Anoppi laskeskeli, ettei mieheni olekaan vauvan isä
Anoppi on nyt lasketun ajan perusteella laskenut hedelmöityksen ajankohdan ja tullut siihen tulokseen, ettei mieheni ole tulevan vauvamme isä. Mies kun näet oli laskettuna hedelmöityspäivänä useamman päivän työmatkalla. Itse tiedän 100% varmuudella, että mieheni on tietysti isä, sillä muita minulla ei ole ollut koko suhteemme aikana.
Mies on alkanut nyt pohtia anopin juttuja tosissaan ja anoppi levittää ilosanomaa ympäri sukua. Olen aivan raivona. Miten onnistun vakuuttamaan, ettei minulla ole ollut muita miehiä?!
Kommentit (56)
ei kai kenenkään äiti laita kalenteriin, koska poikansa on ollut matkalla ja toisekseen, osaako edes laskea, koska hedelmöitys olisi tapahtunut mahdollisesti. Millä viikoilla olet?
ja että olet valmis isyystestiin koska vaan.
Muijalle voit sanoa että hoidatte miehesi kanssa laskutoimitukset ihan itse ja se on alue jossa anoppia ei tarvita eikä tulla tarvitsemaan.
Ja antaa olla viimeinen
kerta kun päästelee moista myrkyllistä roskaa suustaan etkä aio sitä enää kertaakaan kuunnella.
Sano että hän on tervetullut teille kun on valmis pyytämään selkeästi anteeksi sinulta ja mieheltäsi.
Minä en ainakaan olisi mokoman kanssa misssään tekemisissä ennen sitä anteeksipyyntöä.
olisit kuule onnellinen...asioistasi. Mun ei kysy ees, mitä mulle kuuluu.
ja että olet valmis isyystestiin koska vaan.
Muijalle voit sanoa että hoidatte miehesi kanssa laskutoimitukset ihan itse ja se on alue jossa anoppia ei tarvita eikä tulla tarvitsemaan.
Ja antaa olla viimeinen
kerta kun päästelee moista myrkyllistä roskaa suustaan etkä aio sitä enää kertaakaan kuunnella.Sano että hän on tervetullut teille kun on valmis pyytämään selkeästi anteeksi sinulta ja mieheltäsi.
Minä en ainakaan olisi mokoman kanssa misssään tekemisissä ennen sitä anteeksipyyntöä.
Mä en piruuttaankaan suostuis isyystestiin, siinähän sais anoppi miettiä itsekseen että onko mummo vai ei. Jos kerran niin varma on, ettei miehesi ole isä, tuskin tarvitsee sitten ottaa "oikeuksia" lapsenlapseenkaan. Olis hyvä vaan todeta rauhallisesti, että asia on näin, eikä sulla ole mitään velvollisuutta todistaa anopille yhtään mitään. Ymmärrän kyllä täysin, että et pysty olemaan tyynenä. Vastaavassa tilanteessa itse olisin aivan pallo punaisena anopin kaulassa kiinni. Uskooko sukulaisenne anoppia? Onhan se kurjaa, jos tuollaisia huhuja on liikkeellä. Mutta ne, joilla on yhtään omaa ajattelukykyä, nauraa ämmän sekoiluille. Millä viikoilla olet?
anopille että luulet appisi olevan lapsen isä...
anopille että luulet appisi olevan lapsen isä...
Good one!
mun anoppi pystyisi ihan samaan, ja on vastaavaa tehnytkin. Taannoin leivitteli suvusssa tietoa, että olemme mieheni kanssa erossa. Tosin emme itse vain olleet tietoisia eroaikeistamme:)
Mutta tuo kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ja jos suhde mieheesi on kunnossa, niin kyllä miehesi luottaa sinuun, ihan ilman isyystestejä. Jos menee äitinsä juttuihin, niin sitten voittekin puida tarkemmin suhteenne laatua.
Meillä ei voi anoppi moista väittää, kun lapset ovat niin isänsä näköisiä:) Ehkä nuoremmasta voisi hiusten värin perusteella epäröidä...
Itse en ole riidoissa anoppini kanssa, mutta noiden tempauksien vuoksi ollaan hyvin vähän tekemisisssä keskenämme. Ei ole oma poikakaan juurikaan tekemisissä äitinsä kanssa(:
lääkärin juttusille kuulemaan hedelmöitysasioista ja ajankohdista.
Meidänkään tuleva esikoinen ole aviomieheni tekemä. Ainakaan jos uskoo nettilaskuria ja miksipä emme uskoisi. :)
ettei jää asia kalvamaan miehesi mieltä
kyllähän ne siittiöt elää useamman päivän ja tuo naisen ovulaatiokin voi olla täysin arvaamaton.. kyllä sieltä saattaa munasolu irrota ihan yllättäväänkin aikaan ja joskus vaikka peräkkäisinä päivinä, jos irtoaa molemmilta puolilta samassa kierrossa.
Niskapoimu-ultrassahan tuota laskettua-aikaa voidaan sitten hieman tarkistaa, mutta sittenkin siinä on se +- 2 päivän heiton mahdollisuus, ja jos heitto on alle 5 päivää, niin kuukautisten perusteella laskettua aikaa ei käydä muuttamaan.
Tärkeintä on, että mies ei lähde tuohon vouhotuksen mukaan.
mies oli ulkomailla arvioituna hed. päivänä, eikä ole koskaan muita miehiä ollut! Ota asia puheeksi neuvolassa, kun mieheskin on paikalla niin kuulee faktat.
Siis luuleeko se anoppi, että laskennallisena hedelmöityspäivänä on pitänyt olla yhdynnässä? Kuinka tarkaksi hän ajattelee lasketun ajan määrittelyn kuukautisten tai ultran perusteella?
Miehesi ei varmaankaan ollut millään kuukauden työmatkalla ja hedelmöitysajankohta keskellä matkaa...
Laske laskurilla hedelmöityspäivä ja selitä miehellesi, että ultralla määritetyssä lasketussa ajassa on ajankohdasta riippuen vähän vajaan tai vähän yli viikon heittomahdollisuus, ja kuukautisista lasketussa vielä enemmän. Siittiöt elävät jopa viikonkin naisen elimistössä, eli hedelmöitys voi tapahtua vielä yhdynnän jälkeenkin.
Minulla on kaksi keinoalkuista lasta, ja tiesin siis täsmälleen hedelmöitysajankohdan ja siitä laskettavan lasketun ajan. Kuukautisista laskettu laskettu aika olisi ollut yli viikkoa aiemmin kummassakin tapauksessa. Alkuraskauden ultrassa ja niskaturvotusultrassa määritetty laskettu aika heitti molemmissa raskauksissa muutamalla päivällä, esikoinen tulkittiin muutamaa päivää liian "nuoreksi" ja kuopus muutamaa päivää liian "vanhaksi". Näistäkin olisi varmaan saanut hyviä epäselvyyksiä aikaan jos olisi ollut noin pahantahtoinen laskija...
En olisi missään tekemisssä tuollaisen anopin kanssa. Jos mies vaatisi, voisin suostua isyystestiin, mutta kai sekin epäluottamus jälkensä jättää parisuhteeseen. Mutta luultavasti parempi uhrata parisuhde kuin isän ja lapsen suhde.
En ole anopin kanssa lämpimissä väleissä nytkään, sillä hän vastasi häidemme avec-kutsuun tuomalla miehen eksän seuralaisenaan paikalle.
onpas sulla ihana mies ja anoppi. Miettisin kyllä tarkkaan haluaisinko elämääni tollasta anoppia ja jos ukko ei napanuoraansa tollasesta kieroutuneesta anopista osaa katkasta, niin ukko äkkiä pois elämästä...kammottavaa.
Kyllä mä olisin miehelleni loukkaantunut tollasista pohdinnoista ja jos anoppi on jo aikaisemmin loukannut sinua mm. pilaamalla teidän häät. niin miten ihmeessä voit ja tahdot olla miehesi kanssa, joka haluaa mielummin kiikuttaa elämässään mukanaan äitiään, joka loukkaa omaa vaimoaan noin paljon.
Ei sitten anopille ole tulossa lapsenlasta.
Anoppi käyttäytyi kutakuinkin noin julkeasti. Oma häpeänsä. Emme ole antaneet nähdä kolmea lastenlasta.
tarkasti jostain lasketusta päivästä, niin silloin munkaan mies ei olisi kuopuksen isä. Meinaanolisin tullut raskaaksi menkkojen aikaan, ja meillä ei monkkojen aikaan hässitä.
Mulla oli esikoisen kanssa sama, mies ei ollut lähimaillakaan kotimaata laskettuna hedelmäitysaikana. Yhdessä siitä vitsailtiin, eikä tullut mieleenkään että joku hullu keksisi tuollaista. Nyt otat miehes mukaan neuvolaan tai lääkäriin ja pyydät heitä selittämään faktat. Sitten pyydät kauniisti että miehesi tukkii äitinsä suun. Ihmisillähän on tapana levitellä kaikkea perätöntä, ja vaikka ne jättää omaan arvonsa, ymmärrän että se kalvaa. Varsinkin kun on kyse tarkoitushakuisesta ilkeilystä. Tsemppiä!
kunnianloukkaussyytteen, että kannattaisi vähän miettiä mitä puhelee.