Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi ällöttävää, että 35v mies harrastaa seksiä 21v naisen kanssa?

Vierailija
15.08.2015 |

Mitä mieltä? 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta asiasta. Olin tuolloin 33-vuotias mies ja bööna oli 19 vuotta. Oltiin sovittu sokkotreffit poikamiesboxiini. Niin vaan neitokainen oli rinkuttamassa ovikelloani eräänä nättinä kevätpäivänä. Kestiköhän siinä tuntiakaan, kun olin työntymässä nuoren naisen uumeniin.

Ihan kivasti siinä kesä meni, mutta ei tullut hänestäkään lasteni äitiä, vaikka niiden tekemistä treenailimme.  

Itse koen kuitenkin ihan mukavana, että nyksän kanssa ollaan saman ikäisiä ja samanlaisista taustoissa. Ei sitä bylsimistäkään jaksa koko aikaa, että välillä voidaan muistella esim. kakaravuosien tv-sarjoja ja muotivillityksiä.

Vierailija
82/86 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta se että 21 v. nainen harrastaa seksiä 35v. vanhan ukon kans ällöttää kyllä. Siis kun katsoo tilannetta sen naisen silmin.

Jos katsoo asiaa naisen silmin, niin mikäli nainen on mukana vapaaehtoisesti on tilanne kaunis. Pitäisikö hänen kieltäytyä tekemästä asioita sen vuoksi mitä muut siitä ovat mieltä? Missä on itsemääräämisoikeus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen rouvani oli juuri täyttänyt 20v kun töiden merkeissä tavattiin. Minä olin jo kolmen kympin puolessavälissä. Oli kiihkeä kesä. Nyt yhtä pidetty jo pari vuosikymmentä, lapsia kertyny puolen tusinaa, kiihko ei ole paljoakaan laantunu. Eli ikä on vain numeroita!

Vierailija
84/86 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta se että 21 v. nainen harrastaa seksiä 35v. vanhan ukon kans ällöttää kyllä. Siis kun katsoo tilannetta sen naisen silmin.

Jos katsoo asiaa naisen silmin, niin mikäli nainen on mukana vapaaehtoisesti on tilanne kaunis. Pitäisikö hänen kieltäytyä tekemästä asioita sen vuoksi mitä muut siitä ovat mieltä? Missä on itsemääräämisoikeus?

Palstamammojen mielestä alle 30vuotias on lapsi ja harmittaahan se kun sitä nuorempi ei välitä vanhojen akkojen mutinoista.

Vierailija
85/86 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen 50v, ja olen rakastellut parikymppisten kanssa. Ei se ole ällöä, ei tosiaankaan. Mutta kun valita voi, niin mielummin kolmikymppinen. Ovat osaavampiakin.

Vierailija
86/86 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehen on tosiaan pakko tyytyä noinkin vanhaan. Onhan se vähän noloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän