Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävää, kun 50-vuotiaat naiset yrittävät olla seksikkäitä!

Vierailija
30.04.2010 |

Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia?

Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 50-vuotias nainen on hyvinhoidettuna HALUTTAVA, joka voi ylpeästi olla muotivaatteissa!

Kauneus ei katso ikää; paljon on lösähtäneitä nuoria naisia, joille ei todellakaan sovi tiukat vaatteet eivätkä ole ns. haluttavia.

Vierailija
2/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pukeutuu niin kuin häntä itseään huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä monien kanssa siitä, että tyylittömyys lähtee jo nuoresta. Kyllä nuo vatsamakkaraiset ja kierosääriset parikymppiset ovat ei-niin-seksikkäitä tuhrumeikissään ja kireissä lantiofarkussaain.

Mitä tyylikkyyttä heiltä voi vaatia, kun he ovat viisikymppisiä?

Toisekseen olen myös sitä mieltä, että ihminen saa pukeutua just niin kuin itse haluaa. Jokaisen pitäisi arvostella vain omaa itseään ja omaa pukeutumistaan. Ei kenenkään muu.

Minä olen 42 v amk-ope ja vihdoin viimein olen uskaltautunut menemään luokan eteen minihameessa (tosin legginsit pistin alle). Säärissäni ei ole mitään vikaa, mutta jos muiden makuja kuuntelisin, niin en olisi uskaltautunut sitä tekemään. Ja olisin leikannut pitkät hiuksetkin jo lyhyiksi, koska tämän ikäisellä pitää olla se lyhyt...

Minä siis olen voittanut häpeän. Prkl, en enää suostu pukeutumaan niin kuin joku muu haluaa!!!!!

Vierailija
4/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kateellisia. Menkää nyt siitä ryppyvoiteenne kanssa! Siis mua oksettaa nähdä 50v nainen joka niin yrittä näyttää nuorelta. Teijän aika on mennyt jo keskittykää nyt siihen miten näyttäisitte vielä ihmiseltä!

Vierailija
5/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 42 v amk-ope ja vihdoin viimein olen uskaltautunut menemään luokan eteen minihameessa (tosin legginsit pistin alle). Säärissäni ei ole mitään vikaa, mutta jos muiden makuja kuuntelisin, niin en olisi uskaltautunut sitä tekemään. Ja olisin leikannut pitkät hiuksetkin jo lyhyiksi, koska tämän ikäisellä pitää olla se lyhyt...

Minä siis olen voittanut häpeän. Prkl, en enää suostu pukeutumaan niin kuin joku muu haluaa!!!!!

olla se sama tyyppi, joka kyseli seksi-palstalla, mitä nuoret miehet ajattelee sinusta, jos pukeudut minihameisiin ja tiukkohin vaatteisiin? Eli ilmeisesti pukeudut noin saadaksesi huomiota niiltä nuorilta miehiltä.

Vierailija
6/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

euroopasta. Kahtena iltana täällä on käynyt niin että kun olen ollut business dinnerillä nuoremmat miehet on tulleet keskustelemaan ja tekemään tuttavutta. Siis max 35v, tyylikkäät upeat tyypit oman seurueen ulkopuolelta valkoisissa paidoissaan ja merkkipuvuissaan.

Ja olen pukeutunut kaikkea muuta kuin provosoivasti: mustat (muodikkaan kapeat) housut, valkoinen vähän erikoisemmin leikattu paita ja musta jakku. Eli hyvin tiukan tyylikäs asu. Mutta olisittepa nähneet miesten ilmeet kun selvisi että voisin melkein olla heidän äitinsä:D Häkeltyivät aivan täysin kun eivät olleet tajunneet mun olevan 50v. Ja kaikki selvinpäin.

Et silleen, voi olla tyylikäs ja silti seksikäs... ei siihen tarvita tiukkoja toppeja tai rintavakoja tms. Ehkä sileä iho, kauniit runsaat hiukset ja leveä hymy vetoaa....

Vierailija
7/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisittepa nähneet miesten ilmeet kun selvisi että voisin melkein olla heidän äitinsä:D Häkeltyivät aivan täysin kun eivät olleet tajunneet mun olevan 50v. Ja kaikki selvinpäin.

Et silleen, voi olla tyylikäs ja silti seksikäs... ei siihen tarvita tiukkoja toppeja tai rintavakoja tms. Ehkä sileä iho, kauniit runsaat hiukset ja leveä hymy vetoaa....

ja mitähän ne ois aatelleet kun olisivat nähneet sut ilman vaatteita.

Vierailija
8/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun tulokseen en voi tämän ketjun perusteella tulla.

Seksikkyys ei kyllä lopu 30 ikävuoteen vaan kyllä sitä vanhemmitenkin vielä seksistä tykkää.

Pidän oikeutenani pukeutua niin kuin itse haluan. Jos tykkään avokaulaisista paidoista ja pikukoista pöksyistä, en ala tyyliäni muuttamaan jonkun kateellisen pikkupimun takia. ;-)

Vierailija
9/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en minä niiden POIKIEN (ei ne mitään miehiä ole...) takia pukeudu minihameeseen. Vaan sen takia, että minä itse niin haluan.

Taustalla on vanha häpeän tunne. Olen uskovaisesta perheestä ja 70-luvulla säännöt olivat mitä olivat. Siitä häpeästä olen yrittänyt päästä eroon jo pitkään. Vähän tänään kyllä hävetti kun tajusin, että valkoisten rintsikoiden pitsit kuultavat paidan läpi...

On muuten vapauttavaa huomata, ettei kukaan kiinnittänyt vaatteisiini mitään erityistä huomiota :-). Koko episodi on ollut omissa korvissani.

Minä olen 42 v amk-ope ja vihdoin viimein olen uskaltautunut menemään luokan eteen minihameessa (tosin legginsit pistin alle). Säärissäni ei ole mitään vikaa, mutta jos muiden makuja kuuntelisin, niin en olisi uskaltautunut sitä tekemään. Ja olisin leikannut pitkät hiuksetkin jo lyhyiksi, koska tämän ikäisellä pitää olla se lyhyt... Minä siis olen voittanut häpeän. Prkl, en enää suostu pukeutumaan niin kuin joku muu haluaa!!!!!

olla se sama tyyppi, joka kyseli seksi-palstalla, mitä nuoret miehet ajattelee sinusta, jos pukeudut minihameisiin ja tiukkohin vaatteisiin? Eli ilmeisesti pukeudut noin saadaksesi huomiota niiltä nuorilta miehiltä.

Vierailija
10/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisetkaan viittäkymmentä lähestyvät eivät nyt vaan kropaltaan ole enää samaa tasoa kuin hyväkuntoiset parikymppiset. Vaatteilla ja meikeillä voi huijata paljonkin, mutta kai ne miehet joskus olettaa näkevänsä sen ihkun puumanaisen alastikin.

Vierailija
11/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisetkaan viittäkymmentä lähestyvät eivät nyt vaan kropaltaan ole enää samaa tasoa kuin hyväkuntoiset parikymppiset. Vaatteilla ja meikeillä voi huijata paljonkin, mutta kai ne miehet joskus olettaa näkevänsä sen ihkun puumanaisen alastikin.

että kroppani on yhä sangen hyvä. Kehtaan milloin tahansa esitellä itseäni kiinteän parikymppisen rinnalla. Parikymppinen en ole mutta vartalossani ei ole mitään vikaa. Naamani sen sijaan ei enää ole mielestäni yhtä hyvä kuin nuorena. Mutta kropan puolesta ei mitään valittamista. Terv. 40+

Vierailija
12/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mielipide omasta vartalosta riippuu ihan itsetunnosta, eli se ei ole kovin objektiivinen määre.

Vierailija
13/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää itsensä riviin nuorten naisten kanssa ja huomaa, kuinka kurvikas ja timmi oma vartalo on. Olen 41 v, eikä iho ole vielä alkanut mistään roikkumaan, ei edes alleista, koska punnerran lähes päivittäin.

Rinnat roikkuvat vähän alempana, mutta selluliittiä ei ole sen enempää kuin nuoremmillakaan.

Ja kun tähän lisätään mitat 96-70-98, niin kai siinä nyt jotain objektiivisuutta on?

Vierailija
14/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppa on kiinteä, olen normaalipainoinen mulla on kauniit pyöreät kiinteät rinnat ja hyvä perse:) Aika hyvin 4 lapsen äidiltä, vai?!

Ainoa ikääntymisen merkki kropassa on muutama katkennut verisuoni, muuten iho on täysin virheetön ja rypytön. Myös decolté alueelta

68

Vierailija
15/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme samaa mieltä käsitteestä hyvännäköinen, niin onko teistä tämä Helen Huntin 45 + kroppa hyvännäköinen:

http://inyobusiness.com/wp-content/uploads/2009/12/helen-hunt-bikini-2-…

Vierailija
16/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai seksikäs? Ap:n mielestä ilmeisesti nuoruus=seksikkyys. Jotenkin tuntuu niin typerältä että jotkut tosiaan ajattelee että seksikkyys loppuisi johonkin tiettyyn ikään mennessä. Ihan älytöntä ajatella noin. Ja itse olen 22v.

Vierailija
17/168 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia? Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.

Jo toi sun kommentti että ei voi olla viiskymppisenä haluttava, kertoo sen. On kurjaa että sä ajattelet noin. Iälleen ei kukaan voi mitään, jokainen vanhenee, haluttava ja seksikäskin voi silti olla.

Toinen asia on se että miten voi jonkun aikuisen pukeutuminen ärsyttää? mä ymmärrän että huvittaa mutta että ärsyttää? Sekö siinä on kauheet että aikuisella naisella näkyy tissivako?

Mä olen itse nelikymppinen ja mulla on 17-vuotias tytär ja kyllä, me käydään välillä toistemme vaatekaapeilla. Yleensä se on tyttö joka lainaa mun vaatteita, mutta joskus toistenkin päin. Kivaahan se vaan on.

Vierailija
18/168 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on....myös "tietynlaista" kokenusta enempi, kuin parikymppisenä.

Eikä kuntoilua tai urheilua harrastaneilla 5-kymppisillä ole rupsahtanut vartalo, se saattaa olla jo nuoremmallakin....Ja jokainen ihminen on niin nuori kuin haluaa olla ja saa pukeutua kuten haluaa,vertaa Aira Samueliin, hän on nuorekas.

Vierailija
19/168 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan juttu aikuisten naisten seksuaalisuudesta julkaistu tänään:

Lähes joka kolmas puumanainen valmiina seksiin ensitreffeillä

: 18.02.2011 12:23

Men´s Health teki tutkimuksen eri vuosikymmenillä olevien naisten seksielämästä.

Tutkimuksesta ilmeni, kuinka naisten halut ja toiveet miesten sekä seksin suhteen vaihtelevat iän myötä. Naisten mielestä miehen tulee olla itsenäinen, huumorintajuinen, itsevarma, kiltti ja hyvännäköinen. Näiden arvojen järjestys on naisen iän mukaan vaihteleva.

Seksin saralla vanhemmat naiset tuntuvat tutkimuksen mukaan olevan varmempia liikkeissään kuin nuoremmat. Neljäkymppistä naista kuvaillaan itsevarmaksi, joka tietää mitä haluaa. He ovat myös seksin suhteen vaativampia, mutta myös seikkailunhaluisempia. Kolmenkymmenen puolelle kääntyneet naiset ovat enemmän kiinnostuneita yleisestä onnellisuudesta, ja heidän seksuaalisuutensa on vasta puhkeamassa kukkaan. Kaksikymppisten naisten seksielämää heijastaa kokemattomuus ja tästä johtuva itsevarmuuden puute.

Tässä vielä lisää statistiikkaa tutkimuksesta.

29 prosenttia yli 40-vuotiaista naisista on valmiita harrastamaan seksiä ensimmäisillä treffeillä. Vastaava luku 20-30 -vuotiaiden keskuudessa on 17. Tämä siis, jos naisen ja miehen kemiat kohtaavat. Myös kolmekymppiset naiset ovat lähes yhtä valmiita seksiin ensimmäisillä treffeillä kuin neljäkymppiset. Heidän prosenttinsa on 28.

Joka neljännellä yli 40-vuotiaalla naisella on ollut yli 20 seksikumppania. Yksi viidestä parikymppisestä naisesta on harrastanut seksiä vain yhden kumppanin kanssa.

Men's Healthin tutkimukseen naisten seksielämästä osallistui 1400 20-49 -vuotiasta naista.

IS

Vierailija
20/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ole vielä 50-kymmpisenä ikäloppuja.Kaksikymppinen ja vielä ylipainoinen ei taatusti ole seksikäs, vanhettuneen näköinenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme