Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helvetti minkä mies teki

Vierailija
30.04.2010 |

Tuli töistä kotiin, eteisessä oli lasten heliumpallot sivussa, miehen mielestä hänen tiellään. Huusi lapset hakemaan ne sieltä pois ja kun 4v ja 6v ei heti tulleet (olivat syömässä) niin mies vei pallot ulos ja antoi tuulen viedä.

Kuulemma häntä täytyy totella heti, hän on työpäivästä (ja yhdestä kaljasta) väsynyt.

Nyt meillä itkee kaksi tyttöä ja minä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies asiaan on reagoinut? Onko pyytänyt lapsilta anteeksi? Itse en voisi sallia tuollaista tapahtuvan, vaan toisin sen lapsillekin selväksi. Ehkä ottaisin lapset ja lähtisin jonnekin muualle, jos vain olisi mahdollisuus. Voimia ap:lle!

Vierailija
2/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaviisaus meni oikein...

Netissä ei ikävä kyllä aina välity ihmisen kaikki ominaisuudet, eli loppu meni pieleen osin omaakin syytäni, kun oioin mutkia ja yksinkertaistin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi moka -> kaikki on pilalla -> lapset lastenkotiin ja mokannut äiti voikin vetää ranteet auki?

Kyllä mun elämässä itse ja moni muu on tehnyt virheitä ja niistä ollaan opittu, pyydetty anteeksi ja annettu anteeksi.

Itse olen aikamoinen "tuuliviiri", mutta yritän pitää itseni kontrollissa. Pitäisikö mun tämän luonteenpiirteeni vuoksi antaa lapset huostaan ja vetää itseni jojoon?

Ei lapsi tarvitse anteeksipyytelevää tuuliviiriäitiä vaan äidin, jonka tekemisiä ei tarvitse arvailla ja pelätä, mitä tämä seuraavaksi keksii ja sitten kuittaa kaiken anteeksipyynnöllä.

Väärin tekevä kiukkuinen äiti ei saa sillä anteeksipyynnöllään aikaan mitään muuta kuin sen, että lapsi oppii, että mitä tahansa saa tehdä, kunhan osaa sen selittää muille parhain päin. Kun lapsi oppii, että väärin tekeminen on OK niin tietysti hän toistaa samaa kaavaa.

Vierailija
4/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vastenmielisintä mahdollista käytöstä mitä voi kuvitella. Kuvottava jannu.

Vierailija
5/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt oli?

Vierailija
6/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että epävakaa ennakoimaton äiti tekee lapselleen hallaa.

Ihan toinen juttu on se, että perusäiti joskus polttaa päreet, juttu sovitaan ja anteeksi pyydetään.

Vähän enemmän harmaan sävyjä mustan ja valkoisen tilalle, pliis.

Vierailija
7/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita usein?

Vierailija
8/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin kamat ja lähtisin tyttöjen kanssa muualle vapun viettoon.

Vierailija
9/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöillä ei tosiaan ole rakastavaa isää.

Vierailija
10/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaukko!

Olen pahoillani tyttöjen takia ) :

Vierailija
11/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä.

Itselläni on lapsena tapahtunut joitan vähän samankaltaisia tilanteita ja ne on yhä edelleen mielessä. Tuo miehesi temppu oli lapsille tosi julma!

Vierailija
12/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti repii lapsen vappuhuiskan niin se on OK, jos isä tuhoaa vappupallot niin se on sadisti.

Näköjään äidit saa olla paskamutseja.

Vierailija
13/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin Hgin keskustassa on palloja vielä myynnissä ja kaupat 20 min auki.

Tytöt megeen, pallot kaupasta ja vietät vapun jossain muualla - kaukana sadistista!

Vierailija
14/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö anteeksi? Lupasiko hakea uudet pallot?

Jos ei, mieti hyvä nainen tarkkaan asioitasi.

Vierailija
15/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti repii lapsen vappuhuiskan niin se on OK, jos isä tuhoaa vappupallot niin se on sadisti.

Näköjään äidit saa olla paskamutseja.

Tajuat kyllä itsekin eron tilanteissa ja siinä, mikä ne laukaisi.

Vierailija
16/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemattoman tempun teki isä. Lohduta sinä tyttöjäsi ja kun miehesi taas pystyy ajattelemaan ja tuntemaan, juttele hänellekin, ettei moinen toistuisi.

Siis ihan vastaava juttu kuin se revitty huiska - vanhempi, joka on ennakoimaton.

Vierailija
17/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö teistä todellakaan ole mitään eroa tilanteilla a) äiti repii huiskan kuunneltuaan kiukkuamista paskahuiskasta joka lopuksi vielä heitetään seinään, ja b) isä saapuu kotiin ja hävittää pallot, koska lapset istuvat kiltisti ruokapöydässä?

Come on.

Vierailija
18/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAI tirskuuko provolleen koneensa äärellä???

Vierailija
19/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo moraa kylkiluiden väliin. Paska ukko.

Vierailija
20/35 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseesi vastaus näistä kahdesta casesta:

Molemmissa sama yksinkertaistettu kaava: Vanhempi odottaa tiettyä reaktiota - lapsi ei reagoi toivotusti - vanhempi taantuu ja tuhoaa - lapsi kauhistuu.

Säännönmukaisesti ennakoimaton vanhempi muuten on lastaan vaurioittava.