Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Normaalia? Olen välillä miehen seurassa täysin lukossa enkä keksi mitään puhuttavaa. yhdessä 2v
30.04.2010 |
Kommentit (2)
mutta en koe olevani "lukossa", se osa tuntuu vähän epätavalliselta. Mulle se tunne tarkoittaisi että olisin jotenkin ihan hermostunut siitä etten keksi mitään sanomista vaikka kuinka yritän, enkä mä edes koe että mulla pitäisi olla koko ajan jotain sanomista. En myöskään jaksaisi sitä jos mies puhuisi koko ajan. Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta.
Riippuu tietysti vähän tilanteesta. Ex-avomiehen kanssa saatoimme olla vaikka kahdestaan ravintolassa syömässä, eikä kumpikaan keksinyt muuta sanottavaa kuin että "hyvää tämä leipä" tms, ja siinä tilanteessa se oli ahdistavaa. Odoteltiin ruokien saapumista pöytään hipi hiljaa, ja varmaan kumpikin päässään suunnitteli eroa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Monien muiden kanssa osaan jutella luontevasti ja helposti, mutten oman rakkani kanssa! Tämä asia kiusaa miestäni välillä paljon, haluaisi jutella kanssani enemmän. Olen pohtinut tätä tosi paljon, en vaan keksi ratkaisua! On oltu yhdessä jo 12 v. ja alusta asti ollut sama juttu. En vaan jotenkin koe, että oltais "samalla aaltopituudella", helposti tulee väärinymmärryksiä yms, joten olen mieluummin hiljaa.