Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävää, kun 50-vuotiaat naiset yrittävät olla seksikkäitä!

Vierailija
30.04.2010 |

Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia?

Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissivaon esittely on osoitus huonosta mausta iässä kuin iässä

mutta mä olenkin 44-vuotias ikäloppu, jonka ap:n mielestä pitää muistaa varoa olemasta mitään muuta kuin seesteinen henkiolento kodin seinien ulkopuolella....

Vierailija
22/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on 60v ja ihan mielettömän kaunis ja elegantti lady. Voin sanoa, että todellakin seksikäs rouva. Tumma, paksu tukka, raikas meikki, kaunis vaatetus, huolitellut kynnet, koruja ja se olemus - ystävällinen, arvokas ja lempeä. Vau! :)

ps. olen heteronainen, ja todellakin voin sanoa toista, vanhempaa tai nuorempaa, naista hotiksi jos hän sitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kunhan olet itse 50-v...Ei kovinkaan moni keski-ikänen silti käy kauneusleikkauksissa että näyttäs seksikkäältä.Itse toivon että voin 50-vuotiaana olla just niin seksikäs ku haluan ja jos se nuorempia jurppii niin se on voivoi.Aion myös pukeutua niinkuin haluan enkä niin kuten minun mummoni aikoinaan kun hän oli 50v.eli mekko ja essu...

Vierailija
24/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan iästä riippumatta! Ei kaikki parikymppiset ole seksikkäitä, jotkut on ja jotku myös tyylikkäitä. Ja ehkä nämä samat ihmiset ovat edelleen viisikymppisinä sitä samaa?

Ja ap; kuljepa joskus silmät auki vaikka kaupassa. Oikeasti hyvin harva ihminen on tyylikäs tai seksikäs, jos ne kriteerit asettaa tiukkaan. Kuitenkin nämä "ei-sinun-seksikkyys-kriteereitäsi-täyttävät" ihmiset voivat olla seksikkäitä...

yllätys yllätys: seksikkyys ei ole vain parikymppisten nuorten ominaisuus...

Vierailija
25/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiskymppiset haluakaa olla haluttavia välttämättä nuorten silmissä, vaan omanikäistensä silmissä. Ja yllätys yllätys: sinäkin vanhenet. ;-)

t. nelikymppinen

Vierailija
26/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman naisen tulisi hyväksyä, että se mikä näyttää tyttären päällä hyvältä, ei imartele omaa kroppaa.

Nuorempi voi paljastaa reilusti pintaa, vanhemman naisen tyyli on hillitympää. Minua ei tarvitse uskoa, kuka tahansa käytöstavoista ym. tietävä kertoo nämä samat jutut. Herää myös kysymys naisen itsetunnosta, jos hän "pätee" sillä että on mielestään timmimpi ja paremman näköinen kuin nuoremmat naiset...ei sillä että se mahdotonta olisi, mutta tuollainen oletusluulo vaivaa monia kalkkunakauloja.

Vierailija
28/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ehkä nuorten mielestä.

Vierailija
29/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimissä maissa naisilla on aina avarat kaula-aukot, eikä sitä todellakaan koeta mitenkän kamalaksi. Minusta se on ihan luonnollista. Olen asunut etelässä jo 15 v ja se on todellakin ihan normaalia. Olisi enemmänkin luonnottoman näköistä jos naisilla olisi umpinaiset kaula-aukot, kun on kuuma.

Vierailija
30/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ehkä nuorten mielestä.

Nämä nuoret naiset eivät kai tajua että itsekkin ovat joskus"vanhoja".Toivottavasti muistavat olla sitten hillittyjä,peittäkööt itsensä kaavuilla ja älkööt vainkaan ajatelko seksiä.Eihän sitä harrasteta enään 4-kympin jälkeen,luoja paratkoon......

Vierailija
31/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 50-vuotias on huomattavasti paremman ja vetävämmän näköinen kuin noin 30 vuotta nuoremmat "siskonsa". Nykyiset noin 20-vuotiaat on yleensä ihan plösöjä ja se ei mitenkään parane iän mukana. Sen sijaan monet keski-ikäiset on vielä todella hyväkuntoisia ja pitäneet itsensä timminä.

Tiedän mistä puhun.

Vierailija
32/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen itse viisikymppinen.

Mutta jos joku viisikymppinen haluaa esitellä roikkurintojaan, läskireisiään, suonikohjujaan yms, niin antakaamme hänen toki niin tehdä. Jos hän viihtyy sillä tavalla, niin mikä että ei.

Vierailija
33/168 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen itse viisikymppinen.

Mutta jos joku viisikymppinen haluaa esitellä roikkurintojaan, läskireisiään, suonikohjujaan yms, niin antakaamme hänen toki niin tehdä. Jos hän viihtyy sillä tavalla, niin mikä että ei.

Jos olisit pitänyt itsestäsi huolta nuoresta alkaen, et olisi nyt tuossa kunnossa.

Vierailija
34/168 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku on kanssani em asiasta samaa mieltä, itse olen himpun alle 50 ja todellakin pöyristyttävää kun ystäväni 65 v käyttää pillifarkkuja ja mahan ympärys kuin rumpu ja siihen pitkät saappaat ym tissivakoa näkyviin voi kauheeta tätä menoa.Sopivaa juuri mielestäni nuorille naisille. Mitähän ne tuolla pukeutumisella hakee?

Vierailija
35/168 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi niin ettei vanhat miehet kuolaa vain niiden 2-kymppisten pimujen perään. "

Miksi 20 vuotiaiden? Nehän on vielä amiksia tai ainakin sen näköisiä, liian pienet rinnat ja naisellinen kauneus ja seksikkyys uupuu.

Jos jotain on katsominen niin kolmenkympin hujakoilla olevat naiset ovat parempia kuin 20v jotka on sitäpaitsi tyttöjä vielä.

Vierailija
36/168 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaula-aukko joka on pieni. Minusta avara kaula-aukko on paljon pukevampi. Ei siinä tarvii tissit näkyä, mutta tuntuu että tukehdun jos on pieni kaula-aukko.

En omista ainoatakaan puseroa jossa se olisi pieni. en todellakaan pue sellaisia päälleni jonkin seksikkyyden takia, vaan sen takia, että se on hyvä pällä.

Minulla on myös leveät hartiat ja kapea lantio ja suurehkot rinnat. Pidän istuvia vaatteita. Jos laitan löysää pälle, olen kuin telttaan pukeutunt.

Taaskin, pukeudun näin, sen vuoksi, koska se on mukavaa ja ainoa oikea sopiva tyyli minulle, en näytelleksäni muotojani.

Vierailija
37/168 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin isot tissit, että oksat pois. Kyllä aika naisilta näyttävät :)

"Parempi niin ettei vanhat miehet kuolaa vain niiden 2-kymppisten pimujen perään. "

Miksi 20 vuotiaiden? Nehän on vielä amiksia tai ainakin sen näköisiä, liian pienet rinnat ja naisellinen kauneus ja seksikkyys uupuu.

Jos jotain on katsominen niin kolmenkympin hujakoilla olevat naiset ovat parempia kuin 20v jotka on sitäpaitsi tyttöjä vielä.

Vierailija
38/168 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 31 v. ja ihan pakko sanoa et kokoajan vaan seksuaalisuus kasvaa, ainakin tähän asti.. ;) Se onkin just mun pointti, että parikymmpiset ei vielä tiedä mitä on olla 30, 40 tai 50 v. ni ei oikeestaan voi sanoa. Sitä paitsi musta vähän tuntuu että nuorempia toisaalta vähän harmittaa että vanhemmat vie niiden miehiä nykyisin. Useamman kerran oon seurannut kun 50 veet vie parikymppisiä tyyppejä ihan kybällä... :D Ennen oli vaan miehille sallittua, mut nyt puumailu on IN! :)

Vierailija
39/168 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ajatellaan tarkemmin, se sopii paremmin vanhemmalle naiselle, sellaiselle jolla on polviin asti tai allekkin ulottuva hame. Ei mitään tiukkoja farkkuja taikka muutta arkipäivän vaatetta, vaan tyylikästä naisellista pukeutumista.

Vierailija
40/168 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä koko keskustelussa on pielessä käsitys siitä mikä on seksikästä?!?

Mun mielestä on ihanaa, kun kypsät naiset pukeutuvat tyylikkäästi ja seksikkäästi, nämähän eivät sulje pois toisiaan. Kuka sanoo että leopardikuvio ja liian vähäinen makkarakuorivaatetus on aina seksikästä, vaikka kuinka olisi nuori ja kiinteä. Seksikäs pukeutuminen ei todellakaan ole sitä paljaan pinnan näyttämistä, edes nuorilla, vaan usein hiukan arvailujen varaan jättäminen on parempi kuin paljastaminen.

Ihailen kauniisti kypsyneitä, varmoja ja aivan varmasti itsensä seksikkäiksi tuntevia upeita naisia. Yleensä ihmisen tekee haluttavaksi ja seksikkääksi asenne, elämänilo, itsevarmuus, iloisuus, hymy jne. Ei kriteerinä ole ihon kiinteys, rypyttömyys, nuoruus jne. seksikkyys on aivan jotain muuta.

Kyllä sitä kaunista tissivakoa ja erityisesti dekolteeta voi näyttää hillitysti, kauniita sääriä voi esitellä jos sellaiset on ja muutenkin korostaa parhaita puoliaan pukeutumisella.

Nainen 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan