PIKKU2 TOUKOKUU
Kommentit (121)
vielä mammamuorille minunkin puolestani!!
Tänne ei mitään uutta. Odotellaan vaan että täti vie viimeisetkin rippeensä mennessään. Onneksi alkaa ihan kohta kesä, josko jäisi tota murehtimisaikaa paljon vähemmän:)
Tapir.................. 7/29-31.....yk15
Viiru................... 10/30-36.....yk9
Julia74.............. 14/29-39.....yk2
Tatjuska............ 18/26-29.....yk7
Santsuli............. 18/?.....yk1
Suttu................... 19/28-30.....yk9
Taide80............. 20/28-30.....yk2
Roma................. 22/26-29.....yk6
Ope81................ 24/28-30.....yk2
Santsuli: niinhän se on että ne haaleat viivat ovistesteissä ei mitään meinaa, valitettavasti. Mäkin olen saanut varmaan 1000 harmaata hiusta noiden ovistestien takia kun välillä tuntui että viivat olisivat vahvistuneet ja välillä olivat ihan haaleita ja välillä ei tullut viivaa ollenkaan... Huh!
Mutta mulle näyttää nyt sopivan kotitestin ovisliuskat, niillä saan takuuvarman plussan joka kierto.
Mutta olen tosiaan kokeillut varmaan jokaisen ovistestimerkin ennen kuin löytyivät nuo mun suosikit. Esim. mammaksi-liuskoilla en saanut plussaa ikinä, samasta pissasta testattuna kotitesti-liuskat ja CB digitesti näyttivät selvät plussat. Kaikki merkit eivät vain toimi kaikilla, nähtävästi.
Viiru: aurinkoisia plussatuulia sinne!! :)
ja puhaltelepas niitä plussaisia tuulia meille muillekin :)
Itse en ole edelleenkään saanut hankittua lisää ovistestejä, joten selvää päivää ei ole tiedossa. Meillä on ollut niin paljon reissuja, ettei kauheesti ole tullut ovispäiviä hyödynnettyä. Mutta sellainen pieni, piinailuun oikeuttava, mahdollisuus on olemassa...
Aurinkoisia kesäpäiviä!
PIKKU2 KESÄKUU on perustettu, palataan asiaan siellä. :)
Viiru.................. 10/30-36.....yk8
Julia74............. 13/39.....yk1
Tapir................. 13/29-31.....yk14
Tatjuska........... 15/26-29.....yk6
Suttu................. 18/28-30.....yk8
Taide80............ 20/28.....yk1
Roma................ 21/26-29.....yk5
Ope81............... 24/28-30.....yk1
Chili................... 31/28-34.....yk1
Mammamuori.. 31/27-28.....yk2
Ihanaa, kohta on kesä!!! :)
Ajattelin hieman siistiä tuota esittelyä, siinä kun on mukana muutama nimimerkki joista ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Eli huomio huomio: Fanny78, Nuppu_2010 ja Pandora74! Oletteko vielä mukana?
Jos näistä nimimerkeistä ei kuulu mitään, niin jos muille vain sopii, poistaisin ne esittelystä että saadaan pidettyä lista ajankohtaisena.
Hauskaa vapun jatkoa kaikille!!
ja uusille minunkin puolestani tervetuloa. itse en ole paljon viime aikoina koneella viihtynyt, ilmeisesti kevättä rinnassa:)
menkat alkoi 28.4. mutta en odottanutkaan että täällä kierrolla tärppäisi kun ei ole peittojakaan heilutelut juurikaan, kun mies on reissu töissä. nyt taas uutta ovista kohden täysillä:)
juu nyt on taas tätä omaan napan tuijottelua vain. Eli tämä kierto menee jo 31pv. ja kun torstaina tein testin niin se oli nega jaten jos tätiä ei pian kuulu niin teen uuden testin.. syvältä tämä venaaminen!
Chili: toi on tosi rasittavaa toi odottaminen! Voimia, toivotaan että se palkitaan!
Täällä samanlaiset vatsakivut jatkuu vaan. Tää on niin pöhköä kun ajatukset on kirjaimellisesti koko ajan omassa navassa;)Kun ajatuksilla sitä ei kuitenkan saa aikaan;)
No venaillaan vielä aika monta päivää, ennen kun voi edes harkita testausta. Ajttelin et testaan vasta jos menee selkeesti yli (jos vaan maltan) kun on eka luomu kierto niin nää kivut on paljon todennäkösemmin siitä johtuvia, kun vauvasta;) Ettei menis tota rahaa hukkaan vaan hätäillessä.
Äsken kävi kaveri 2kk vauvansa kanssa ja olihan se aika sulonen pallero;)
Kuulemisiin!
roma, kiitos päivityksistä! Kaikenkaikkiaan niitä on mukava seurata!
Chili: toivon,että täti ei tule mutta plussa tulee.
ON: kuoharia puolison kanssa piknikillä. Esikoinen hoidossa koko vapun. Ihanaa, kun voi päivänvalossa tehdä temppuja:)
Kiitos minunkin puolesta Romalle; hienoa, että viitsit noin ahkerasti päivittää listoja. Kun näin omankin nimeni ja kp:n listalla niin päätinpä minäkin alkaa bongailla ovista. Ettei vaan menisi ohi... Mammaksilta tilasin testit ja eikös se ollut niin, että haamuviivat ei merkkaa mitään? Jos mun kierto on oikeesti aina noin pitkä mitä viimeksi, niin taitaa tämä kierto mennä ohi mun ja pikkuneidin matkan vuoksi. Tylsää. Mutta en silti saata olla testaamatta, sillä haluan tietää, että onko mulla ns. normaalikierto ja jos on, niin mihin aikoihin se ovis sitten osuis.
Jännittää Chilin puolesta! Tsemppiä!
Onneksi kevät on koittanut ja antanut jo lupauksen kesästä. Olen varma, että oma napa unohtuu ja ihana kesäfiilis luo taikojaan ja tuo plussan itse kullekin!
Mammamuori... 5/27-28.....yk3
Viiru................... 11/30-36.....yk8
Julia74.............. 14/39.....yk1
Tapir.................. 14/29-31.....yk14
Tatjuska............ 16/26-29.....yk6
Suttu.................. 19/28-30.....yk8
Taide80............. 21/28.....yk1
Roma................. 22/26-29.....yk5
Ope81................ 25/28-30.....yk1
Chili.................... 32/28-34.....yk1
pojan juhlat juhlittu.. kp 32 eikä tätiä kuulu eikä merkkiä anna.. pitäsköhän ostaa testi?! :)
Mä olisin varmaan mennyt jo apteekin kautta...
Mulla jossain oottelee yks testi, toivottavasti pääsisin sen käyttämään..
Kevään alun kunniaksi siivoilin parvekkeen ja pesin ikkunoita ja laitoin vaaleat keväisemmät verhot. Niin ja siivosin lapsen huoneen uuteen uskoon. Poika oli innoissaan kun tuli isänsä kanssa pyöräilemästä.
Huomenna pitää hakea vähän multaa ja laittaa basilikat ja muut kasvamaan, kyllä ne vielä ehtii..
Mutta hyvää kevättä kaikille, ihanaa että on jotain valoisaa ja aurinkoista mitä odottaa!! :)
Voikaa hyvin ja syökäähän foolihappoa! :D
-M
Testaan niin täti tulee varmasti.. mietin tossa että (sori jos tulee liian intiimiä) voiko paksuuntunut valkovuoto merkata tädin lähestymistä/tuloa? Vai voiko se olla merkki alkaneesta raskaudesta?
Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi kirjoitellut...Plussanneille onnittelut ja uusille tervetuloa! Ja Romalle tosiaan kiitos kun hoidat päivityksiä.
Chili: testaa vaan niin sitten tiedät :) ja mekin päästään jännityksestä ;)
Mulla on kanssa selvästi kevättä rinnassa, parveketta laittelen kesäkuntoon ja yhdet yrtit olen jo onnistunut tappamaan, ei muuta kun uudet purkkiin.
Toivottavasti tuo kevät toisi plussatuulet mukanaan, ainakin ollaan yritetty hyödyntää ovista. Tosin nyt en ole testaillut, mutta jos kierto on ennallaan niin suurinpiirtein tiedän koska ovis olis odotettavissa.
Aurinkoista kevättä kaikille!
Mammamuori... 6/27-28.....yk3
Viiru................... 12/30-36.....yk8
Julia74.............. 15/39.....yk1
Tapir.................. 15/29-31.....yk14
Tatjuska............ 17/26-29.....yk6
Suttu.................. 20/28-30.....yk8
Taide80............. 22/28.....yk1
Roma................. 23/26-29.....yk5
Ope81................ 26/28-30.....yk1
Chili.................... 33/28-34.....yk1
hianoo on PLUSSAILLA!!! Joo kyllä tänään testasin näin illalla kun sain testit kaupasta ja Siihen ilmesty kaksi viivaa.
Testi viiva oli tumma ja vieressä komeili vähän haaleampi mutta viiva kuitenkin.
Nyt leijun pilvissä ja toivon että viiva vahvenee ja voin olla varma. pitää varmaan ostaa cb digi testi vielä vahvistamaan asia. Mutta nyt ei vielä ajatus pelaa kunnolla kun totuttelee ajatukseen.
Aaaah...
Että näin meillä. :)
Ketkäs piinailee seuraavana?
Plussatuulia ihan kaikille ja paljon!
Omaa napaa: näyttää tuohon ovistestiin tulevan hailakkaa viivaa nyt joka päivä et ei se sit ilmeisesti tarkoita yhtään mitään!!
Tikutteluun turhautunut Santsuli