Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma outo ja jämähtänyt jonnekin 50-luvulle

Vierailija
02.05.2010 |

Näin ystäväni minua "moittivat" kun puheltiin parisuhteista ja perhe-elämästä.

Minä tykkään olla kotona, teen joka päivä lämpimän ruuan valmiiksi kun mieheni tulee töistä, pidän kodin siistinä, ja tarkistan aina ennen kuin mies tulee kotiin, että kaikki on tiptop kunnossa.

Meikkaan ja laitan hiuksinani aina vielä parempaan kuntoon, ennen kuin mieheni tulee töistä. Hieron miestäni päivittäin, vien hänelle viikonloppuisin aamupalan sänkyyn. Haluan näyttää hänen silmissään kauniilta ja viehättävältä, haluan olla hänelle hyvä. Huolehdin, että hänellä on aina puhtaat vaatteet siististi viikattuna vaatekaapissaan, silitän hänen paitansa.

En nalkuta, en marise. Jos joku minua vaivaa otan sen kerran puheeksi ja kysyn hänen mielipidettään.

Annan mieheni päättää viimekädessä kaiken. Luotan hänen arvostelukykyynsä täysin. Enkä kyseenalaista hänen päätöksiään, enkä sano vastaan.

Hoidan siis kodin ja lapset (neljä lasta, nuorin vauva) enkä edes oleta mieheni osallistuvan kodin askareisiin. Ainoastaan renkaan vaihdot ja seinän poraamiset ym. miesten työt jäävät hänelle.

Ja tämä viimeisin sai ystäväni kauhistumaan:

En koskaan kieltäydy seksistä. Tämä tarkoittaa sitä, että harrastamme seksiä päivittäin. En halua kieltäytyä, vaan haluan antaa miehelleni kaiken mitä vaimo voi antaa. Minä rakastan miestäni, jumaloin häntä.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n ja kumppaneiden rooli eroaa huoran ammatista? Mies maksaa ja saa "palvelua"? Jos tuo on "naiseuden toteuttamista" niin en minä ainakaan mikään nainen ole, vaikka olenkin kolme lasta synnyttänyt. Palvelusväkeä ottaisin mielelläni, jos halvalla saisi.

Vierailija
82/83 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pidän ap:ta ja hänen kaltaisiaan "naisia" säälittävyyden huippuna. Itse voin olla naisellinen, seksikäs ja kaunis, mutta samalla täysivaltainen parisuhteen ja perheenjäsen, käydä töissä ja kehittää itseäni älyllisesti. Lisäksi, tienaan itse oman palkkani jolla ostan mitä ikinä haluan, mun ei tartte keikutella persettä miehelleni. Mieheni on fiksu ja moderni mies, joka ymmärtää kohdella minua hyvin ilman sitäkin. Toki saatan keikutella persettäni, mutta se lähtee sitten ihan muista tarkoitusperistä.

Toivon ap, että saat jotenkin silti kasvatettua lapsistasi täysipainoisia aikuisia. Pojillasi voi olla hankalaa löytää vaimoa tollaiseen perhemalliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kuulu muutenkaan.

Jokainen valitsee mahdollisuuksiensa rajoiss amiten elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme