AV:n sanakirja :)
Eli kerätään tähän aloittelijoille kaikki tarvittavat termit yhden otsikon alle.
av=aihe vapaa
ov= on viestiä
ev=ei viestiä
Munsalan kansallispuku = legendaarinen jankkausketju
Kuka selittäisi psykomamman tatuoidun jätkän ja muut tarpeelliset?
Ainiin.
vl=vanhoillis lestadiolainen ei vähälaktoosinen :)
Kommentit (50)
ammattikoululainen tai ammattikoulun käynyt, yleisimmin sillä tarkoitetaan av-palstalaisen ammattikoulun käynyttä miestä, ja sanan amispölö kirjoittamiseen/lausumiseen liittyy myös lievästi alentuva ja halveksiva sävy.
Kiiitos!!!! Johan valkeni!! :D :D :D
sori vaan :)
siis on viesti ja ei viestiä mut siis mitä ne tarkottaa?
ymmärsitkö?
Gallupeissa usein kysymys, ja ev. eli se otsikko sisältää ap:n aloittaman kysymyksen eikä muuta.
sitten taas joku haluaa kysellä jostain asiasta esim. Miksi mieheni hakkaa minua, ov = tarkoittaa että kertoo asiasta enemmän varsinaisessa viestiosuudessaan.
onpas näitä vaikea muuten selittää :)
eika kayta rintsikoita! meidan lahella on ihan oikea trailer park, eika niita suomessa ole, eli siis oikeesti av-mamma ei voi olla wt
Meillä ei puhutakaan trailerpark-trashistä, kun ei trailerparkeja Suomessa ole. Ilmastokin jo estää. Mua jaksaa aina naurattaa täällä wt-lyhenne, kun Suomessa ei muita juuri olekaan kuin valkonaamoja.
Mutta köyhälistöä/ kurjalistoa on kyllä kaikkialla, kutsuttiin niitä millä nimellä tahansa.
Luettelinpa vain joitakin tunnusmerkkejä, jotka olen palstalla oppinut. :D
24, luulen
Nämä kaikki lyhenteet joista nyt muistan vain
jssap = Jätä Se Sika Ansaitset Parempaa...
Tavan = tavallinen
Lähtä = lähteä
Perättäisistä verbeistä taivutetaan vain ensimmäinen, ei molempia.
Kirjoitus- ja kielivirheistä ei saa huomauttaa, se herättää suuttumusta ja pahaa mieltä. Päin prinkkalaa kirjoitetun, sisällöltään epäselvän viestin herättämällä kärsimyksellä ei ole väliä.
on lähiönimiä ja nämä nimet kuvaavatkin yleisnimenä wt:n lapsia.
ja poni-poncho... kuka selittäisi :D Hahaha
Tarkoittaa tietenkin sitä kaikista pyhintä. Pinppi on vanhanaikainen ja etupylly on lailla kiellettävä.
siis on viesti ja ei viestiä mut siis mitä ne tarkottaa?