Tuleekohan kasvua kirkosta eroamiseen pedouutisoinnin myötä?
Itse ainakin eroaisin viimeistään nyt, ellen olis jo aiemmin ehtinyt!
Kommentit (38)
sen tiedän, että paholainen on ahkera, tekee kaikkensa ja käyttää tätäkin, jotta ihmiset luopuisivat uskosta ja pysyisivät kaukana Jumalasta. Elämme lopun aikoja ja valitettavasti kaikki paha muuttuu vain koko ajan kauheammaksi.
Kirkollisissa pedoissa pahinta on juuri tekopyhyys ja se, että uskonnollisissa yhteisöissä korkein hyve on auktoriteettien kunnioittaminen - sillä lasten käyttäjän mahdollistavat toimintansa. Ja yhteisö vaikenee + pahimmillaan erikseen syyllistää uhrin "viettelevänä". En muuten ole ateisti, vaan kriittinen agnostikko. En ole kenenkään uskoa vastaan, mutta uskonnolliset yhteisöt ovat enimmäkseen heikoimpia (naisia ja lapsia) alistavia
ap
Saksassa kirkosta eronneiden määrät jopa viisinkertaistuivat.
Ja on se vaan kummaa sattumaa, missä piireissä pedofiiliringit pyörivät...ja ovat vuosisatoja pyörineet. Kirkon asenne seksuaalisuuteen on aina ollut kieroutunut ja lapset saavat maksaa elämällään siitä.
ap
Ja on se vaan kummaa sattumaa, missä piireissä pedofiiliringit pyörivät...ja ovat vuosisatoja pyörineet. Kirkon asenne seksuaalisuuteen on aina ollut kieroutunut ja lapset saavat maksaa elämällään siitä.
ap
pedofiilejä on ihan kaikissa piireissä. Älä ole noin saatanan sinisilmäinen.
etsitään mikä tahansa ulkoinen ärsyke, vaikka eroamisen syy on jossakin muualla (esim. kirkollisveron välttämisellä). Ehkä kirkosta eroaminen tällaisella perustelulla antaa eroajalle olon korkeammasta moraalista tai pahasta irtisanoutumisesta.
Meitä on kirkossa paljon, jotka emme hyväksy toisen ihmisen alistamista millään tavoin , emmekä kannata vääryyden tai rikosten peittelyä -ei kirkossa eikä muussa yhteiskunnassa. Pahaa ei vastusteta työntämällä pää pensaaseen, vaan taistelemalla sitä vastaan. Kirkosta eroaminen on aika onneton yritys vähentää pahan vaikutusta maailmassa. Valitettavasti pahaa tehdään myös kirkon ulkopuolella; mihinkäs maailmaa pakenisi?
Itse ainakin eroaisin viimeistään nyt, ellen olis jo aiemmin ehtinyt!
Mitä sinisilmäistä on sanoa, että PAHINTA on kirkollisten pedojen TEKOPYHYYS? Missään muissa piireissä ei SEN KALTAISTA lapsia uhraava pahuutta VOI esiintyä. Urpo!
ap
Mitä sinisilmäistä on sanoa, että PAHINTA on kirkollisten pedojen TEKOPYHYYS? Missään muissa piireissä ei SEN KALTAISTA lapsia uhraava pahuutta VOI esiintyä. Urpo!
ap
Juuri sinunkaltaisten sinisilmäisten ihmisten takia pedot pääsevät mellastamaan. Kun missään muualla ei voi olla sen kaltaista pahuutta... Oivoi. Taidat olla aika nuori, naiivi, kokematon ja ennen kaikkea typerä. No elämä opettaa.
en näe, miten kirkosta eroaminen parantaisi lasten asemaa. Lapsia kohdellaan kaltoin monella tavoin ja se pitää tuomita, tapahtuu se missä tahansa. Riippumatta siitä, onko ihmisellä uskonnollinen vakaumus tai ei, olennaista on asettua siihen rintamaan, joka puolustaa kaikkien ihmisten luovuttamatonta ihmisarvoa. Työtä riittää tässä maailmassa. Itse olen valmis tekemään yhteistyötä kaikkien hyvän puolelle asettuvien kanssa - riippumatta elämänkatsomuksesta.
Kirkollisissa pedoissa pahinta on juuri tekopyhyys ja se, että uskonnollisissa yhteisöissä korkein hyve on auktoriteettien kunnioittaminen - sillä lasten käyttäjän mahdollistavat toimintansa. Ja yhteisö vaikenee + pahimmillaan erikseen syyllistää uhrin "viettelevänä". En muuten ole ateisti, vaan kriittinen agnostikko. En ole kenenkään uskoa vastaan, mutta uskonnolliset yhteisöt ovat enimmäkseen heikoimpia (naisia ja lapsia) alistavia ap
ap
pedofiilejä on varmasti kaikissa piireissä, mutta asian tekee pahemmaksi se, että muut "pyhät" ihmiset peittelevät tapahtumia ettei kirkon maine vain tuhriintuisi, uhrista niin väliä. Älä itse ole niin saatanan sinisilmäinen.
Ettäpä nyt pedofiilien olemassaolo on mun syyni?
Riittääkö kapasiteettisi ymmärtämään, mitä tarkoittaa tekopyhyys?
Voi vittu, tähän loppu mun palstailu for good.
ap
ap
pedofiilejä on varmasti kaikissa piireissä, mutta asian tekee pahemmaksi se, että muut "pyhät" ihmiset peittelevät tapahtumia ettei kirkon maine vain tuhriintuisi, uhrista niin väliä. Älä itse ole niin saatanan sinisilmäinen.
jossa esiintyy pedofiliaa.
Ettäpä nyt pedofiilien olemassaolo on mun syyni?
Riittääkö kapasiteettisi ymmärtämään, mitä tarkoittaa tekopyhyys?
Voi vittu, tähän loppu mun palstailu for good.
ap
Ällöttäviä tuollaiset, jotka pyörivät mukana seurakunnissa uskomatta kuitenkaan mitään siitä, mistä suullaan puhuvat! En kuitenkaan usko, että saavat sen vertaa tolkkua itseensä, että eroaisivat. Tai että edes katuisivat tekojaan sydämen tasolla.
kerrohan vielä, että missä muualla kuin uskonnollisissa piireissä käytetään samaa henkistä väkivaltaa pedojen uhreja kohtaan? "Jos puhut vielä asiasta, niin et pääse taivaaseen"! "Tämä asia on sovittu, jos puhut vielä, saat syntini kannettavaksesi". Sairasta, oksettavaa. Onneksi en ole uskovainen.
kerrohan vielä, että missä muualla kuin uskonnollisissa piireissä käytetään samaa henkistä väkivaltaa pedojen uhreja kohtaan? "Jos puhut vielä asiasta, niin et pääse taivaaseen"! "Tämä asia on sovittu, jos puhut vielä, saat syntini kannettavaksesi". Sairasta, oksettavaa. Onneksi en ole uskovainen.
ihan kaikki pedofiilit käyttävät henkistä väkivaltaa. "Jos puhut asiasta, äiti ja isä antavat sinut pois", "jos puhut asiasta, niin pikkusiskollesi käy samoin". Onko näillä jotain tekemistä uskonnon kanssa? Ei.
Onneksi en ole sinisilmäinen.
Ällöttäviä tuollaiset, jotka pyörivät mukana seurakunnissa uskomatta kuitenkaan mitään siitä, mistä suullaan puhuvat! En kuitenkaan usko, että saavat sen vertaa tolkkua itseensä, että eroaisivat. Tai että edes katuisivat tekojaan sydämen tasolla.
että kun sydämestään pyytää anteeksi tekojaan, niin pääsee taivaaseen? No siellähän ne on sitten uskosi mukaan jossain vaiheessa samassa taivaassa sun lapset ja nää pedopapit. Onnea!
koska jotkut suomalaiset tekevät rikoksia? Ai niin, mutkun niitä tehdään Ruotsissakin... Jos muuttaisi kuuhun?