Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma outo ja jämähtänyt jonnekin 50-luvulle

Vierailija
02.05.2010 |

Näin ystäväni minua "moittivat" kun puheltiin parisuhteista ja perhe-elämästä.

Minä tykkään olla kotona, teen joka päivä lämpimän ruuan valmiiksi kun mieheni tulee töistä, pidän kodin siistinä, ja tarkistan aina ennen kuin mies tulee kotiin, että kaikki on tiptop kunnossa.

Meikkaan ja laitan hiuksinani aina vielä parempaan kuntoon, ennen kuin mieheni tulee töistä. Hieron miestäni päivittäin, vien hänelle viikonloppuisin aamupalan sänkyyn. Haluan näyttää hänen silmissään kauniilta ja viehättävältä, haluan olla hänelle hyvä. Huolehdin, että hänellä on aina puhtaat vaatteet siististi viikattuna vaatekaapissaan, silitän hänen paitansa.

En nalkuta, en marise. Jos joku minua vaivaa otan sen kerran puheeksi ja kysyn hänen mielipidettään.

Annan mieheni päättää viimekädessä kaiken. Luotan hänen arvostelukykyynsä täysin. Enkä kyseenalaista hänen päätöksiään, enkä sano vastaan.

Hoidan siis kodin ja lapset (neljä lasta, nuorin vauva) enkä edes oleta mieheni osallistuvan kodin askareisiin. Ainoastaan renkaan vaihdot ja seinän poraamiset ym. miesten työt jäävät hänelle.

Ja tämä viimeisin sai ystäväni kauhistumaan:

En koskaan kieltäydy seksistä. Tämä tarkoittaa sitä, että harrastamme seksiä päivittäin. En halua kieltäytyä, vaan haluan antaa miehelleni kaiken mitä vaimo voi antaa. Minä rakastan miestäni, jumaloin häntä.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi, kun on kotikeiju fantasiamaailmasta.

ap

Vierailija
22/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa takaisin joka penni, jonka tuhlasit siellä AMK:ssa istumalla! Veit vielä koulutuspaikan joltakulta, joka olisi voinut tehdä töitä ja menestyä. Ja maksella sitten niitä verojakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun miehelles! Ei voi olla totta kuitenkaan...

Vierailija
24/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette säälittäviä ja omituisia. Mitähän sen miehen päässä liikkuu kun syö ja ottaa sitä hierontaa. Voitteko katsoa toisianne silmiin? Meillä tuollainen voisi olla ehkä joku seksileikki tai huumorijuttu. Tasa-arvo on paljon hauskempaa.

Vierailija
25/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin edelleen : Onnea valitsemallasi tiellä. Ja aloitukseen; Kyllä ystäväsi on oikeassa, olet outo ja jämähtänyt vanhoille vuosikymmenille. Mutta jos sinä olet onnellinen väsätessäsi joka viikonloppu miehelle aamiaista vuoteesen ja hieroessasi joka pv hänen väsyneitä hartioitaan, niin so? Edelleen, onnea vaan valitsemallasi tiellä. :)

Vierailija
26/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa takaisin joka penni, jonka tuhlasit siellä AMK:ssa istumalla! Veit vielä koulutuspaikan joltakulta, joka olisi voinut tehdä töitä ja menestyä. Ja maksella sitten niitä verojakin...

21% veroa äitiyspäivärahastani (joka on kylläkin nyt minimi). Mutta mieheni kyllä maksaa palkastaa veroja minunkin edestäni!

ap

Vierailija
27/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

21% veroa äitiyspäivärahastani (joka on kylläkin nyt minimi). Mutta mieheni kyllä maksaa palkastaa veroja minunkin edestäni!

ap

Mitä helvettiä se mihinkään kuuluu, paljonko miehesi veroja maksaa? JOka tapauksessa olet jo tuhlannut kymmeniä tuhansia euroja, luultavasti paljon enemmänkin, jos lasketaan, että koulutuspaikallasi olisi koulutettu joku töihin suostuva.

Vierailija
28/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette säälittäviä ja omituisia. Mitähän sen miehen päässä liikkuu kun syö ja ottaa sitä hierontaa. Voitteko katsoa toisianne silmiin? Meillä tuollainen voisi olla ehkä joku seksileikki tai huumorijuttu. Tasa-arvo on paljon hauskempaa.

katsomme toisiamme paljonkin silmiin.

Ja kokeilkaa ihmeessä vaikka sitten seksileikkinä, ties vaikka tykästyisitte ottamaan elämäntavaksennekin :)

ap

Vierailija
29/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ehdottele että otettaisiin elämäntavaksi. Arvostan itseäni ja lapsianikin enemmän. En ikinä antaisi lasteni kasvaa kodissa jossa isä on tuollainen passattava epäjumala.

Vierailija
30/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mitä helvettiä se mihinkään kuuluu, paljonko miehesi veroja maksaa? JOka tapauksessa olet jo tuhlannut kymmeniä tuhansia euroja, luultavasti paljon enemmänkin, jos lasketaan, että koulutuspaikallasi olisi koulutettu joku töihin suostuva.

Enkä niistä kieltäydykään!

Hoidan vain nyt kotia ja perhettä tällä hetkellä.

ap

Vierailija
31/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevatkohan suomalaiset kotirouvat yleisestikin, että kun esim.Jorma Ollila ja Mikael Lilius maksavat vuodessa miljoonia euroja veroja, niin minun ei sitten tasapainon vuoksi tarvitse käydä töissä? Piristi kyllä iltaa tämä logiikka!

Vierailija
32/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että tulet kertomaan tälle palstalle ajatuksesi sitten, kun olet yli 40 v..

Minäkin olen ollut varsinainen pikkuvaimo. Tuohon asti

Vierailija
33/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksikö? Syynä kateuteen on se, että he eivät itse jaksaisi tällaista (eivät tiedä mitä menettävät, kun eivät ole kokeilleet). Sen takia on niin helppo arvostella ja luulla olevansa parempi - totuus on valitettavasti aivan toinen :)

Toinen asia, mitä tämänlaisen elämäntyylin lisäksi kannattaisi kokeilla, on positiivisen palautteen antaminen. Hyvä kertaantuu, kokeilkaapa! Kun huomiot miestäsi, hänkin huomioi sinua. Kun olet ystävällinen ja viehättävä, hänkin on.

Kyse ei ole kotiorjuudesta, vaan toisen huomioonottamisesta. Pystyisin ihan koska vain kietomaan mieheni pikkurillini ympärille, mutta en halua. Rakastan supernaisellista elämäntyyliäni! Kyllä minuakin hemmotellaan ihan yhtä lailla kuin miestänikin.

Muille kommentiksi: ei, en ole ap. Meitä on siis muitakin. Nuo kommentit kuulostivat vain niin tutuilta.

T. Se hengenheimolainen, olinkohan 12

Vierailija
34/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun olen väsynyt ja ihan seinästä reväistyn näköinen ja pahalla päällä ja kämppä on sekaisin ja mies tulee kotiin, niin yhdessä alamme tehdä ruokaa ja siivota ja hoitaa lapsia. Rakastan omaa miestäni nyt vain entistä enemmän kun luin ap:n ja hänen hengenheimolaisensa teeskentelyistä.

Vierailija
35/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä teillä on mahdollista vieettää ylellistä elämää vaikka teillä on neljä lasta ja vain yksi palkka mahdollistamassa sen.

Toki raha tuo onnea ja on kiva tunne jos ei olekoskaan pakko taloudellisista syistä mennä töihin kuten sinun ei.

Ehkä jaksat tehdä kaiken juurikin siksi että teillä on mahdollista ostaa paljon apua. Moni nainen ei jaksaisi tehdä kaikkea, koska suurimmallla osalla on todella tiukkaa taloudellisesti jos on 4 lasta ja toinen on kotona kunnes kuopus on 10v. se alkaa väsyttää ja masentaa se köyhyys.

Te jumaloitte molemmat toisianne. Jostain syystä tällaiset parit ovat minua aina oksettaneet. Että toinen palvoo sitä joka tuo rahaa, toinen sitä joka suunnilleen pyyhkii mieheltään perseenkin (excuse my languabe)

Vierailija
36/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olet täällä, hengenheimolaiseni :)

Ja tosiaan, kun itse on huomaavainen, ystävällinen, ihana ja hellä, toimii mies aivan samoin minua kohtaan.

ja tiedän muuten tarkalleen mitä tarkoitat tuolla pikkurillin ympärille kietomisesta, saan minäkin mieheni pikkusormeni ympärille milloin vain. Ilman että mies edes huomaa tulleensa kiedotuksi. Se vaatii vain naisellisuutta.. hyvää ruokaa, pari seksikästä liikettä, viimeistellyn meikin, kauniit alusasut ja pikkutuhmaa hierontaa.. kuiskaus: "teen mitä vain haluat, kulta" ja mies on nätillä rusetillä pikkusormen ympärillä :)

ap

Vierailija
37/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please. Pakko mennä oksentamaan. Pitäkää loput ihastuttavuutenne yksityisasiana, älkää paljastako kaikkea jookos.

Vierailija
38/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun olen väsynyt ja ihan seinästä reväistyn näköinen ja pahalla päällä ja kämppä on sekaisin ja mies tulee kotiin, niin yhdessä alamme tehdä ruokaa ja siivota ja hoitaa lapsia. Rakastan omaa miestäni nyt vain entistä enemmän kun luin ap:n ja hänen hengenheimolaisensa teeskentelyistä.

yksi niistä iltalehden ihmissuhdefoorumilla kirjoittavista miehistä, jotka päivittäin valittavat, että akka makaa kotona, näyttää paskalta ja hän joutuu vielä tekemään kaikki kotityötkin töitten päälle?

jos ette usko, että joku voisi näin ajatella, suosittelen siirtymään lueskelemaan foorumeille joissa on myös isiä, niitä työssä käyviä, jotka tulevat väsyneenä kotiin ja tekevät siihen päälle kaikki kotihommatkin.

Vierailija
39/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
40/83 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olet täällä, hengenheimolaiseni :)

Ja tosiaan, kun itse on huomaavainen, ystävällinen, ihana ja hellä, toimii mies aivan samoin minua kohtaan.

ja tiedän muuten tarkalleen mitä tarkoitat tuolla pikkurillin ympärille kietomisesta, saan minäkin mieheni pikkusormeni ympärille milloin vain. Ilman että mies edes huomaa tulleensa kiedotuksi. Se vaatii vain naisellisuutta.. hyvää ruokaa, pari seksikästä liikettä, viimeistellyn meikin, kauniit alusasut ja pikkutuhmaa hierontaa.. kuiskaus: "teen mitä vain haluat, kulta" ja mies on nätillä rusetillä pikkusormen ympärillä :)

ap

Sähän siis myyt itseäsi saadaksesi jonkin haluamasi asian. Ristus...

Meillä menee tuo niin että otetaan asia esille, keskustellaan ja asiasta päätetään yhdessä vallitsevien olosuhteiden mukaan. Ei mun tarvitse alentaa itseäni kerjäämään tuolla tavalla.

*lähtee vessaan oksentamaan*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän