Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuun haaveet 2011

Kommentit (316)

Vierailija
41/316 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 26/22-30. Kummallista rusehtavaa limaa hiukan tullut, mutta ei veren näköistä. Olen kumman tarmokas ja samalla väsyttää. Yritän ajatella jo maaliskuuta, etten turhaan pettyis kohta.

Kaikkein pisin kierto ollut joskus 38, ja yleensä oon testannu vasta, kun se on ylittyny tai pahoinvointi alkanu. Tosin edellisessä keskenmenneessä ei ollut pahoinvointia missään vaiheessa.

42/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, miten välillä on aivan varma, että on raskaana ja toisena hetkenä taas ei :D Toivon kipinä heräs taas tänään, kun tutut vatsan nippilut palasivat..

Mä ajattelin testailla su aamuna. Sillon 29/28-31. Kaikki muut kierrot olleet tasan 28pv, paitsi edellinen oli sen 31 jostain kumman syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä plussa tuli CB:llä. Ihan epätodellista :D

Hemmuli kp27/27

44/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hemmuli!!!!!!

Vierailija
45/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa sen verran, että täti tuli aamuyöstä kunnon menkkakipujen kera. Kierto siis lyheni taas päivällä...

Plussatuulia helmikuun haaveilijoille, minä siirryn tuonne maaliskuun puolelle.

-HennaN kp 1/26, yk2

Vierailija
46/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku kiva lukea, että osalla on tärpännytkin =)

Mä odottelen kyllä jälleen kuukautisia alkavaksi.. Oireet on hävinny. Viikonloppuna muka tunsin ett tissitki ois olleet arat ja tonnikala haissut pahalle. tais taas tää vauvakuume oireilla optimistisesti. No nyt ei enää mitään. Ehkä reisissä menkkamaista juilintaa. Eli pe tai la alkaa kkt. Mutta eiköhän sisaret jatketa yrittämistä. Tää on kyllä mainio vertaistukiryhmä :)

Vierailija
47/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti onnea plussasta!

Mä jouduin tänä aamuna taas pettymään kun digitestiin ilmaantui kaksi sanaa yhden sijaan. Höh. Testin myötä katosi myös raskaana oleva tunne, ja vaikka voisinkin ajatella, että eihän testi tässä vaiheessa tehtynä ole kuin 55% varma, niin olen kyllä jo luopunut toivosta. Ihan epätyypillistä mulle.

Eli pieni toivonkipinä vielä ilmassa, että helmikuisiin päästäisiin, mutta se alkaa kyllä hiipua. En kuitenkaan siirry maaliskuisiin ennen kuin tiedän minkä mittainen tästä kierrosta tulee (koska enhän mä muuten voi laskea sitä laskettua aikaa ja varmistua siitä, mille kuulle se olis menossa).

Vierailija
48/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa ja tarrasukkia paljon matkaan!!!

Toivottavasti plussauksesi siivittää mahdollisimman monen muunkin tuonne odotuspuolelle.

Täällä ei menkat vieläkään alkanut, olotila ihan ennallaan joten odotellaan. Mitään uusia oireita ei oo, nälkä on kyl kaamee jos ruokaväli pidentyy. Mut laihdutin juuri 5kg eli voi johtua siitäkin ;)

katza78 kp35/28-32

Vierailija
49/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitänyt hiljaiseloa täällä, paitsi olen käynyt lukemassa ahkerasti. En vain ole itse vaivautunut kirjoittelemaan, kun me vähän niinkuin lopetettiin yrittäminen...

Nyt kuitenkin kp27, eli menkkoja ootellessa.... Tässä kierrossa en saanut tikutettua ovista (lopetinkin tikuttamisen kp16, eli ehkä tuli sen jälkeen) joten en usko, että tulosta syntyy.

Nyt, menkkojen lähetessä kuitenkin oon taas alkanu kuulostella oireita, joita ei hirveästi ole :o. Ainoa, mitä eilen tunsin, oli pieni kipu alavatsalla, kun nousin nopsaa sohvalta ylös. Rinnatkaan ei ole kipeät, niinkuin normaalisti ennen menkkoja. Ja eilen illalla tuli kaamea ripuli, istuin illan ja viimeyön vessassa, ja sama jatkui tänä aamunakin... saa siis nähdä...

Ajattelin, jos ei menkat tänään ala, niin testaan huomenaamulla... Ennen en usko mitään, ennenku on kaks viivaa testissä :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!! Kiva kun pääsi purkamaan tuntojaan taas tänne. :)

Vierailija
50/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan,

Parin viikon hiljaiselon jälkeen hyppäänpä minäkin pinoon. Menossa kp 18, clearbluen digitaalisella ovistestillä bongattu hymynaamat eilen ja tänään, ja kovasti on ovista ainakin yritetty hyödyntää.. :)

Kroppa on selkeästi tasaantunut, tässä kierrossa ei ole juurikaan ollut pahoinvointeja tai turvotuksia tai mitään muutakaan, se ensimmäinen pilleritön kiertohan oli mulla aivan hillitöntä hormonimyräkkää. Eka kierto oli mulla 36 vrk pitkä, katsotaan miten tässä nyt käy - oviksen perusteella olisi ehkä vähän lyhyempi kierto tulossa kuitenkin.

Onnittelut plussanneille, ja toivottavasti me loput tullaan perästä mahdollisimman pian! :)

Vierailija
51/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkerasti tulee luettua vaikka kirjoitettua ei ole oikein tullutkaan

onnea kaikille plussanneille

täällä menossa kp 27/28-33

mietin josko huomenna testaisin ja sit lauantaina seuraavaks,vaikka uskon ettei huomenna ainakaan vielä mitään näy kuitenkaan,,kierto varmaan pidempi..mutta hätähousu oon.

hei Suski saitko clearbluen ovistestillä siis hymynaaman kuvan kahtena päivänä?

itse sain hymynaaman sillä kp 15, mutta kp 14 ja 16 ei tullut hymynaamaa..

mitään oireita ei oo..paitsi varmaan joskus viikko sitten suurinpiirtein yhtenä päivänä koski mahaan jonkin aikaa ja nippaili vähän.

Vierailija
52/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkerasti tulee luettua vaikka kirjoitettua ei ole oikein tullutkaan

onnea kaikille plussanneille

täällä menossa kp 27/28-33

mietin josko huomenna testaisin ja sit lauantaina seuraavaks,vaikka uskon ettei huomenna ainakaan vielä mitään näy kuitenkaan,,kierto varmaan pidempi..mutta hätähousu oon.

hei Suski saitko clearbluen ovistestillä siis hymynaaman kuvan kahtena päivänä?

itse sain hymynaaman sillä kp 15, mutta kp 14 ja 16 ei tullut hymynaamaa..

mitään oireita ei oo..paitsi varmaan joskus viikko sitten suurinpiirtein yhtenä päivänä koski mahaan jonkin aikaa ja nippaili vähän.

Vierailija
53/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut negasta Zoey. Toivotaan että muuttuu vielä positiiviseksi.

Olin eilen nyt sitten ihan varma etten ole raskaana (yksi nega siis dpo10 takana), oireitakin on tosi vähän. Rinnat on kuin tyhjentyneet ilmapallot, eivät yhtään kipeät, tunnepa siinä sitten itsesi mammaksi. jep jep. Masentaa ihan urakalla.

En tiedä koska testaan ja testaanko... varmaan pitäisi odottaa mitä perjantai eli "due date" tuo tullessaan.

Vilho kp 33/34?, dpo 12-13, yk3.

Vierailija
54/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia matkaan!

Vilho: En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, joten siitäkään ei voi olla kyse. Tosin nyt pahoinvointi tuntuu jo hellittäneen, eilenkään ei ollut kaupassa yhtään tukala olo.

Mietin sitä testaamista ja totesin, etten haluaisi tietää. Jos testi olisi nega, pettyisin ja toisaalta se ei muuttaisi mitään, koska edelleen olisi pienenpieni mahdollisuus, että tulos onkin virheellinen. Jos taas testi näyttäisi plussaa, alkaisin stressata, että mitä jos se menee kesken, enkä uskaltaisi lähteä kotoani minnekään. Erityisesti pelkään koiria, koska kummipoikani syntyi muutaman tunnin päästä siitä, kun äitinsä oli säikähtänyt koiran yhtäkkistä haukkumista pahemman kerran. :D Tosin rv oli jo 40+0, joten ei sitä pitäisi keskenmenoihin yhdistää.

Muita omituisuuksia ei ole ollut kuin lyhyt pinna. Mies ei sentään ole valittanut, mutta olen itse kinnittänyt siihen huomiota. Lisäksi normaalisti minua palelee ja nyt on ollut kummallisen kuuma, vaikkei miehellä ole ja hänellä melkein aina on. Ja finnejä on pukannut tavallista enemmän ja jatkuvalla syötöllä, kun niitä yleensä on pari kipeää ovulaation tienoilla, eikä tällaisia pieniä pitkin kiertoa.

Mutta eiköhän se ole kaikki luulotautia. :) Nyt aion seurata tilannetta sivusilmällä niin, että hyödynnämme potentiaalisen ovulaation lähipäivät, mutten suunnittele tai mieti asiaa sen kummemmin.

Plussatuulia (ja niitä tarrasukkia) puhallellen,

ivilla kp 12/30-31, yk2

ps. piti ihan pysähtyä laskemaan, mikä kp on, eli rennolta vaikutan. ;)

Vierailija
55/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sain kahtena aamuna hymynaaman, eli eilen ja tänään. Ajattelin tikuttaa vielä huomennakin, ihan vain katsoakseni että vieläkö hymynaama tulee vai ei.

Vierailija
56/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, niinku tossa jo eilen hehkutin, ettei mitään oireita ole vielä ollut...niin enköhän heti illalla tuntenyt pistävää kipua vasemmalla puolella jonkun ehkä minuutin ajan.

Olen myös varsinkin tänään ollut erityisen väsynyt, mutta se saattaa myös johtua siitä, etten ole mennyt tarpeeksi aikaisin nukkumaan. Olen tämmönen kukkuja :)

Ajattelin siihen samaan "oireen etsintä"-syssyyn kokeilla rintoja, niin niitäkin hieman aristi ja molemmista tuli sitä maidon näköistä tavaraa :D Oonpa taas tosi hyvä selittämään. Heheh.

Huooh. Olispa tää viikko jo ohi :D

ISOT onnittelut Hemmulille plussasta!!!

-malttamaton Qtpie kp 21/28

Vierailija
57/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on tosiaan hieman epätodellinen, leijun ehkä jossain pilvien yllä.. :D Mutta ei nyt tarvikkaan sitten muuttaa sinne hullujenhuoneelle niinkuin uhkailin ;) Aamulla melkein jo olin testaamatta kun oli niin epäraskaana-olo.. Tisseihin ei tosiaan satu yhtään ja vatsaakin nippailee vähemmän kuin joskus viikko sitten. Kahvi maistuu yhtä hyvältä kuin aina ennenkin :) Neuvolaan tekisi mieli soittaa heti, mutta ehkä nyt yritän malttaa vielä hetken. Jotenkin tuntuu että oon vielä enemmän innoissani kuin esikoista plussatessa, nyt kun tiedän mitä ihanaa on tulossa. (Sori tää hehkutus, en vaan tiedä mihin muuallekaan avautuisin..) Tokihan täytyy muistaa että tää on NIIN alussa että toivottavasti niitä tarrasukkia tosiaan on matkassa. Laskettu aika laskureiden mukaan 10.2.2011. En kyllä vielä uskalla mihinkään odotuspuolelle siirtyä, tsemppailen mielummin teitä muita kans plussatuulille!

Erityisesti Zoey, toivon kovasti että kuulut niihin 45%, joilla ei vielä noin aikasin näy testeissä. Eikö sulla ollu vähän skaalaa siinä kierrossa muutenkin? Olikos ne tänään ne teidän testihommelit?

Niin ja Vilholle kans erityisplussapuhallus, mullahan tuntu siis kanssa oireet vähenevän kierron loppua kohti :)

Hemmuli, kp27/27 (tai vaatimattomat rv3+5)

Vierailija
58/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi kuumeilija...olen pari päivää seurannut täällä teidän juttuja ja teki mieli liittyä mukaan. En ole varma, olenko ihan hommasta kärryillä tai edes oikean kuukauden kuumeilijoissa mukana mutta kokeillaan! Eli tällä hetkellä kp20/27. Mitä toi yk tarkoittaa?

Vierailija
59/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä Hemmuli, annat toivoa vielä tännekin. Tuo alkuteksti kahvista yms voisi olla mun kirjoittama :). Ja mistäpä minä tiedän miltä raskaana ollessa tuntuu, esikoista kun yritellään. Mut jotenkin ajattelen edelleen, että olisi sen pitänyt näkyä jo maanantain testissä.

Ja hehkuta ihmeessä, mukava lukea tärpeistä ylipäänsä ja niihin liittyvistä fiiliksistä!

Aurinkoa ja plussia kaikille ;)

Vilho kp33/34?,dpo12-13 yk3

muoks* tervetuloa wilpuri ;). Yk= kuinka moens "yrityskierto" on menossa

Vierailija
60/316 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Hemmuli muistelitkin, niin onhan mulla tosiaan kierrossa vähän skaalaa. Laskeskelinkin jo, että jos tää kierto on päivänkin mun olettamaa 24pv pidempi, niin silloinhan ei tuloksen vielä kuulukaan näkyä. :)

Ja kierrothan oli 22-27pv, joten on tuo vielä ihan mahdollista.

Ylipäänsä mä voisin kuvitella olevan todennäköisempää, että noi varhaiset testit toimii pitkäkiertoisilla kuin lyhytkiertoisilla. Tietysti riippuen siitä, onko lyhyys luteaalivaiheen puolella vai jo ennen ovista.

Ja toisaalta laskeskelinkin, että menkoista laskettuna mun testipäiväni olis ollut teoreettinen RV 3+0, joka sitten taas kuulostaa ihan hurjan aikaiselta plussapäivältä, vaikka periaatteessa meneekin testin käyttöajan piiriin noiden annettujen tietojen mukaan.

Hemmulille sen verran, että tiedän tuon tunteen kun on pakko avautua täällä kun ei tiedä minne muuallekaan menisi ajatuksiaan vatvomaan. :) Mut ihanaa että sulla on noinkin mukavia ajatuksia meille jaettavana.