Miten ihmeessä saisin miehen kiinnostumaan taas seksistä?
Ihan oikeasti, tämä on jo isohko ongelma. Meillä on ollut ennenkin vuoden mittainen selibaatti, mutta nyt on mennyt jo 2 vuotta kokonaan ilman.
Mies ei suostu mihinkään seksuaaliterapeutille, eikä siihen tehoa mikään vokottelu. Se ei myöskään puhu asiasta, vaan joudun etsimään syitä haluttomuuteen (ja siis hän on haluton, ei pettäjä) rivien välistä. Tähän mennessä olen saanut irti ainakin sen verran, että hänestä vaivannäkö-hyöty-suhde on seksissä huono, koska hän laukeaa jo melkein reisille. Lisäksi seksi ei hänestä oikein kuulu avioliittoon (?!), minulla on jonkin sortin sairaus (?!) kun minulla olisi haluja kyllä, ja hän myös on jo niin aikuinen että on kasvanut ohi siitä seksivaiheesta (?!).
Apua. Onko tämä nyt vain niin, että joko eroan tai olen ilman loppuikäni?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku haluton mies tulla tänne neuvomaan, mitä nainen voi tehdä, jotta seksiä olisi?
Laihduttaa & treenata.
Hyväksyä miehen seksuaalisuus, joka eroaa naisen seksuaalisuudesta.
Joku tuossa kirjoitti ettei hepeneillä onnistu, mutta pitääkin pukea semmoisia josta MIES pitää, eikä semmoisia josta nainen pitää, ja kropan on oltava edes jotenkuten kunnossa. Mielekkään visuaalisen ärsykeen lisäksi tässä siis on kyse miehen toiveiden hyväksynnästä ja halukkaasta, innokkaasta toteuttamisesta, niitten tyrmäämisen sijasta, "väärinä", "esineellistävinä", "halventavina" jne.
"Mä oon tehny kaikkeni ja kaikkeen suostun..." Niinkö? Kysy mieheltäsi oletko.
Mut meidän ongelmat eivät ole teidän ongelmia.
Jas. Olen normipainoinen. Mistä voin tietää mistä mies pitää jos se ei kerro? Olen tehnyt kaiken mitä se on pyytänyt ja kyllä kysellyt mitä haluaa mutta ei se oikein osaa sanoa. En voi lukea ajatuksia sentään. Koskaan en ole torjunut yhtään pyyntöä.
BMI 22 on maksimi. 21 on parempi. 20 vielä parempi. (Ellet sitten juo lisäravinteita joka päivä, ja vedä leukoja lisäpainoilla.)
Et voi tietää, jos ei kerro, muuta en voi väittää. Mutta oletko kertonut että haluaisit tehdä jotain (seksuaalista) hänen mieliksi? Että jos hän vaan kertoo niin tehdään se.
Pakko kommentoida tätä painoasiaa. Jos on tavatessa ollut bmi 25 tai bmi 27 ja silloin mies on halunnut sekä paljon seksiä että parisuhteen niin miksi ihmeessä sitten pitäisi pudottaa nyt paino bmi 22 tasolle, jos ei ole yhtään painavampi kuin tavatessa? On alunperin siis herättänyt miehen halut mitoissa bmi 27..
Aina poikkeuksia löytyy. Tuo kattaa vain miesten enemmistön.
Onko kukaan ketjuun kirjoittaneista naisista vieläkään scorettanut? Itsehän en.
D-vitamiinivajaus ja sinkinpuute voi aiheuttaa kai haluttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin minä olisin kirjoittanut tuon! Minä olen saanut miehestäni irti, että "ei muillakaan ole niin aktiivista", "teen mielummin vähällä omalla ajallani muuta kuin harrastan seksiä", " en vaan tykkää siitä niin paljon...".
Mies tekee paljon töitä, meillä 2 alle 4 v. lasta, mies ei harrasta liikuntaa, mutta ei ole lihava. Olen itkenyt, puhunut, kysellyt, ollut jankuttamatta asiasta ja ihan mitä vaan.... Mies ei vain näe tätä ongelmana. Hän on ihan tyytyväinen, jos seksiä on vaikka kerran vuodessa....
Olen päättänyt erota. Odotan vain, että saan säästettyä tarpeeksi rahaa, että voin vuokrata asunnon ja hoitaa muut käytännön asiat siten, että saan lapset heti mukaani.
Minua ei todella enää tyydytä hieno talo ja tavarat, kun sisältä olen aivan tyhjä. Haluan olla taas nainen jota joku haluaa seksuaalisena olentona!!!
Hyvä päätös! Teet sen, minkä moni haluaisi muttei uskalla. Onnea uuteen elämään!
Ehkä on jotenkin estynyt ja lukossa seksin suhteen?