Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä saisin miehen kiinnostumaan taas seksistä?

Vierailija
02.05.2010 |

Ihan oikeasti, tämä on jo isohko ongelma. Meillä on ollut ennenkin vuoden mittainen selibaatti, mutta nyt on mennyt jo 2 vuotta kokonaan ilman.

Mies ei suostu mihinkään seksuaaliterapeutille, eikä siihen tehoa mikään vokottelu. Se ei myöskään puhu asiasta, vaan joudun etsimään syitä haluttomuuteen (ja siis hän on haluton, ei pettäjä) rivien välistä. Tähän mennessä olen saanut irti ainakin sen verran, että hänestä vaivannäkö-hyöty-suhde on seksissä huono, koska hän laukeaa jo melkein reisille. Lisäksi seksi ei hänestä oikein kuulu avioliittoon (?!), minulla on jonkin sortin sairaus (?!) kun minulla olisi haluja kyllä, ja hän myös on jo niin aikuinen että on kasvanut ohi siitä seksivaiheesta (?!).

Apua. Onko tämä nyt vain niin, että joko eroan tai olen ilman loppuikäni?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen lukemaan Raamattua, erityisesti Uutta Testamenttia ja vaikkapa Laulujen laulua.

Taisi olla joskus 2002-2003.

ap

Vierailija
62/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaja saa maistaa samaa. Mies katkeroituu ja unohtaa seksin. Sellaista miestä on hyvin vaikea saada takaisin seksiin. Jalkapallo ja elokuvat ovat paljon parempaa viihdettä. Jalkapallo ei torju, jalkapallo ei keksi tekosyitä.

Te joiden miehet eivät kiinnostu seksistä. Te olette loukanneet miehiänne syvästi. Olette aiheuttaneet heille seksuaalitrauman.

Ehkä ohimennen kommentoineet heidän vaatimatonta pippeliä tai naureksineet jollekin ulkoiselle seikalle.

Sellaisen jälkeen on aivan turha kuvitella saavansa seksiä. Kohtelette miehiänne kuin koiria. Häpeäisitte. Luojan kiitos jalkapallolle. Hallelujaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen lukemaan Raamattua, erityisesti Uutta Testamenttia ja vaikkapa Laulujen laulua.

Taisi olla joskus 2002-2003. ap

Vierailija
64/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaja saa maistaa samaa.

mutta vastattakoot nyt etten ole tainnut koskaan kieltäytyä seksistä.

ap

Vierailija
65/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheterapiaa!

Seksi on niin herkkä alue, että sen solmuihin voi ja ehkä kannattaa käyttää ammattilaista, siis perhe- tai seksuaaliterapeuttia. Siihen liittyy niin paljon arkoja asioita, häpeää ja pelkoa - seksissä ihminen on paljaimmillaan.

Kyse ei ole siitä, kuka nai ja ketä ja monta kertaa minä vuonna. Vaan siitä, miksi ei suostu edes keskustelemaan asiasta tai miksi haluaa puolison kärsivän asiasta.

Toivoisi aina, että tilanne ei menisi niin pitkälle, että halukkaampi puolisko päätyy pettämään. Pettämisestä tie takaisin on vieläkin kivisempi, vaikka se hetken helpotuksen toisi.

Vierailija
66/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin hävisi halut, kun kävin lukemassa mitä vaimoni oli kirjoittanut minusta av:lle. Hän arvosteli kaluni kokoa ja seksitaitoja olemattomiksi.

En kertonut hänelle mitä näin av:lla. Nyt hän kuitenkin pillittää seksin perään.

Minä en häneen koske. Kyllä te naiset osaatte olla välillä niin ajattelemattomia.

T: 11cm mies

Ehkä ohimennen kommentoineet heidän vaatimatonta pippeliä tai naureksineet jollekin ulkoiselle seikalle.

Vierailija
67/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät vieraissa!!

Vierailija
68/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että miehen seksuaalisuutta on jossakin kohtaa kolhittu pahasti, ja nyt niitetään satoa. Kolhija ei välttämättä edes ole oma vaimo - seksi on herkkä alue.

Vierailija
69/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät vieraissa!!

käyvät vieraissa!!

Vierailija
70/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät vieraissa!!

jopa toivoisin, että näin olisi, sekin olisi jotenkin "normaalimpaa" ja asia, jota käsiteltäisiin tai erottaisiin. Kuulostaa ehkä oudolta, tilanne on vaan niin kurja...

T. ei ap, tuolla ketjun alkupuolella keraan kirjoittanut samankaltaisessa suhteessa elävä.

Vierailija
71/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa tapahtui jotain traumaattista, ehkä av-mamma haukkui miehen ominaisuuksia jotenkin? Pientä kalua tai riipputissejä`?

Vierailija
72/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuikäsi?Eroa ja nauti seksistä.

Voimaa!

Vierailija
73/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kyse ei ole mistään virikkeiden puutteesta, vaan haluttomuudesta. Se ei joillain hepeneillä parane.

siis vaikka ostaa jotain herkullisia hepeneitä ja sukkanauhoja ja korkkareita ja kynttilänvaloa, lapset hoitoon mummolle. käy kampaajalla ja meikissä. shampanjaa ja hierontaa. Kirjoita vaikka miehelle vihjaileva kutsukirje edellisenä päivänä. varaa sviitti hotellista. käykää ensin tanssimassa jossain kahdestaan. ehkä ei toimi, mutta yrittää kannattaa.

Vierailija
74/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miehesi on seurustellut joskus av-mamman kanssa Suhteessa tapahtui jotain traumaattista, ehkä av-mamma haukkui miehen ominaisuuksia jotenkin? Pientä kalua tai riipputissejä`?

Vierailija
75/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös tilanne, että olisin kai onnellinen, jos mies pettäisi. Mutta häntä ei selvästi kiinnosta yksikään nainen. No, olen joo epäillyt häntä myös homoksi ja pedofiiliksi ja ties miksi yrittänyt itsekseni selvittää onko jotain noihin viittaavia taipumuksia. No, ei ole niitäkään. Kai se on uskottava, että hän vain on aseksuaalinen yksilö.

Kun mietin suhdettamme taaksepäin, hänen seksuaalinen intonsa kesti ensimmäiset puoli vuotta, sen jälkeen mä olen lähes aina ollut aloitteen tekijä. Yhdessä oltu nyt 10 vuotta.

Esim. kahden vuoden seurustelun jälkeen oltiin viikko lomalla ihanassa paikassa Italiassa. Siellä seksiä oli tasan kerran viikon aikana. Kyllä nyt jurppii, etten silloin jo tajunnut erota. :(((((

Vierailija
76/125 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohduttava kuulla et jollain muillakin on samoja ongelmia!olen 21v 1v pojan äiti olen miheni(26v) kanssa ollut 3v pojan syntymän jälkeen taitaa olla yhdellä kädellä laskettavissa kun hän on minuun koskenut!ennen lasta 3-4kertaa viikossa myös silloin kuin olin raskaana!nyt huollestuttaa kun olemme niin nuoria että hän on vaan kyllästynyt tai jtms..eikä "uskaal" jättää lapsen takia...äääh...en jaksa enää itkee,tuntea itseäni torjutuksi yms... kun kysyn mikä on niin vastaus on ei jaksa....ressaa asiat....kysyn mitkä asiat niin raha,poika yms..työ..musta noi on vaan teko syitä!vai onko mussa vika mikä mun on?ei pusuja haleja EI MITÄÄN! auttakaa hyvät naiset!nuori ja kokematon äiti tarvii tukee!

Vierailija
77/125 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain enää tyytyisi seksittömään parisuhteeseen. Kuivia kausia on toki kaikilla, se on normaalia.

Mutta nyt eron jälkeen (siitä on jo muutama vuosi), olen oikeasti saanut kokea mitä on intohimo, kuinka ihanaa, upeaa, maata järisyttävää voi olla seksi miehen kanssa uudestaan ja uudestaan kun välittää toisesta.. Se ajatus kun TIETÄÄ kuinka paljon toinen mua haluaa ja näyttää ja kertoo sen.

Siinä saa oma naiseus ihan uudet mittasuhteet, se hyvänolon tunne ja itseluottamus.. Hyvä olo :)

Arvostan ja välitän edelleen exästäni, mutta en enää parisuhdetta halua ilman fyysisyyttä. Nautinnollinen seksielämä kaiken muun normaalin arkitouhun ohella antaa vain niiiin paljon.

Vierailija
78/125 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten haluttomuutta sentään voidaan hoitaa ja saada siitä tuloksiakin. Miehen haluttomuuden hoitaminen on äärimmäisen vaikeaa, ellei jopa mahdotonta, edes terapialla. Sehän on tullut tässäkin viestiketjussa jo monessa viestissä ilmi, että ei vaan kiinnosta. Lääketieteelliset syyt harvoin ovat vuosien haluttomuuden takana.

Jokaisen on vaan löydettävä sellainen parisuhde, jossa kompromissi seksin määrästä ja laadusta kyetään molempia tyydyttävällä tavalla tekemään. Oli se sitten kerran viikossa/kuukaudessa/vuodessa tai vaikka joka päivä, mutta sen pitää sopia molemmille. Parisuhde ei ole kahden aikuisen ihmisen suhde ilman seksiä, yleensä...

Kun nyt joudutte eroamaan ja ehkä menette jossain vaiheessa uuteen suhteeseen, niin puhukaa seksistä jo ennen kuin sitoudutte ja sopikaa pelisäännöt. Tsemppiä!

Vierailija
79/125 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus oli lainata tuohon viestin alkuun tuota prosenttilukemaviestiä naisten haluttomuudesta...

Vierailija
80/125 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaa että joku on sitä mieltä ettei "hyvää miestä" kannata heittää hukkaan, sen takia ettei saa sitä mitä haluaa. Tietenkään kaikkea ei voi saada mitä haluaa mutta JOTAIN on sentään saatava. Oma mielipiteeni on se, ettei todellakaan ole mitään järkeä jäädä roikkumaan onnettomana tylsään parisuhteeseen jossa ei ole seksiä eikä mitään muuta vastaavaa, siinä hukkaa vain aikaansa ja elämä on liian lyhyt siihen että odotat sen yhden miehen joskus antavan mulkkua.. Maailma on miehiä täynnä, ja AINA löytyy parempi ;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän