Onko mielestäsi ällöttävää, että 35v mies harrastaa seksiä 21v naisen kanssa?
Kommentit (86)
Hienoa! Avattuasi ensin 200+ ketjua joissa naisen ikä lähti nousemaan 13 vuodesta ylöspäin ja miehen laskemaan 70 vuodesta alaspäin löysit vihdoinkin kombinaation josta joku jaksaa keskustella
Elämälläsi on vihdoin tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Entäs toisin päin? Ite oon 34 v. nainen, ja olisi nyt tarjolla semmoinen vähän päälle pari kymppinen poika. En jotenkin kehtais, tuntuisi aika härskiltä.
Anna mennä. Varo vaan nuorella miehellä on kovat piipussa. Mutta varmasti olisi hänelle ikimuistoinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Seksin suhteen ei ole.
Jos taas miettii henkisen suhteen kannalta, niin voisi kysyä onko 35 - vuotias jossain määrin jälkeenjäänyt. Jos mietin asiaa omalta kannaltani, niin omat kiinnostuksen kohteet olivat 35 -vuotiaana aika erillaiset kuin parikymppisenä. Samoin ystäväpiirikin ehti tuossa välissä päivittyä aika reippaastikin. Itse kaipaan seksiin myös henkisen yhteyden ja siksi sanon että ei jatkoon.
Mikä ihmeen henkinen yhteys? Seksistähän tässä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:43"] Ei, mutta se että 21 v. nainen harrastaa seksiä 35v. vanhan ukon kans ällöttää kyllä. Siis kun katsoo tilannetta sen naisen silmin. [/quote] Eihän 35 eroa juuri mitenkään 25-vuotiaasta miehestä ainakaan fyysisessä mielessä? [/quote] Ai ei vai :D
[/quote]
Millä tapaa eroaa? Lähinnä itseäni mietin, niin paremmassa (paljon paremmassa) kunnossa olen nyt perheellisenä, töissäkäyvänä ja itsestäni huolta pitävänä kolmekuutosena kuin 24/7 bilettävänä opintojani päättävänä kaksvitosena.
Ei treeni estä naamaa ikääntymästä niin, ettet enää näytä siloisen hehkeältä nuorukaiselta. Hyvin harva 35-vuotias näyttää 25-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin suhteen ei ole.
Jos taas miettii henkisen suhteen kannalta, niin voisi kysyä onko 35 - vuotias jossain määrin jälkeenjäänyt. Jos mietin asiaa omalta kannaltani, niin omat kiinnostuksen kohteet olivat 35 -vuotiaana aika erillaiset kuin parikymppisenä. Samoin ystäväpiirikin ehti tuossa välissä päivittyä aika reippaastikin. Itse kaipaan seksiin myös henkisen yhteyden ja siksi sanon että ei jatkoon.
Joillakin ajatustoimintaa tapahtuu pääkopassa, ei vain siellä haarojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin suhteen ei ole.
Joillakin ajatustoimintaa tapahtuu pääkopassa, ei vain siellä haarojen välissä.
Mitä ihmeen ajatustoimintaa seksiin tarvitsee liittyä? Minäkin olen insinööri päivisin ja panomies öisin.
Huh miten ahdasmielisiä ihmisiä täällä.
Kyllä se on enemmän henkilöstä kiinni synkkaako seksissä vai ei.
Ja onhan ikäero kiihottava juttu myös puumanaisista. Miksei saisi olla myös aikuisista miehistä.
Eihän naiset hyökkäile homoseksuaalejakaan vastaan. Ei eroa mitenkään, jos aikuinen mies kiinnostuu nuorista täysi-ikäisistä naisista...
Ei ole ällöä enää tässä kypsässä iässä, mutta muistan omasta nuoruudestani, että 35 v oli kyllä ihan ikäloppu, enkä olis tosiaankaan koskenut niin vanhaan. Muistan miten ällöttävää oli, kun parikin "hirveän vanhaa" miestä yritti tosissaan iskeä, olin n. 25 v ja miehet jotain 35-40 v. Ja kyllä niin vanhat miehet mielestäni myös näyttivät vanhoilta, ihan vaikka olisivat olleet ikäistensä mielestä komeitakin. Onhan 25 v ihan erinäköinen kuin 35. Toki nykyään keski-ikäisenä tuo 35 v näyttää usein paremmalta kuin 25 v. Mutta siis ei ole ällöä ennenkuin pariskunnan ikäero on kymmeniä vuosia. Ja sama miten päin ikäero on.
Onhan se aika ällöä sen naisen kannalta.
olin itse 43v kun leidi taas oli jo täyttänyt sen..
19v mutta mitä sen on väliä?
Kun molemmat vain tykkää.
Me kyllä tykättiin molemmat ja nautimme 100%.
Ei. Olen 40-vuotias mies ja olen harrastanut seksiä tänä vuonna. 20- ja 19- vuotiaan kanssa seksiä tänä vuonna. Tietysti olen ottanut erityisen hyvin heidät huomioon ja antaneet määrätä tahdin. Kummatkin ovat kehuneet minua. Nuoria naisia ei tulisi käyttää hyväksi vain, koska he ovat kokeilunhaluisia. Itse arvostan suuresti, että nuori nainen on valmis harrastamaan seksiä kanssani.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Aloitin surustelemaan 43v 23v naisen kanssa. Suhdetta kesti pari vuotta ja se kaatui naisen lapsihaluihin. Minulla oli myös toinen FWB suhde yli 20v nuoremman naisen kanssa vuosia. Nyt lähemmäs 6-kymppisenä minulla on suhde 15 vuotta nuoremman naisen kanssa. Seksi on hyvää ja sitä on paljon.
Samaa jankutusta vuodesta 2015. Ja paljon sitäkin ennen.
Ei muuten, mutta jos toinen tai molemmat ovat rumia tai lihavia niin sitten on.
Olen pannut lähi menneisyydessä niin 32 v naista kuin 64 v naista. Tämän vanhemman kanssa on nykyisin parisuhde. Olen itsekin kuudenkymmenen ja elämän arvot kohtaa paremmin. Ja ennen kuin joku ihmettelee niin pillun tiukkuudessa ei ole mitään eroa. Vartalon pienet viat antaa helposti anteeksi kun synkkaa.
Koulukaverini sai paneskella joskus 15 - 16 vuotiaana sellaista 23 -vuotiasta blondia. Kävi hieman kateeksi. Muistan, miten kundi murjotti, kun se muija lähti muutamaksi päiväksi Lontooseen. Mahtoiko saada mustaa reissullansa?
Toisinpäin. 60v nainen ja useasti pannut häntä itse alle 40v. Täytyy sanoa että upeaa seksiä ja tokkopa hälläkään valittamista. Oikeastaan hän on kaikki temput mulle opettanut
Jo ajatuksena täysin oksettava. Sen sijaan jos 35v mies harrastaa seksiä 21v miehen kanssa, tai kaksi 35- tai 21-vuotiasta miestä harrastavat seksiä keskenään, ei asiassa ole mitään outoa tai tuomittavaa.
Seksin suhteen ei ole.