olo, mut katotaan ny mitä tämä viikko tuo tullessaan..

Monet on maininnu tosta greippimehusta, tepsiikö se oikeesti? Ja onko sitä ihan testattu jotenki "virallisesti", et toimis/tepsis?

-leja

Vierailija
6/110 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi kp11/25 (ennen kierukkaa ollut kierto tuon 25, mut katsotaan mitä se tulee olemaan nyt) yk1.

Meillä lapset (poika 5v. ja tyttö 4v.) myös kyselevät vauvasta ja välillä ihan kirkkain silmin vakuuttavat että äidin mahassa olisi jo vauva. Viime aikoina on ollut paljon ystäväpiirissä odottavia, joten puheet juontuu siitä... Ärsyttää vaan ulkopuolisille sit selitellä et lapset puhuu höpöjä, kun itse niin toivois ettei ne lasten puheet höpöjä olis vaan täyttä totta :)

Olen yrittänyt omaa kehoani tutkiskella ja tuntea kun ovis tulee... mut ennen oli niin selkeet oviskivut, että... nyt kun seurailee voisi sanoa et ovis olisi ollut kokoajan menkkojen jälkeen :D Lauantai iltana tuli kuiten niin kova vihlasu alavatsalle etten pystyny hetkeen liikkumaan... oiskohan se ollut oikea oire :O

Tämän kuumeilun kanssa saa kyllä itsensä vainoharhaiseksi:)

Aurinkoisia kevätpäiviä toivottelee manssu

7/110 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapusta selvitty..

Täälläkin odotellaan menkkoja tulevaksi, tuntemukset on vaihtelevasti sellaisia, ettei kauaa pitäis mennä. En sitten taas tiedä mitä nuo terot tekevät kierrolle, eka kierto kun söin ja eilen viimeinen tero.

Mutta jäädään odottelemaan..

Niin ja kiitos pahoitteluista, on aika myllertävä mieli ja piinaavaa odotusta milloin alkaa sairaalanpäässä jotain tapahtumaan.. Jos mua piinaa näin, niin mitä se on itse "potilaalla".. :(

kp 25/26-28

lis, sen verran outoa on, että yleensä menkat kyllä viitteitä antaa jo viikkoa aiemmin.. mutta nyt vasta on alkanut tuntumaan oireita, joten toivottavasti kierto ei kuitenkaan veny..

Ja kyllä varmaan ne ovistikut hommaan kuitenkin tähän seuraavaan kiertoon, vaikka voi olla, ettei sitä pystytä mitenkään hyödyntämään. Mies on kesähommissa ja muualla viikot.

Vierailija
8/110 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa mukaan manssu!

Täällä jo uusi kierto käynnissä, punainen vappu oli siis.. Toiveet taas korkealla, jospa tämä nyt olisi se kierto..jotenkin vain sellainen fiilis. Toivotaan, että pitäs paikkansa.

Mukavaa viikon jatkoa!

Koralli kp 2/25-28 yk4

Vierailija
9/110 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovisoireita yritetty kartoittaa... Eilen olikin oikealta puolen alavatsa kipeän tuntoinen, liekö se ovisoireilua?!? Nyt ois kp 16/29? menossa eli siinä mielessä oireet passais..

Pari viikkoa vielä pitäis odotella, kyllä tämä vaan on sitten yhtä odottamista ja jännittämistä koko ajan!!

Aurinkoista ja plussatuulista toukokuuta kaikille!

10/110 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhui, tänään on shoppailtu.. Käytiin ostaa lapsille synttärilahjoja ja sit äidille ja anopille äitienpäivälahjat. Olipas mukavaa..

Menkkoja täällä odotellaan, en tiiä vaikuttaako ne terot, mutta missä on mun menkkakivut? toivottavasti tää kierto ei nyt veny tuosta 28 pidemmäksi :(

kp 27/26-28

Vierailija
11/110 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä suunnataan katseet helmikuuhun. Kylläpä piti itkut tirauttaa taas pettymyksen vuoksi. Ei voi mitään. Tilasinpa nyt sitten minäkin ovistestejä, jospa niistä olisi apua. Kuvittelen tuntevani oviksen, mutta ei kai siitä voi ihan varma olla.

Harmittaa edelleen ihan kamalasti. Olen ollut aina sellainen suunnittelija, ja suunnitelmissa oli olla kotona, kun esikoinen menee kouluun. No, tässä sitä saadaan sitten opetus siitä, mitäs sitten, jos ei mene niin kuin suunnittelee. No, onneksi on iltapäiväkerhot keksitty...

Plussaonnea meille kaikille, toivottavasti päästään pian siirtymään odottajien puolelle!

Rusettiina kp 3/28, yk 8

Vierailija
12/110 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädistä pahoittelut Rusettiinalle :( Ja toivotaan tämän lämpenevän ja valoisan kevään tuovan sen plussan ja helmikuu-vauvan :)

Itsekkin nuo ovisoireet luulen tuntevani, mut nyt kun niitä on niin kovasti yrittänyt bongailla olen ihan sekaisin... Toisaalta nythän meillä on varsinaisesti vasta yk1 menossa (ensimmäinen luomukierto kierukan jälkeen), mut silti itsekkin hieman miettinyt noita ovistestejä. kp15 menossa, joten eiköhän se ovis oo jo menny tältä kierrolta. Joka toinen päivä on nippaillut ja vihlonut alavatsaa ja minä olen kuvitellut niiden olevan ovis oireita, mut... oli mitä oli... Täytyisi varmaan jo rauhoittua tämän kuumeiluni kanssa ja nauttia näistä ihanista kevätpäivistä :)

Manssu kp15/25(?)

Vierailija
13/110 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

mielelläni liityn mukaan ketjuun. Mieletön vauvakuume on ja olemme mieheni kanssa ajatelleet kolmannen lapsen olevan tervetullut mutta varsinaista yritystä emme ole aloittaneet vielä.

Itselläni on ennestään 01 ja 05 syntyneet lapset, mutta yhteinen lapsi olisi toiveissa. Hieman jo alkaa kuitenkin tuo ikä jo pelottamaan (35 v.)

Ilman ehkäisyä olemme olleet jo vuoden alusta ja joka kuukausi olen pettynyt kun ei sittenkään =(. Tilanne tällä hetkellä: kierto 20/28. Nyt koitin oikein tähdätä oikeaan päivään, saa nähdä miten käy...

Vierailija
14/110 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeni on suurinpiirtein sama kuin Tife75:lla: itselläni on kaksi kouluikäistä lasta ja nyt toivomme uusperheeseen yhteistä lasta.

Asiasta on puhuttu jo pitkään kahdenkesken ja haaveiltu vauvasta, mutta nyt on päätetty antaa tulla jos on tullakseen. Mitään paineita ei asiasta oteta ainakaan vielä, vaikka ikä hieman huolestuttaa (minäkin olen 35).

Olen vasta menossa poistamaan ehkäisykapselia, joten saa nähdä koska kierto normalisoituu. En ajatellut nyt ainakaan vähään aikaan päiviä laskea vaan otetaan rennosti ja pupuillaan, kun siltä tuntuu :)

15/110 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkua potkua ja hampaidenkiristysta :(

4pv paasta pitaisi tadin astella taloon..tein tanaan pienen kurkistavan testin ja negaa.

inhottavaa kun sita tuntee itsessaan vaikka millaista muutosta, sarkee sielta taalta ja tuolta, nalka ja oksettaa. itse olen herkka ja vaikutuksille altis ja mielikuvitus on kiva juttu :(

toisaalta, jatinhan pillerit vasta ja menossa eka luomu...eli turhaan kiukuttelen toisaalta! ehka se on vaan nyt niin et myrkyt poistuu elimistosta ja sen takia on naita vaivoja vaikka muille jakaa :) Talla hetkella yokottaa ihan tosissaan..limat nousee kurkkuun.

itseani pelottaa, etta olen raskaana ja testit ei sita nayta...niinkuin kavi 6kk sitten :( tein testeja ja tein ja tein ja tein ja aina negaa..oksensin ja maha kasvoi, sitten keskenmeno..itkin ja itkin enka vielakaan ymmarra miksei testit kertoneet mitaan!! noh..menneita ei kaivella ja paa ylhaalla kohti uusia kuoppia.

Vierailija
16/110 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo se on ihan käsittämätöntä, mitä mielikuvitus ja toiveajattelu voi saada aikaan. Mullakin on näitä "tuntemuksia" nyt jatkuvasti.

Alavatsaa nipistelee ja muutenkin olo on kummallinen ja tiedän jo nyt mikä viimeistään ajaa mut kuvittelemaan ties mitä, rinnat alkaa kipeytymään viimeistään muutama päivä ennen tädin vierailua ja silloin olen aina ihan varma että olen raskaana..

Kurja juttu mitä sulle kävi Ulkolaiset, mutta niin kuin sanoit pää pystyyn ja katse tulevaisuuteen! =)

17/110 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloo uusille, aina joukkoon mahtuu.. :)

Täällä odotellaan edelleen menkkoja saapuvaksi ja samalla pelätään, että kierto venyy :(

Mä kuvittelen kanssa oiretta jos toistakin. Aika hölmön hommaa toisaalta, mutta minkäs mielelleen tekee.

Kohta on äitienpäivä, mites aiotte vietellä?

Myö käydään lauantaina anoppilassa ja sunnuntaina sitten mun äidin luona ja mummolassa.

Ens viikko sitten meneekin lasten synttärijuhlia järjestäessä. Sunnuntaina pidetään molempien juhlat.

kp 29/26-28

Vierailija
18/110 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! Musta on kiva et tänne tulee välillä uusia mukaan, kun tuntuu et ite täällä pyörin viel vuodenkin päästä... :(

Elikkäs kaippa se mun ovis tuli, oli ja meni, mutten mä mitään huomannu, eli tikuttelin kyl, mutten löytäny :(( No, nyt on sit vaan tyhjennettävä pää ja aloitettava alusta, jälleen kerran, prkl!

Meillä on kuopus ollu ny kipeenä, kuumetta, yskää, nuhaa ja henki kortilla (on siis vissiin jonkin asteista astmaa tai sit joku siitepölyallergia noitten ruoka-aineitten lisäks, ei kiva) Nyt kun hän alkaa oleen jo suht terve, niin sitten esikko alko kuumeileen... huoh. Joten mulla alkaa pikkuhiljaa paukkumaan hermot kun ei päästä pihalle!!!

Meillä olis tarkotus mennä äitienpäivänä aamusta heti miehen mummulla käymään ja sit illan suussa ollaan menossa äitienpäiväillalliselle (tai lounaalle, mut mun mielestä klo 16 on jo illallisen aika... ;) ) ja sen jälkeen mennään ehkä käymään mun äidilläni niin ja tietty johki väliin olis saatava mahtumaan haudoilla käynnit (mun mummon ja anopin) Mut kaikki riippuu nyt tuosta esikosta onko hän terve vai ei... Jos ei niin sitten ollaan koko päivä kotona.

Mymoosalla onkin sitten lapsoset syntyneet samaan vuodenaikaan. Toisaaltaan kiva, mut varmaan vois olla vähän eroa vai? Ja toivottavasti ei kierto venähä kovin pitkäksi ja kaikki muutenkin (mitä se sitten ikinä onkaan) selviäis parhaalla mahdollisella tavalla! Voimia!!!

Rusettiinaa tuli sitten täti piinaamaan, no josko se sitten tästä kierrosta tulis, plussa meinaan!!!

Mä aloin jutteleen miehelle tästä mun töihin paluusta (siis tammikuussa 2011 pitäs palata) mut siellä on nyt ihan kaikki sekasin, kukaan ei tiedä, missä työskentelee syksyllä yms ja aloin vähän panikoimaan, et joskos kuitenkaan haluun töihin viel sinne sekasorron keskelle... Ja nyt toissa iltana sain mieheltä vastauksen pikkasen sinne toivottuun suuntaan :D :D :D JIPPIII!!! Eli olisin sitten syksyyn 2011 kotona, ihanaa!!! JOS siis miehen työpaikalla ei tuu enempää lomautuksia ja kaikki muukin menee siel ok... ;) Toki voisin tehä iltoja ja viikonloppuja siellä, mut sit menettäisin kuntalisän... Joten nyt oon sit miettiny et miten tää homma etenee... Ja sit viel ku toi meidän kuopus on monelle allerginen, niin tuntuis raa'alta laittaa sitä päiväkotiinkaan... No, onneks on viel aikaa miettiä :D

rumpali kp19/34 (muistaakseni? ;) )

Vierailija
19/110 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äitienpäivää on jo alettu asteittain juhlistamaan, kuopuksen tarhassa tarjoiltiin tänään äideille aamiainen. Tosi kiva traditio ja isosiskokin pääsi mukaan =).

Ovat kuulemme äidille jo lahjat tehneet ja riita melkein tuli kun poika sai kuulla sisarensa tehneen jopa kolme lahjaa! No minä sitten rauhoittelemaan että ei se määrä vaan se että jotain olette pikku kätösillänne tehneet =) suloista..

Äitienpäivänä saan varmaan taas aamukaffet sänkyyn ja sitten availlaan nämä paketit ja jos ilma on hyvä niin lähdetään porukalla pyöräilemään.

Hitsi, mulla taas tämä luulotautisuus vaan kasvaa, koko ajan on outoja tuntemuksia alavatsalla. Pakko yrittää keskittyä nyt muihin ajatuksiin.

20/110 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kropalla on kello, aivan varmasti on.. nimittäin menkat tuli just niinkuin pitikin. Ainoana vain, että kivut alkoi samalla eikä viikkoa aiemmin kuten ennen.

Tilasin nyt kuitenkin ovistestit, fertest merkkisiä. Ei varmaan päästä pupuilemaan kovin ahkerasti kun mies töissä muualla ja tuo läheisen leikkaukseen joutuminen vie voimia ja ajatukset pois pupuilusta, pitkittyi tuo sairaalaan meno ja kaikki leikkauksen suuruudesta ym selviää vasta silloin ;(

Joo meillä on lapsilla ikäeroa 3v ja 1 päivä :D Sopii mulle, kun voi järkätä samalla kertaa, ei tartte leipoo monena kertanan ja vieraatkin saa juhlia kahdet synttärit yhdellä vierailulla :)

kp 1/28 (tän mukaan nyt mennään)