Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi laskeskeli, ettei mieheni olekaan vauvan isä

Vierailija
29.04.2010 |

Anoppi on nyt lasketun ajan perusteella laskenut hedelmöityksen ajankohdan ja tullut siihen tulokseen, ettei mieheni ole tulevan vauvamme isä. Mies kun näet oli laskettuna hedelmöityspäivänä useamman päivän työmatkalla. Itse tiedän 100% varmuudella, että mieheni on tietysti isä, sillä muita minulla ei ole ollut koko suhteemme aikana.

Mies on alkanut nyt pohtia anopin juttuja tosissaan ja anoppi levittää ilosanomaa ympäri sukua. Olen aivan raivona. Miten onnistun vakuuttamaan, ettei minulla ole ollut muita miehiä?!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tyynen viileä. toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja tokaiset vain, että tehdään testit kun vauva syntyy. kaikista ärsyttävintä olettaisin että on, kun et lähde mukaan juttuun ollenkaan. ja varsinkaan kun et hätäänny tästä. idiootti anoppi, sanon vain!!

Vierailija
2/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muita vaihtoehtoja ei ole, testit voi ihan vapaasti ottaa koska sinulla ei ole salattavaa eikä huolta siitä mikä on tulos...

Ylipäätänsäkin, älä hätäänny syytöksistä. ja älä suutu niistä, koska "se koira älähtää kehen kalikka kolahtaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää sun kierron päivälleen?

Vierailija
4/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy neuvolasta tarkempaa tietoa. Ole aivan ehdoton tässä, testi on teetettävä.

Myöhemmin voit sitten pohtia uusiksi, millaisissa väleissä haluat anopin kanssa olla. Etäisissä, suosittelisin.

Vierailija
5/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilisit ettei miehesi ole appesi poika.

Vierailija
6/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän se tuolla tekee. Siittiöt elävät useita päiviä, anoppi ei ehkä tajua sitä.

Vierailija
7/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tulossa lapsenlasta.

Vierailija
8/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi mikä lehmä se anoppisi! no olen 2 kanssa samaa mieltä, eli älä oikeesti välitä sanot vaan että voi sitten tehdä testin! ja kai osaat itse laskea, joten kirjoita miehellesi paperille milloin tulit ja miten yleensä raskaaksi tullaan =D

voimia!

Vierailija
9/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioistasi. Mun ei kysy ees, mitä mulle kuuluu.

Vierailija
10/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muita vaihtoehtoja ei ole, testit voi ihan vapaasti ottaa koska sinulla ei ole salattavaa eikä huolta siitä mikä on tulos... Ylipäätänsäkin, älä hätäänny syytöksistä. ja älä suutu niistä, koska "se koira älähtää kehen kalikka kolahtaa".

Vierailija
11/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ääliö anoppi, mutta mies se vasta totaalinen idiootti on! Siis noinko hyvällä pohjalla on teidän suhteessa tuo luottamus? Että anopin laskelmien mukaan kun lapsi ei ole miehen, niin mieskin alkaa heti epäillä?

Puhut tietysti miehen kanssa, ja pohdit ihan omassa päässäsi onko tuollainen mies se, jonka kanssa haluat koko elämäsi jakaa, jos hän ei siis ymmärrä ja ennen kaikkea usko sinua..? Eihän tuo välttämättä ole kuin alkusoittoa anopin suhdesabotaasille, ja jos nyt jo mies alkaa mennä hommaan mukaan, niin mitä luulet edessä olevan pitkällä juoksulla?

Jos taas mies ymmärtää ja uskoo sinua, olettaen, että olette naimisissa, niin teetätte anopin laskuun isyystestin (lapsihan lasketaan avioliitossa syntyneena kuitenkin automaattisesti miehesi lapseksi, jos ette olisi naimisissa voisi isyystestin tehdä ilmaiseksi ennen tunnustusta). Luulisi, että sen kalliin ja turhan testin jälkeen anoppi saisi ainakin hetken nuolla haavojaan...

Vierailija
12/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ettei oma mies ole lapsen isä. Kysy miten on apen laita?

Muuten jättäisin koko homman ihan anopin harteille. lasta ei kyllä näkisi.

Vierailija
13/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jutun purkaminen miehestäsi. Pohdi hänen kanssaan yhdessä parisuhteennen tilaa, jos alkaa uskoa äitinsä selkeää propagandaa. Sen jälkeen kysy mieheltäsi, mikä mahtaa olla hänen mielestään oman äitinsä motiivi ja että kannattaako tuollaista ihmistä pitää tulevan lapsen elämässä ja teidän elämässänne, jos haluaa vain tuhota teidän suhteenne. Oli lopputulos mikä tahansa näihin pohdintoihin, ottakaa vielä anoppi mukaan tähän pohdintaan (siis mikä motiivi, pitäisikö tällainen ihminen pitää oman lapsen elämässä jne.) ja varmaan kannattaa tosiaan lopuksi vielä mainita, miten noloa anopille on, kun isyystesti tehdään ja koko suku ja tuttavapiiri saa tietää, miten ilkeä vanha akka anoppi on... Luulisi hiukan miettivän lapsen syntymään saakka, miten ehkä tulevaisuudessa kannattaa edetä...

Vierailija
14/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en pysty tässä elämäntilanteessa olemaan tyynen rauhallinen, kun anoppi väittää sukulaisille ja ystävilleen, että olen pettänyt miestäni.

Mies ei ole ennen juurikaan äitinsä tempuista hätkähtänyt ja hän lähinnä vain sovittelee meidän välejämme. En tiedä mitä anoppi on hänelle sanonut, sillä nyt mies on kysellyt minulta useampaan otteeseen, onko toinen isäehdokas mahdollinen. En tietenkään voi anoppia elämästämme poiskaan sulkea, sillä hän kuitenkin on mieheni äiti.

En ole anopin kanssa lämpimissä väleissä nytkään, sillä hän vastasi häidemme avec-kutsuun tuomalla miehen eksän seuralaisenaan paikalle. Sen jälkeen olen ollut erittäin selkeästi sitä mieltä, että anopista ei koskaan tule ystävääni, vaikka kuinka sitä joskus yritin.

ap

Vierailija
15/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppia, kun eihän se ole edes mitään sukua vauvalle!

Vierailija
16/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi luottaa äitisi väitteeseen enemmän kuin teidän koko suhteeseenne. Anopin voit nimetä kylähulluksi juoruakaksi, mutta avioliittosi on nyt kyllä selvitystilassa.

Vierailija
17/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tehtävä se on pitää äitinsä kurissa ja sanoo kova sana, jos perättömyyksien puhuminen ei lopu.

Vierailija
18/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mies ole sen enempää meteliä asiasta nostanut. Kai anoppi on esittänyt "vedenpitävät todisteet" ja saanut miehen hetkeksi miettimään toista vaihtoehtoa. Minuun hän tietysti luottaa.

Anoppihan ei sairaalaan ole varmaan muutenkaan tulossa. Hän vouhottaa jo nyt niin kovasti miehen varpajaisista, joita sitten juhlitaan oikein kunnolla. Tämä tietysti alkoi sen jälkeen, kun mainitsin loukkaantuvani, jos mies lähtee sairaalasta baariin.

Vierailija
19/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma miehesi sitä epäilee, niin sano vaan oma on häpeensä.

On se aika hataraa jos miehesi ei sinun sanaasi luota. Harkitse tarkkaan, kuinka tosissasi miehesi on. Jos hän ei sinuun luota niin suhteenne ei ole vankalla pohjalla, mieti kannattaako sitä jatkaa.

Ja sitten lapsen synnyttyä isyystestin voi tehdä jos kiista jatkuu..

Tuolla perusteella anopin voi kyllä sulkea elämästä ja varmaan miehesikään ei sitä kiistä, kun vaan selviää, ettei jutuissa ole perää.

Vierailija
20/56 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kerrot, että miehesi kyselee asiasta. Miehesi olisi pitänyt loukkaantua äidilleen sydänjuuriaan myöten heti kuultuaan mokoman väitteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi