Miten muka on fiinimpää juoda pullottain viiniä kuin mäyris??
Kommentit (28)
olutharrastaja (nykyään tosin asun pienellä paikkakunnalla, joten hyvää olutta vaikea saada), ja mä voisin ainakin sanoa, että suomalainen lager sopii mun suuhun hyvin tiettyjen ruokien kaveriksi, koska se on niin mietoa ja toisaalta vahvahiilihappoista. Oikein hyviä oluita (esim. omia suosikkejani pale alea, bitteriä ja alea) en juo mieluusti muun ruuan kuin esim. tapasten kanssa, koska mä en halua ruokajuoman olevan vahvan makuista.
Sanoisin olevani "perehtynyt asioihin" jonkin verran, mutta silti musta suomalainen lager on ihan hyvää toisinaan.
Minulla on aika huono makuaisti, mutta aikas samanlaisia ovat lagerit ympäri maailmaa? Kyllä maistuu ihanalle grillimakkara ja kylmä suomalainen lager, suomalaisuutta parhaimmillaan.
nopeasti pantua lientä, jota en joisi maksustakaan. Onneksi asun maassa, jossa olut on arvossaan. Eikä sitä baarissakaan täällä tarvi kinua tiskiltä tuloksena jossain muovilasissa oleva ns. olut, vaan tarjoillaan pöytään. Kauniissa lasissa, hitaasti laskettuna, kuten oluelle kuuluukin.
Inhoan suomalaista ravintolakulttuuria, hyi hyi..
nämä "hienommat" ihmiset ostaa viiniä ruokajuomaksi ja juo sitä "nautiskellen" juu.. juovat yleensä 2-3 pulloa PER NAAMA. Iltaisin vedetään töiden jälkeen "pari lasia" = 5 pulloa. JA yllättävän moni harrastaa tuota nautiskelua, mutta todellisuudessa vetävät joka ilta perseet.
saati nähnyt kenenkään juovan 3 pulloa. Oluen juojat sen sijaan puhuvat kovaäänisesti, riitelevät ja virtsaavat minne sattuu.
nämä "hienommat" ihmiset ostaa viiniä ruokajuomaksi ja juo sitä "nautiskellen" juu.. juovat yleensä 2-3 pulloa PER NAAMA. Iltaisin vedetään töiden jälkeen "pari lasia" = 5 pulloa. JA yllättävän moni harrastaa tuota nautiskelua, mutta todellisuudessa vetävät joka ilta perseet.
Oletko itsekin alkoholisti? Seura tekee nimittäin kaltaisekseen.
kahtakymmentäneljää pulloa samaa blandattua sontaa. Mäyris on humalahakuinen ostos.
punkusta on aina sivistyneempää kuin valjun kaljan loppumaton litkiminen.
Kai nyt tiedät ruokajuoman ja snapsin eron?