Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä saisin miehen kiinnostumaan taas seksistä?

Vierailija
02.05.2010 |

Ihan oikeasti, tämä on jo isohko ongelma. Meillä on ollut ennenkin vuoden mittainen selibaatti, mutta nyt on mennyt jo 2 vuotta kokonaan ilman.

Mies ei suostu mihinkään seksuaaliterapeutille, eikä siihen tehoa mikään vokottelu. Se ei myöskään puhu asiasta, vaan joudun etsimään syitä haluttomuuteen (ja siis hän on haluton, ei pettäjä) rivien välistä. Tähän mennessä olen saanut irti ainakin sen verran, että hänestä vaivannäkö-hyöty-suhde on seksissä huono, koska hän laukeaa jo melkein reisille. Lisäksi seksi ei hänestä oikein kuulu avioliittoon (?!), minulla on jonkin sortin sairaus (?!) kun minulla olisi haluja kyllä, ja hän myös on jo niin aikuinen että on kasvanut ohi siitä seksivaiheesta (?!).

Apua. Onko tämä nyt vain niin, että joko eroan tai olen ilman loppuikäni?

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samassa tilanteessa kuin te. Jos saisitte edes jonkun naisen ymmärtämään, mitä on elää ilman seksiä parisuhteessa.

Vierailija
22/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lapset tietenkin hoidossa jossain). Ajaisit jonnekin romanttiseen ja rauhalliseen paikkaan luontoon. niin ettei mies voisi vedota teeveen katsomiseen ja vilauttaisit niitä hepeneitä joita sinulla on mekon alla. Kysyisit, että voisitko vähän auttaa minua...Mitä mies sanoisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei koskaan kannata menettää. Vaikka mies ei juuri nyt olisi innostunut, jäljellä on toivo siitä että hän vielä joskus olisi. ei hyvää miestä tuon takia pidä jättää.

Mutta oikeastaan vain rippeet siitä. 10 vuotta tässä on odoteltu, ja olen aivan oikeasti tehnyt kaikkeni asian eteen, mutta tänä aikana seksin määrä on vain ja ainoastaan vähentynyt.

Kuinka kauas se toivo kantaa, kantaako se vielä ehkä 50 vuotta?

ap

Vierailija
24/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lapset tietenkin hoidossa jossain). Ajaisit jonnekin romanttiseen ja rauhalliseen paikkaan luontoon. niin ettei mies voisi vedota teeveen katsomiseen ja vilauttaisit niitä hepeneitä joita sinulla on mekon alla. Kysyisit, että voisitko vähän auttaa minua...Mitä mies sanoisi?

"Kuule, me oltiin menossa sinne paikkaan X, vai mitä? Jatkettaisko matkaa nyt?"

Tiedän, koska olen kokeillut.

ap

Vierailija
25/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä siis ymmärrät täysin, koska itse voisin kirjoittaa juuri samoin. Tässä siis puuttuu parisuhde, jonka pitäisi olla perheen perusta. Olisipa ihanaa, jos joskus joku vielä silittäisi hiuksiani ja suutelisi intohimoisesti ja halua täynnä. Aah, siitä haaveilen. Meillä on muuten se tilanne, että koska asiasta on jauhettu niin paljon, niin silloin kerran vuodessa tuntuu, että mies vaan suorittaa seksiaktin, jotta saisi minut hiljaiseksi!!! Ja se ei todellakaan ole kivaa. Joten siinä mielessä tuntuu paremmalta olla ilman.

silloin mies menee ihan lukkoon ja asiasta todellakin tulee velvoite ja suorittamista. Kieltäytyykö miehesi siitä, että hierot hänen hartioitaan tai suutelet hänen niskaansa tai muuten käpälöit häntä... ihan vaikka kun hän katsoo teeveetä. ilman mitään velvoitteita hänelle.

Vierailija
26/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samankaltainen tilanne. Rankkaa on, kun suhteesta yksi (tärkeä) osa-alue puuttuu. Itsetuntoni naisena on myös aikalailla nollilla, kun olen tullut torjutuksi niin kauan, enää en edes yritä. Yritän tosin puhua asiasta, mutta ei oikein edes keskustelua synny. Itsekin olen miettinyt eroa. En tiedä. Mitään en osaa neuvoa. Voimia...

Vierailija
27/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee samassa tilanteessa elävä nro 4

joka on 35 vuotias, eikä aio enää odottaa. Olen jo sanonut miehelleni, että mietin ihan vakavissani eroa, mutta eipä tuo tuntunut ottavan asiaa tosissaan! :(

Vierailija
28/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuule, me oltiin menossa sinne paikkaan X, vai mitä? Jatkettaisko matkaa nyt?" Tiedän, koska olen kokeillut. ap

sano että mennään ajelulle, päämäärättömälle ajelulle.

Vierailija
29/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksitön elämä ole välttämättä huonoa, sitä elävät monet.

Vierailija
30/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua, painostaa ja nalkuttaa tästä asiasta. mä uskon että visuaalinen viesti voi herättää mielenkiinnon paremmin kuin puhe.

Vierailija
31/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tunnen itseni ihan ikälopuksi. :(

ap

Vierailija
32/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että on fyysisesti haluttavan näköinen. kannattaa harrastaa liikuntaa, pysyä normaalipainossa, käydä kampaajalla jne.

Vierailija
33/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tästä on puhuttu vuosia sitten ja ja jonkin asteisen vaatimuksen seksistä olen tehnyt viimeksi alkuvuodesta 2008.

Visuaalisia viestejä kyllä heittelen, mutta minkäs teet kun ei sitä huvita. Joskus joku viikko sitten kokeilin, mitä se sanoisi jos näin parin vuoden selibaatin jälkeen tarraisin munista kiinni, mutta ei se antanut tehdä edes sitä.

ap

Vierailija
34/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että on fyysisesti haluttavan näköinen. kannattaa harrastaa liikuntaa, pysyä normaalipainossa, käydä kampaajalla jne.

Vierailija
35/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selibaatin jälkeen. Ennen sitä oli menty vuosi ilman.

Niinhän se on, että pahimmalta ei tunnu seksin puute, vaan hylätyksi ja torjutuksi tuleminen, kerta toisensa jälkeen.

Nyt on mennyt puolitoista vuotta ilman minkäänlaista suhdetta, eikä ole vieläkään naisia ikävä, niin alas asia oman seksuaalisen itsetunnon ja tahdon vei.

Vierailija
36/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on muuten hyvä niin ehkä voisit sitten jättää hänet rauhaan ja masturboida. Seksi on ihanaa mutta ilmankin pärjää.

Vierailija
37/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tästä on puhuttu vuosia sitten ja ja jonkin asteisen vaatimuksen seksistä olen tehnyt viimeksi alkuvuodesta 2008. Visuaalisia viestejä kyllä heittelen, mutta minkäs teet kun ei sitä huvita. Joskus joku viikko sitten kokeilin, mitä se sanoisi jos näin parin vuoden selibaatin jälkeen tarraisin munista kiinni, mutta ei se antanut tehdä edes sitä. ap

antaako mies pussailla niskaan?

Vierailija
38/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksitön elämä ole välttämättä huonoa, sitä elävät monet.

Kyllä itsellänikin menee monesti kuukausia ilman, että seksi edes tulee mieleen. Olen yrittänyt löytää harrastuksia, jotka täyttäisivät elämässäni tämän aukon, mutta esimerkiksi liikunta melkein vain pahentaa haluja. Suklaan syöminen ja peiton alla makaaminen ehkä veisivät halut, mutta niin ne varmaan veisivät terveyden, ulkonäön ja elämänilonkin.

ap

Vierailija
39/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaako mies pussailla niskaan?

mutta sillä ei ole mitään vaikutusta tai merkitystä. Ei se nosta edes katsettaan televisiosta jos teen niin.

ap

Vierailija
40/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa erota jos siltä tuntuu ja on asian läpi miettinyt. sitä ei voi tietää mitä edessä odottaa mutta mahdollisuus on onnellisuuteenkin ja myös vielä huonompaan suhteeseenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän