Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä saisin miehen kiinnostumaan taas seksistä?

Vierailija
02.05.2010 |

Ihan oikeasti, tämä on jo isohko ongelma. Meillä on ollut ennenkin vuoden mittainen selibaatti, mutta nyt on mennyt jo 2 vuotta kokonaan ilman.

Mies ei suostu mihinkään seksuaaliterapeutille, eikä siihen tehoa mikään vokottelu. Se ei myöskään puhu asiasta, vaan joudun etsimään syitä haluttomuuteen (ja siis hän on haluton, ei pettäjä) rivien välistä. Tähän mennessä olen saanut irti ainakin sen verran, että hänestä vaivannäkö-hyöty-suhde on seksissä huono, koska hän laukeaa jo melkein reisille. Lisäksi seksi ei hänestä oikein kuulu avioliittoon (?!), minulla on jonkin sortin sairaus (?!) kun minulla olisi haluja kyllä, ja hän myös on jo niin aikuinen että on kasvanut ohi siitä seksivaiheesta (?!).

Apua. Onko tämä nyt vain niin, että joko eroan tai olen ilman loppuikäni?

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen halukkuus (harvinaista) ja haluttomuus ovat selkeästi yhteydessä mielialaan ja siihen, miten menee muuten. Muistaakseni ensimmäiset kaksi vuotta (kai) olivat ok tuon asian suhteen. Elämän vastoinkäymiset vievät miehen halut. Viimeksi hänellä oli halukas kausi pari vuotta sitten kesällä, silloin hän oikeasti oli se aktiivinen osapuoli. Valitettavasti (siis ei minun mielestäni eikä onneksi enää hänenkään) vaan tästä aktiivisuudesta seurasi kuopuksemme. Itse olin asiasta onnellinen, mies ei olisi silloin halunnut lasta (niin, mitäs harrastaa seksiä ilman ehkäisyä...), mutta on onneksi hänestä jo onnellinen.

Nuorempi lapsemme sai siis alkunsa edellisestä kerrastamme, hänellä ikää jo vuosi...

Mies ei vain sen jälkeen ole halunnut, koska raskaus oli tällainen odottamaton asia/"vastoinkäyminen", joka vei halut.

T. ei ap, mutta aiemminkin kirjoitellut

Vierailija
2/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, tämä on jo isohko ongelma. Meillä on ollut ennenkin vuoden mittainen selibaatti, mutta nyt on mennyt jo 2 vuotta kokonaan ilman.

Mies ei suostu mihinkään seksuaaliterapeutille, eikä siihen tehoa mikään vokottelu. Se ei myöskään puhu asiasta, vaan joudun etsimään syitä haluttomuuteen (ja siis hän on haluton, ei pettäjä) rivien välistä. Tähän mennessä olen saanut irti ainakin sen verran, että hänestä vaivannäkö-hyöty-suhde on seksissä huono, koska hän laukeaa jo melkein reisille. Lisäksi seksi ei hänestä oikein kuulu avioliittoon (?!), minulla on jonkin sortin sairaus (?!) kun minulla olisi haluja kyllä, ja hän myös on jo niin aikuinen että on kasvanut ohi siitä seksivaiheesta (?!).

Apua. Onko tämä nyt vain niin, että joko eroan tai olen ilman loppuikäni?

tai eroat tai petät, siinähän ne sun vaihtoehdot on, koska toisen haluja ei voi pakottaa. Kerro tämä miehellesi ja sano, että tässä on sun vaihtoehdot ja aiot nyt niistä valita. a) ankeus ja murhe ja paha olo b) ikävä ja suru, mutta lopulta ehkä onni c) onni, mutta lopulta ehkä ikävä ja suru ja ankeus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% miehistä ei ole tyytyväisiä, koska seksiä on liian vähän...

Vierailija
4/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, jota jo seurusteluaikana kiinnosti seksi vähän. nyt yhden lapsen jälkeen, ei ollenkaan, tekosyy kun nyt löytyy aina (lapsi, väsymys, työstressi jne.) mies on hyvä muuten. mitä sitten vaihtoehtoja?!?!? ero, suhde vai jotain muuta? valitsin jotain muuta, masturbaatio saunassa kerran viikossa. näillä mennään. haaveilen toisesta lapsesta, mutta sehän tarkoittaisi sitä, että pitäisi saada seksiä mieheltä. ja joo, älkää viitsikö ehdotella mulle uusia alusvaatteita, vaatteita, meikkejä, laihduttamista ym. been there, done that, mikään ei auta. eikä mun ulkoisissa ominaisuuksissa ole vikaa, seksiä toki saisin muualta, mutta en omalta mieheltä.

Vierailija
5/125 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani teidän puolestanne, jotka kärsitte miehen haluttomuudesta. Omassa parisuhteessakin on tätä ongelmaa, mutta jos kykenisin samaan kuin esim. sinä ap, eli olemaan itse aktiivinen ja aloitteellinen, tiedän, ettei meillä olisi ongelmaa. Mies harvemmin kieltäytyy seksistä, mutta minun on hyvin vaikeaa tehdä aloitetta, sillä koen sen jotenkin nöyrryyttävänä enkä nauti siitä kuten nauttisin, jos saisin tuntea miehen haluavan ja "yrittävän" minua.

Haluaisinkin nostaa esiin sen, että täysin haluttomalla miehellä on varmasti taustalla lääketieteellistä ongelmaa. Ihan ensiksi kannattaisi selvittää, masturboiko mies. JOs mies on totaalisen haluton, kyse on hormonaalisesta ongelmasta ja siihen on lääkitys! Jos taas mies kärsii suorituspaineita, voi sekä erektio-ongelmia että annenaikaista siemensyöksyä hoitaa nykyään tehokkaasti.

Toivon todella, että haluttomasta miehestä kärsivät naiset saisivat miehensä lääkärin ja kartoittamaan, missä ongelma on.

Vierailija
6/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tarvinnut kun luin avauksesi. Meillä sama ongelma, mutta kestänyt monta vuotta pidempään. Miehen mielestä seksiä ei enää tarvita, kun lasta ei enää yritetä. Meillä oli lapsettomuusongelman takia aikanaan seksi pakkopullaa ja miehelle tuli kai kiintiö täyteen silloin...

Vierailija
7/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään eroa en mieti. Mies kyllä joskus harvoin tyydyttää minut käsipelillä, se riittää minulle.

Vierailija
8/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin minä olisin kirjoittanut tuon! Minä olen saanut miehestäni irti, että "ei muillakaan ole niin aktiivista", "teen mielummin vähällä omalla ajallani muuta kuin harrastan seksiä", " en vaan tykkää siitä niin paljon...".

Mies tekee paljon töitä, meillä 2 alle 4 v. lasta, mies ei harrasta liikuntaa, mutta ei ole lihava. Olen itkenyt, puhunut, kysellyt, ollut jankuttamatta asiasta ja ihan mitä vaan.... Mies ei vain näe tätä ongelmana. Hän on ihan tyytyväinen, jos seksiä on vaikka kerran vuodessa....

Olen päättänyt erota. Odotan vain, että saan säästettyä tarpeeksi rahaa, että voin vuokrata asunnon ja hoitaa muut käytännön asiat siten, että saan lapset heti mukaani.

Minua ei todella enää tyydytä hieno talo ja tavarat, kun sisältä olen aivan tyhjä. Haluan olla taas nainen jota joku haluaa seksuaalisena olentona!!!

Vierailija
9/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin minä olisin kirjoittanut tuon! Minä olen saanut miehestäni irti, että "ei muillakaan ole niin aktiivista", "teen mielummin vähällä omalla ajallani muuta kuin harrastan seksiä", " en vaan tykkää siitä niin paljon...". Mies tekee paljon töitä, meillä 2 alle 4 v. lasta, mies ei harrasta liikuntaa, mutta ei ole lihava. Olen itkenyt, puhunut, kysellyt, ollut jankuttamatta asiasta ja ihan mitä vaan.... Mies ei vain näe tätä ongelmana. Hän on ihan tyytyväinen, jos seksiä on vaikka kerran vuodessa.... Olen päättänyt erota. Odotan vain, että saan säästettyä tarpeeksi rahaa, että voin vuokrata asunnon ja hoitaa muut käytännön asiat siten, että saan lapset heti mukaani. Minua ei todella enää tyydytä hieno talo ja tavarat, kun sisältä olen aivan tyhjä. Haluan olla taas nainen jota joku haluaa seksuaalisena olentona!!!

toppuuttelee kohtalotoverisi.

Vierailija
10/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaikka ostaa jotain herkullisia hepeneitä ja sukkanauhoja ja korkkareita ja kynttilänvaloa, lapset hoitoon mummolle. käy kampaajalla ja meikissä. shampanjaa ja hierontaa. Kirjoita vaikka miehelle vihjaileva kutsukirje edellisenä päivänä. varaa sviitti hotellista. käykää ensin tanssimassa jossain kahdestaan. ehkä ei toimi, mutta yrittää kannattaa.

Vierailija
11/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi ei eroaisi? minusta seksi kuuluu suhteeseen. jos mies ei edes yirtä niin pitäisikö olla ilman aina..

meillä se olen minä jolla on seksuaalisuuden kanssa ongelmia: raiskaus, huono omakuva, itseinho ym. joiden eteen teen töitä terapeutilla. mies haluaisi minua ja aina. koen olevani todella huono siitäkin. kyse ei ole siitä että en haluaisi häntä, en vaan osaa nauttia seksistä vapaasti enää, varsinkin kun minusta tuli äiti jotain muuttui. kehoni ei ole enää omani. harrastamme kuitenkin about 3 kertaa kk. se on minusta todella vähän....

Vierailija
12/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä itken itseni uneen joka lauantai ja joskus perjantainakin, jos on sattunut olemaan kahden keskistä aikaa. Mies ei IKINÄ tee aloitetta. VAIKKA olisi herkkuja, hepeneitä tms.

Tiedän, että on ihan urpoa erota tän takia, koska meillä on muuten asiat hyvin. MUTTA musta tuntuu, että mun elämä menee NIIN HUKKAAN, kun en ole onnellinen. Tätä ei varmaan voi ymmärtää kuin samassa tilanteessa olevat....

Vierailija
13/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei saa kuin helvetin pahan mielen, kun itse oikein virittäytyy tunnelmaan, satsaa aikaa ja vaivaa järjestelyihin, ja toinen sanoo, että "kuule mä katon nyt tätä elokuvaa".

t: ap

Vierailija
14/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 8 viesti oli neloselta viitoselle, kun siis tämä korjauskin.

t. eropäätöksen tehnyt nro 4

Vierailija
15/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan mieti eroa. Ei tähän kuole. ja tähän tottuu. Mies on kuitenkin muuten melkein täydellinen, jos niin voi sanoa. Häntä nyt ei vain satu kiinnostamaan seksi. Ei ole ikinä suhteen alussakaan kovin kauheasti kiinnostanut, mutta vuosien myötä lopahtanut kokonaan.

Vierailija
16/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisit tunteistasi ja siitä että riudut puutteessa. Ehdottaisit jotain kompromissia, että mies voisi tehdä edes jotain pientä mikä voisi tuoda sinulla hyvää oloa. ehkä mies itse syttyisi siitä.

Vierailija
17/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on ihan urpoa erota tän takia, koska meillä on muuten asiat hyvin. MUTTA musta tuntuu, että mun elämä menee NIIN HUKKAAN, kun en ole onnellinen. Tätä ei varmaan voi ymmärtää kuin samassa tilanteessa olevat....

Itsekin itkin ehkä viitisen vuotta tätä asiaa vähintään kerran viikossa, mutta nyt en enää jaksa. Mutta todellakin - elämästä menee joku osa täysin hukkaan. Huomaan katsovani naisten silmiä ja ihon hehkua usein tarkkaillen, vaikuttavatko he siltä että heillä on hyvä seksielämä, ja olen niin saamarin kateellinen.

Kun elämästä puuttuu seksi, hellyys ja parisuhde, en oikein koe olevani mitään muuta kuin äiti. Tahtoisin olla myös Nainen, ihana ja kaunis Nainen, jota mies rakastaa.

ap

Vierailija
18/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisit tunteistasi ja siitä että riudut puutteessa. Ehdottaisit jotain kompromissia, että mies voisi tehdä edes jotain pientä mikä voisi tuoda sinulla hyvää oloa. ehkä mies itse syttyisi siitä.

Puhuminen ei auta, ja kirjoittaminen vielä vähemmän kun tuolla miehellä taitaa olla jonkun sortin lukihäiriö tms, ei se oikein ymmärrä lukemaansa.

ap

Vierailija
19/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen ei auta, ja kirjoittaminen vielä vähemmän kun tuolla miehellä taitaa olla jonkun sortin lukihäiriö tms, ei se oikein ymmärrä lukemaansa. ap

sitä ei koskaan kannata menettää. Vaikka mies ei juuri nyt olisi innostunut, jäljellä on toivo siitä että hän vielä joskus olisi. ei hyvää miestä tuon takia pidä jättää.

Vierailija
20/125 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä siis ymmärrät täysin, koska itse voisin kirjoittaa juuri samoin. Tässä siis puuttuu parisuhde, jonka pitäisi olla perheen perusta.

Olisipa ihanaa, jos joskus joku vielä silittäisi hiuksiani ja suutelisi intohimoisesti ja halua täynnä. Aah, siitä haaveilen.

Meillä on muuten se tilanne, että koska asiasta on jauhettu niin paljon, niin silloin kerran vuodessa tuntuu, että mies vaan suorittaa seksiaktin, jotta saisi minut hiljaiseksi!!! Ja se ei todellakaan ole kivaa. Joten siinä mielessä tuntuu paremmalta olla ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi