Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

revin lapsen vappuhuiskan riekaleiksi,ja nyt se itkee niin raastavasti...

Vierailija
30.04.2010 |

hain lapsen tarhasta. vappuhuiskan matkalla ostin lapselle.

huiska oli siis mukana tarhassa.kuvittelin,että tyttö ilahtuu..paskan marjat ja mansikat!

hirmu natina ja kiukku,että ei halua huiskaa. AINA,AINA,kun lapsi saa jotain uutta,on ensi reaktio kiukku,ja kielteinen,ei halua. kuitenkin sitten hetken päästä haluaa,eli "hitaasti lämpeävä"?

kotimatkan heitteli huiskaa ja käski viedä takaisin kauppaan ym.. kotona nakkasi sen eteisen lattialle,ja minä suutuin ja revin huiskan tuhannen p*llun päreiksi.

nyt se nyyhkyttää niiiiin sydäntä raastavan surkeasti huiskan tynkä kädessä. sanoin,että pitäköön tämän opetuksen mielessä seuraavan kerran,kun saa jotain,että kannattaako kiukuta.

tein rumasti,mutta se jatkuva rätinä riitti nyt.ja tiedän,että oppi menee perille.

hyvää vappua vaan muillekkin. !

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha tulla uusien enää jeesustelemaan. Mutta ap on myös "vain" ihminen, jolla hermot paloi, se suotakoon hänelle. Syyllisyys yksittäisestä virheestä ei johda kuin vielä pahempaan kierteeseen. Mielstäni turha tiukkapipoisuus voisi muutenkin kadota kaikessa - joskus tulee tehtyä mokia, käyttäydyttyä hassusti ja jopa väärin, mutta niille voi sitten aikuisseurassa ja vertaistuellisessa seurassa jopa nauraa. Helpottaa kummasti, ja se helpotuksen tunne vs kauhea syyllisyys vapauttaa kummasti voimia toimia oikein ensi kerralla.

Vierailija
62/67 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus niin hankalia. Teillä tais molemmilla mennä viikon väsymykset nyt ton vappuhuiskan piikkiin. Eiköhän muissakin perheissä, just nytkin kiukuta ja tapella kun äitiä on ollut koko viikon ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran reaktio on lähes joka kerta tuollainen. Ehkäpä lahjasi eivät oikeasti ole lapselle mieleen. Olisi vaikka mieluummin halunnut hyrrän tms. Vaikuttaa, että kaikkien lahjojen kohdalla lapsi näyttää todellisen reaktionsa ja sitten yrittää muuttaa, kun huomaa sinun pettymyksensä. Lapsi oppii varsin pian kuitenkin sellaisen käytöksen, millä saa vanhemmat tyytyväisiksi. Käykää ensi kerralla yhdessä ostamassa vappuroina.

Vierailija
64/67 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta täysin rinnoin, ja itsekin räjähdin tänään pojalle (mitä ei tosiaankaan tapahdu usein) kun ei millään antanut jumissa olevaa lelua minulle katsottavaksi, ja lopulta rikkoi sen.

Vierailija
65/67 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kiireesti apua mielenterveysongelmiisi ennenkuin vahingoitat lasta suutuspäissäsi.

Vierailija
66/67 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö muisteli juuri tänään viimeksi sitä vappuhuiskaa, ja kyseli, että ostanko joskus uuden samanlaisen? kun siinä oli se pillikin....

se oli siis extrahieno, pillillä varustettu huiska, ja tyttö ei varmaan unohda sitä koskaan.ei huiskaa, eikä sitä, että revin sen kappaleiksi.

ap

Vierailija
67/67 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, lapsesi muistaa vieläkin. Olette te nuoret äidit julmia. Olen itse iltatähti synnyin hieman vanhemmille vanhemmille, oli ihana lapsuus. Itse olen tyyni ja rauhallinen, en koskaan ole tuhonnut lasten leluja enkä muutakaan. En ymmärrä, enkä edes halua. Lapsesi sai ikävän muiston sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme