siis aloitan taas
alusta ku näköjää tää uus systeemi taas tökkii.eli mikä tuo tehyn työtaistelu nyt on kaikkinee ylityö ja vuoronvaihto kieltoinee.saivat oman sopimuksen ja taas ovat jostai narisemassa,miksi?no ensimmäisenä näkyy kärsivä nii nuoriso ku aikuisväestö mielenterv. ongelmaiset ku osatoja suljetaa jippii.
Kommentit (4)
ennenkuin vastaa, etenkin jos satut olemaan tehyläinen. Kyseinen ylityökielto johtuu siitä, että kunnallisella puolella työskentelevillä ei ole ollut helmikuun jälkeen voimassa olevaa sopimusta. Näillä toimilla vauhditetaan neuvotteluja. En ole tehyläinen ja mielestäni itse aiheuttivat tämän tilanteen, koska vuosi sitten eivät neuvotelleet asiaa kuntoon.
http://www.tehy.fi/?x1536574=18267054
siitä, että osastoilla on liian vähän väkeä töissä, jos joutuu säännöllisesti tekemään kaksi vuoroa peräkkäin tai 20 tuntia ylitöitä viikossa.
itse en kans ole tehyläine ja itehän nuo sopimuksensa rukkas ni sehä täs ihmetyttikii et mitä ne viel vinkuu.edelline vastaaja selvens asiaa,tattis.ap
V***ttaa nää jatkuvat lakot joka alalla. Jokainen meistä tietää, millä ehdoin töitä tehdään, kun töihin on lähtenyt, niin miksi pitää heti sen työn varmistuttua alkaa kitisemään? Ei voi v**tu ymmärtää. Ja joo, on minunkin alani lakkoillut tänä talvena, mutta itse tarjouduin rikkuriksi. Ei tosin toteunut, kun pidettiin sitten pulju kiinni. Ja ketkä siitä kärsii? No, kaikki tavalliset tallaajat.
Ja sitä paitti, jos/kun palkat nousee, niin johan inflaatiokin kiihtyy. Ei siis mitään iloa koko korotuksista. Lukekaa ja hankkikaa sellainen työpaikka, missä on haluamanne kaltaiset edut jo työsopimuksen allekirjoitushetkellä, ettei tartte sit kitistä.
siitä, että osastoilla on liian vähän väkeä töissä, jos joutuu säännöllisesti tekemään kaksi vuoroa peräkkäin tai 20 tuntia ylitöitä viikossa.