Onko mielestäsi ällöttävää, että 35v mies harrastaa seksiä 21v naisen kanssa?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin 25 vuotias harrastaisi seksiä 11 vuotiaan kanssa.
Meillä täällä Lumijoella tuo on perinteisesti ihan normaalia, jos on saman perheen jäseniä.
Menkää eheytyshoitoihin! Menkää eheytyshoitoihin!
Aiheuttaako vahvat psyykelääkkeet ja runsas alkoholinkäyttö ihon rasvoittumista?
No mä olen 65 ja naisystävä 27. Hyi kauheeta. No, itsepä halusi. Eikä ole keltään pois.
Aivan ihanaa,ei mitään kusista puumaa...
On ällöä, että 35 v mies harrastaa seksiä 21 v naisen kanssa. Mutta kun 60 v mies harrastaa seksiä 21 v naisen kanssa, niin se on ihanaa.
M60
Ihanaa itse olin alle 20v naisen kanssa 35v mies
Ja näytän itse 25vuotiaalta ja papereita kysellään melkein joka paikassa
Ikäero 40v,hyvin pelaa asiat kotona. Kihlattuni sanoo että aikuinen mies osaa rakastaa..
Ihaninta ja luonnollisinta mitä tiedän, pitäisi olla laki, että kaikki 21 vuotiaat joutuisivat antamaan pillua kaiken ikäisille miehille, se olisi minun valhallani.
Ei. Ei myöskään se, jos 35v mies harrastaa seksiä 21v miehen kanssa, 35v nainen harrastaa seksiä 21v miehen kanssa tai 35v nainen harrastaa seksiä 21v naisen kanssa. Normaalia harrastaa seksiä aikuisten välillä olettaen, että osapuolet aidosti haluavat sitä.
No vähemmän ällöttävää kuin i rakissa tapana oleva 35v ja 9v.
Se että mies rakastelee naisen kanssa joka on hedelmällinen ei ole missään tapauksessa ällöttävää, vaan kaunista.
Me kaikki empatiseerataan sinua AP kovasti, koska miehesi jätti sinut ja otti tilalle paremman 21v naisen.
Jos mies on jonkin ikäinen ja nainen jonkin ikäinen ja lain suojaikärajoja noudatetaan, ei asia millään tavoin kuulu kolmannelle henkilölle. Kynis.mies
Olen tänä vuonna harrastanut seksiä 19- ja 20-vuotiaiden naisten kanssa. Ei ollut yhtään ällöttävää. M40
Ei, hehän ovat käytännössä samanikäisiä.
No ei, 21v on kuitenkin jo aikuinen, ei enää teini, eikä 35v ole vielä mitenkään rupsahtanut tai mitään (no riippuu tietysti vähän). Ja se on vain seksiä. Parisuhteeseen pidän tuota ikäeroa aika isona, mutta pelkkä seksi ei ole niin tarkkaa. Olettaen tietysti että molemmat on hommassa vapaaehtoisesti eikä ole mitään opettaja-oppilas-tyyppistä kuviota.
Sama kuin 25 vuotias harrastaisi seksiä 11 vuotiaan kanssa.