Anoppi laskeskeli, ettei mieheni olekaan vauvan isä
Anoppi on nyt lasketun ajan perusteella laskenut hedelmöityksen ajankohdan ja tullut siihen tulokseen, ettei mieheni ole tulevan vauvamme isä. Mies kun näet oli laskettuna hedelmöityspäivänä useamman päivän työmatkalla. Itse tiedän 100% varmuudella, että mieheni on tietysti isä, sillä muita minulla ei ole ollut koko suhteemme aikana.
Mies on alkanut nyt pohtia anopin juttuja tosissaan ja anoppi levittää ilosanomaa ympäri sukua. Olen aivan raivona. Miten onnistun vakuuttamaan, ettei minulla ole ollut muita miehiä?!
Kommentit (56)
(olihan jo syntynyt?)
Onko kopio isukistaan?
vakuuttelet, sitä syyllisemmältä vaikutat. Tämä nyt vaan valitettavasti on näitä 'ei savua ilman tulta' -juttuja.
Voithan sinä tehdä rikosilmituksen anopistasi ellei lopeta perättömien huhujen levittämistä.
Miehesi voit vakuuttaa dna-testillä. Ja varmaan tuo rikosilmoituskin auttaa ymmärtämään että kyse on solvaamisesta eikä mistään aiheellisista epäilyistä.
ei kai sun tarvi toki mitään vakuutella kellekään!!! Itse loukkaantuisin jos mies epäilisi moista ja uskon että mieheni myös suuttuisi äidilleen jos ilkeäisi moisia puhua!!!
Tämän on pakko olla provo.
Jos on totta, niin katkaisisin heti välit tuollaiseen anoppiin. Miehelle ilmoittaisin selkeästi, että sen kuin teetättää isyystestit ja veisin parisuhdeneuvojalle keskustelemaan suhteen tilasta.
Jee, jee ettekö tajunneet provoksi! Vaikka kuukautiskierron tietäisikin, niin ei hed. pvä ole silti ihan tarkka laskurin mukaan ellei kierto päivälleen AINA sama
voi mennä sen +-2viikkoa.
Anopit porvoosta ei tätä tiiä ja ne laskee iha ite lasketutajat, ;D
Sulla ei ole mitään todisteltavaa.
Eikö niissä työnnetä joku neula lapsen päähän?? En tod. suostuisi testaamaan jos itse tiedän totuuden! Siinähän epäilevät sitten, näkeehän sen jo ulkonäöstä viim. taaperona, kenen lapsi on.
Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että lähes kaikki miehet epäilevät isyyttään jossain vaiheessa. Se nyt on vain niin, että 20% lapsista ei ole "isänsä" lapsia, ja mies ei voi ihan oikeasti koskaan lopulta tietää totuutta ilman isyystestiä.
Ja jos luulette, että tämä on jotain paranoiaa, niin ei. Ei ole.
minun anoppi haukkui minut että olen maho huora, kun en lasta saanut mieheni kanssa pariin vuoteen. nyt odotamme esikoista ja anoppi ei todellakaan tule olemaan tämän lapsen mummu...
tekisin sinuna samoin ja kun kysyy syytä, sanot, etteihän se ole hänen mielestään hänen poikansa aikaansaannos... voi vitja mistä näitä anoppeja sikiää?!
Näinkin on käynyt, sillä anopin aikaan ehkäisyvalikoima oli suppeampi, eikä avioliitossa syntyneiden lasten isäksi merkityn isyyttä kyseenalaistettu.
ja näytä miehellesi miten se LA syntyy. tarvitset siihen viimeisten kuukautisten alkamispäivän sekä kiertosi pituuden. Eiköhän nämä riitä miehelle todisteeksi, vaikka Porvoossahan te kai asuttekin.
Parisuhteessa tärkeinä on suhde omaan puolisoon, ei anoppiin. Tässä kohtaa miehesi tulee todeta, että sinä olet hänelle äitiä tärkeämpi ja keskittyä sinuun ja tulevaan vauvaan.
Jos miehesi ei osaa tehdä valintaa sinun ja äitinsä välillä, ei napanuora ole vielä katkennut ja voit varautua siihen, että liitossanne on aina se kolmas eli miehen äiti mukana.
Kunnon mies puolustaa puolisoaan riippumatta siitä, mistä on kyse ja siitä, kuka on oikeassa tai väärässä.
en antaisi hänen tutustua omaan lapsenlapseensa. Lapsen äitiä ei voi noin sairaasti loukata, ja toisekseen jos anoppisi on noin sairas, hän tulee kertomaan propagandaa lapsellesi myös tulevaisuudessa. Anoppisi vaikuttaa henkisesti tasapainottomalta, ja sinä olet raskauden vuoksi herkässä mielentilassa.
Anopillesi olisi todellakin parasta, jos et reagoisi hänen sanomaansa ja julistukseensa, ettekä miehesi kanssa reagoisi yhdessä myöskään. Ja jos muut sukulaiset ovat anoppisi lailla yhtä tyhmiä ja kuuntelevat anoppisi tarinoita, jättäisin myös heidät omaan arvoonsa.
Sukulaisia ei voi valita, ystävät voi, ja siksi negatiivisiin ihmisiin ei kannata uhrata omia voimavarojaan. Aina ei ole mahdollista olla tekemisissä omien sukulaistensa kanssa, joko he ovat hulluja, alkoholisteja tai kuolleita. Lapsenne pärjää loistavasti ilman tuon kaltaista mummoa.
Tsemppiä sinulle ap!
Ei savua ilman tulta , sanovat jotkut.