Helmikuun haaveet 2011
Kommentit (316)
Täällä sama, eli tunne raskaana/ei raskaana vaihtelee vähän väliä. Yksi hetki sitä on jo ihan varma, suorastaan onnellinen siitä että vauva vihdoin on tulossa. Toisena hetkenä tuntuu ihan turhalta edes yrittää, koska eihän se ole tärpännyt aiemmin, nyt eikä varmasti tulevaisuudessakaan.
Mulla on vähän sellainen mielikuvituksen puute - en osaa kuvitella itseäni raskaana. Toivon ja testailen koko ajan, mutta jotenkin en tosissani kuvittele, että se plussatesti joskus tupsahtaa.
Hemmuli edelleen testaamassa keskiviikkona?
Mulla on keskiviikkona siis KP21/22-27. Viime aikoina kierto ollut 22-24 päivää, joten siihen nähden olen siis testaamassa 1-4 päivää liian aikaisin. Mutta kyllähän Clearbluen digitaaliset lupaa reilun 50% todennäköisyydellä oikean vastauksen jo 4 päivää etukäteen. (edelleen perustelen testiä sillä, ettei mentäisi turhaan klinikkakäynnille, jos plussa vaikka tulisikin ruutuun)
Sain kp 28/30 Clearbluen digitalilla vastauksen raskaana, tätä kuitenkaan uskomatta testasin kp 30/30 rfsu testillä selkeästi näkyvän haamun ja tänään kp 31/30 apteekin raskaustestillä taasen selkeästi näkyvän haamun. Kuinkahan monta testiä ehdin vielä seuraavien viikkojen aikana tekemään :) Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole ollut, hieman ehkä normaalia väsyneempi, jos nyt jotain oikein haetaan. Ehkä juuri tuntemuksien puuttumisesta johtuen en meinaa millään uskoa, että tulos olisi oikeasti nyt positiivinen. Jospa nuo haamut pian vahvistuisivat ja täti pysyisi poissa, hermoja raastavaa :) Onko teillä kokemuksia/tietoa missä vaiheessa nuo haamut yleensä vahvistuvat, yksilöllistä tietenkin, mutta...
Kyllä tuo homma on ihan selvä, onneksi olkoon!
Tänään kp 36/?? eikä vuotoa, ONNEKSI! Nyt kyllä jännittää jo paljon ja tuntuu etten uskalla tehdä testiä, sillä pettymys olisi niiiin suuri!!
Aamulla jo luulin, että nyt alkaa menkat sillä vatsaa vihloi ja jomotti kuten yleensä ekapäivänä. Koko päivän olo on ollut turvonnut ja pallomainen. Pelottaa niin vietävästi että menkat alkaa ja negatiivinen testitulos tulee...
Minulla on samanlaisia ristiriitaisia tuntemuksia kuin muillakin, että olen ja en ole raskaana! Ja nämä vaihtelee koko ajan! Kiukkuinenkin olen ollut ja ärsyynnyn jotenkin helposti... ihan itseäkin suututtaa oma käytös. Etovaa oloa ei ole ollut, ei ole palellut, mutta lievää väsymystä ja välillä alavatsan jomotusta ja vihlaisuja, mutta nämä nyt voi olla ihan yhtä hyvin menkkakipuja.
Tämän viikon aikana testaan... hui kun pelottaa...
ainiin, koulussamme on ilmennyt parvorokkoa, joka voi aiheuttaa keskenmenon. rokon voi sairastaa vain kerran, ja useinkaan ei tiedetä (paitsi verikokeilla) onko sen sairastanut, joten raskaana olevia ohjeistetaan pysymään poissa työpaikalta. mitenköhän tässä nyt pitäisi toimia jos plussa tulee...? kun en halua kertoa näin aluillaan olevasta raskaudesta rehtorille, mutta en tietenkään halua rokkoakaan saada... tai mitä jos olenkin jo saanut tartunnan...iiks.. pitää kai kysäistä äidiltä muistaako hän olenko rokon joskus sairastanut, toivottavasti!
on jännääjiä tällä viikolla oikein urakalla.. Ihanaa! Paljon plussatuulia kaikille.
Täällä tosin ei tunnu yhtään siltä, että tärppäisi. Ei mitään oireita enään. Mutta kaippa tää oireettomuskin voi merkitä vielä hyvää.. toivotaan.
Jännäksi menee tämä viikko kaikilla. :) Toivottavasti tulee plussia monelle!
Kiva lukea, ku joidenki tekstistä lukee ihan omat ajatukset mahdollisesta raskaudesta ja huomata, että muutkin painivat samaisten ajatuksien kanssa.
Mulla siis kp22 tänään ja ei oo tullu mitään uusia oireita ja vanhatkin oireet ovat lähteneet.
Tosin nyt on kokoajan sellanen tunne, et joku painaa vatsaa oikealta puolelta ja eilen illalla en saanut nukuttua mahalla, ku oli niin kova paineen tunne. Tänään on myös ollut menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa, että sen takia mietin tädin kyläilyä.
Kovasti mä täällä kyllä yksin jännäilen ja onneksi olin töissä tänään niin oli hetken ajatukset muualla. :)
Mukavaa viikkoa kaikille!
Toistaiseksi täällä rauha maassa, eli lauantai-illan tuhruili jäi tasan siihen ja nyt su-ma ei ole mitää näkynyt. Nyt odotan kyllä ihan rauhassa tuleeko lisää vai jäikö se tohon, ennen torstaita en testaa. piste.
Pettymys oli niin suuri taas, joten on aika vaikea tästä nyt yhtäkkiä ruveta taas kuvittelemaan mitään oireita ja että "jospa olisinkin".... Ehkä ihan hyväkin niin.
Toivoa en ole silti kokonaan heittänyt ja aika kutkuttavakin tunne nyt kun tuntuu että sain "toisen mahdollisuuden". ;o)
Tsemppiä kaikille ja lämpimiä plussatuulia!
ponityttö kp28/29 yk3
Onnea uusille plussanneille!
Täällä ollaan jo luovuttu toivosta, yritän pikkuhiljaa laskeutua maan pinnalle ennen kuin täti sen tekee. Oireita on ollut vain mahan viiltely, mutta se nyt voi johtua tulevasta tädistäkin.
Keskiviikkona olisi kp 27/27, mutta meinasin nyt sitten viivyttää testaamista perjantaille asti. Tätiä odotellaan kylään torstaina, joten jos ei silloin tule, niin perjantaina sitten testataan heti aamusta.
Tsempitykset ja plussatuulia muillekin jännittäjille!
-Hennan kp 25/27 yk1
Testi tehtiin tänä aamuna ja tuloksena "Ei raskaana" Oon siis turhaan kärsiny 4 päivää kauheista kivuista oikeella puolella vatsaa ja nivusissa. Menkat ei tosin oo vielä alkanu, mutta eiköhän nekin sieltä tule..
Kp 31/28-30
Tuo on niin tuttu turhautumisen tunne... että jos en kerta edes ole raskaana, niin miksi olen puolet ajasta kipeä, kaiken maailman vihlomisia, pahoinvointia yms. Ja tietty väsymystä, kylmänväreitä ja kaikkea mistä EN pidä, mutta joita nyt kyttäilen suurella optimismilla.
Ottaa niin päähän kun on jo puoli vuotta kärsinyt ihan turhaan. :)
Täällä siis testailua huomenna. :) Ja sitten varmaan taas samaa turhautumista...
Pahoittelut Sopulille. Ja ihan samaa mieltä kuin Zoey noista fiiliksistä.
Hienoa, et ponitytöllä toivo elää sittenkin ja tuhruilut ovat pysyneet poissa :) Aasinsilta omaan napaan...toivo elää sillä menin nimittäin avamaan sen eilen tekemäni CBdig.testin "ei raskaana" tuloksen jälkeen. Siinä liuskassa on kaksi viivaa, vahva testiviiva ja toinen hyvin hyvin haalea, mutta erotettava viiva vieressä ... En kyl tiiä pitäiskö siinä näkyäkin toinen vai ei, vai olisiko kyseessä haamuviiva...
Fiilikset sekavat sillä oireita ei kovin paljoa ole, paitsi menkkaoireita.
Erityis plussaaurinkotsemppaukset huomisille ja loppuviikon testaajille ;)+++++++++ Minä testailen kans, ellei vuoto ala... ilman lupauksia, että koska (ku ei ne pidä kumminkaan ;))
Vilho kp 32/34?, dpo11-12, yk3.
Sopuli ja Vilho, niin kauan kun täti pysyttelee poissa. Toivottavasti ei löydä ollenkaan perille!
Mua pelottaa kyllä kans miten otan sen jos tulee negaa huomenna. Mies vänkäsi että testataan vasta torstaina ja oikeassahan se siinä mielessä on sillon vasta menkkojen pitäs alkaakin. Saa nyt nähdä, ite oon asennoitunu huomiseen.. Eilen ostin apteekista CB:n (sen "tavallisen", ei digi). Tavoitteenahan on testata tasan kerran ja plussaa luonnollisesti :D Lämmöt on (taas) koholla mutta vatsaa kieltämättä nippailee vähemmän. Tissitkään ei oo yhtään kipeet, isommat kylläkin mielestäni. Saas nähdä onko mielikuvitusoireita ;)
Hemmuli kp26/27
Mullakin on tissit mukamas isommat. Eiköhän tää tarkoita plussaa meille molemmille. :)
En oo uskaltanut mieheltä kysyä mitä aattelee mun tissien koosta. Kuitenkin onnistuisin tulkkaamaan sen vastauksen jotenkin niin että se haukkuu mun tissejä. ;) Mut kyllä se on mun ulkonäköäni kehunut tavallista enemmän, joten siinä mielessä voisi olla että tissihommassa onkin perää. :)
Menkkajomotuskin alkoi jo. Laskeskelin justiinsa, että viimeksi se alkoi 4 päivää ennen ekaa vuotopäivää, joten tällä menolla voisin odottaa vuotoa perjantaina tai lauantaina. Vaikka olin alun perin odotellut sunnuntaita, mutta kyllä tuo pe-la menisi vielä lyhyimpien toteutuneiden kiertojen haarukkaan (nyt KP 20/22-27). Pieni toivo, että kyse olisikin raskausjomotuksesta, mutta ääh. Itsepetosta...
kadonneet ja olo tosi hyvä.. nyt siis menossa kp24/28-31. Jotenki olen jo luopunut ajatuksesta plussautua tässä kuussa..
varsinkin loppuviikon testaajien osalta! Toivottavasti mahdollisimman moni sen plussan tästä kierrosta nappaa +++++++++++++++++++++++
Omassa tilassa ei muutosta. Maanantain negan jälkeen en ole testannut, enkä testaa ennen pe-aamua kun ollaan reissuun lähdössä. Oireet ovat laantuneet, tissin ympärykset edelleen tummat ja nännit semmoset natsat ja iltaisin turvottaa ja nippailee, mut siinä ne taitaa olla. Kaipa se on vaan tunnustettava ettei meille sitä kolmatta tule, 2v kuitenkin ilman ehkäisyä kertoo omaa karua kieltään.
Jäänkin nyt innolla odottelemaan teidän muiden kuulumisia ja testailuja, tsemppiä ihan jokaiselle!!
katza78 kp34/28-32
Tossa just hetki sitten mietiskelin samaa mitä Zoey oli tuolla aiemmin kertonut...siitä miten välillä on aivan varma, että on raskaana ja toisena hetkenä taas ei tosissaan tunne olevansa raskaana.
Ja vielä se, et mulla on myös se tunne, etten osaa kuvitella itseäni raskaaksi(vaikka tosiaan yhden olen jo pyöräyttänyt) ja tuntuu niin epätodelliselta edes ikinä saada sitä plussaa :P
Jopas on nyt vetäny naisen miettelijääksi :D
Mä oon täällä aivan oudon oireettomana. Nooh, mut on mulla tässä ainaki viikko vielä aikaa keksiä vaikka mitä ;D
-Qtpie kp 20/28
argh kuinka jänskättää!! Toivottavasti meillä molemmilla on huomenna positiiviset tunnelmat :D Ja toki muillakin, jos on huomisia testaajia. Oon ihan sekasin kuka testaa koskakin ;)
Hemmuli kp 26/27
Nyt kun oon saanu sulatella tätä asiaa päivän ajan, oon tullu siihen tulokseen etten masennu. Mä uskon raskauteen niin kauan kun mua sattuu mahaan, mutta mä EN vuoda!!! :D Ihan hassuu kun koko viikonlopun vaan nautin siitä kivusta(tai ehkä siitä ajatuksesta, että se liittyy raskauteen) ja uskoin sen olevan kiinnittymistä tai jotain..
Plussailuja kaikille!!!
toivottavasti vielä tämän aamun pettyneille muuttuisi tuhrut ja negat plussan puolelle! En tiedä johtuuko noista viesteistä mutta mullekin tuli jotenkin hirveen epäraskaana-olo. Lämmötkään ei mielestäni oo yhtään koholla (36,6). Vatsaa sentään nippailee, että en nyt sitä kirvestä vielä kaivoon heitä...
Hemmuli kp25/27