Onko mielestäsi ällöttävää, että 35v mies harrastaa seksiä 21v naisen kanssa?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:29"]Oma mieheni oli kyllä paremmassa kunnossa ja voimakkaampi libido (mulle tärkeää) perheellisenä ja töissä käyvänä 25 vuotiaana kuin nyt perheellisenä ja töissä käyvänä 31 vuotiaana. Ei se ikä tuu yksin, miehillekään. Mutta mun mielestä se on ihan luonnollista. Vanhetaan ja rupsahdetaan yhdessä:) N32v
Ei kait sun miehesi libido nyt vielä 31 vuotiaana ole heikentynyt?
[/quote]
Ei se stressi ja ikä tuu oikeesti yksin. Varsinkin silloin, kun se elo on kohtuu kuormittavaa. Meillä on neljä lasta ja mies tekee paljon töitä. Vastuuta on tullut lisää jne. 25 vuotiaana oli oikeasti aina valmis ja vaikka ei olisi itseään napannut juuri silloin, pystyi hyvin pitämään erektion ja vaikka katsomaan telkkaria, kun itse puuhasin kalun kanssa. Ei onnistu enää. Väsymys näkyy erektiossa ja halut on tasottunut sellaiseen 4-5 kertaa viikossa. En pidä sitä silti heikkona libidona ottaen huomioon elämäntilanteen kokonaisuudessaan, mutta on se rauhottunut.
N32v
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:40"]
Mitä mieltä?
[/quote] Mitä outoa tai väärää siinä on? Itselläni oli suhde 60v miehen kanssa pari vuotta ja itse ilin 27v nainen.
Kaksi aikuista ihmistä, jotka pitävät toisistaan ja toistensa seurasta. Ei se kuulu kenellekään muulle eikä ole keneltäkään pois. Ei kukaan ulkopuolinen voi koskaan tietää mitä kahden ihmisen välillä tapahtuu oikeasti. Selkeesti ihmisillä on ihan liikaa aikaa jos tälläsiä asioita joutaa edes miettimään. Itse olen 24-vuotias ja mieheni 41-vuotias. Ollaan edelleen yhdessä ja onnellisia. Hän on fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa ja komea. Ei kiinnosta yhtään mitä muut meistä ajattelevat. Itselle se kumppani valitaan.
Ei ole
Olen itse 43 v ja yleensä käytän vain 18-20 vuotiaiden naisten palveluja. Yli 30 vuotiaat ovat mielestäni liian rupuja ja lihavia joiden kauneus on vaan jo yksinkertaisesti menetetty ominaisuus.
Minä tapasin 41 vuotiaana 22 vuotiaan naisen. Koko kesä nussittiin. Hyvät muistot jäi molemmille.
Onko ällöä jos 35v nainen panee 19v miehen kanssa
Kyllä on mielestäni ällöä kun joku miettii tuollaisia asioita. Tietysti puuttuu muihinkin toisten asioihin.
Kun nainen on yli 20 vuotta niin siitä vaan. Tai ehkä 25 vuotta on parempi koska ihmisen aivot kehittyvät siihen mennessä. Ainakin luulisi että molempi osapuoli tietää mitä tekee.
Ei todellakaan, ton ikäinen nainen on tehty naitavaksi, ihanan tiukat vulvat ja peräaukot.
Ei kai sitä mikään estä, ellei se nainen ole kovin ruma687
Pidän kaikkea muiden miesten harjoittamaa seksiä ällöttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin 41 vuotiaana 22 vuotiaan naisen. Koko kesä nussittiin. Hyvät muistot jäi molemmille.
Tosi samanlainen kokemus itselläni. 43-vuotiaana tapasin 24-vuotiaan naisen, ja vietettiin kesä lähinnä sängyssä. Hyvät muistot jäi! Tavattiin muuten kaupassa jossa nainen oli myyjänä ja minä asiakkaana, eli on se mahdollista löytää seuraa näinkin.
m51
No on se varmaan sen miehen mielestä. Nussia nyt jotain tyhmää pimua.
Mitä ällöttävää siinä on? Panin tänä kesänä 21-vuotiasta ja olen häntä 28 vuotta vanhempi.
Vain mikäli nainen on lihava (kuten useimmat 21-vuotiaat ovat). Yäks!
Ei ole, mutta on ällöttävää, jos 53v nainen harrastaa seksiä 12v miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta se että 21 v. nainen harrastaa seksiä 35v. vanhan ukon kans ällöttää kyllä. Siis kun katsoo tilannetta sen naisen silmin.
Jos nainenkin on siinä omasta tahdostaan, niin kuin ehdottomasti tulee olla, ei ole naisenkaan näkökulmasta yhtään ällöttävää. Jos taas nainen on viekkaudella tai pakolla saatettu seksiin, on jo yleisen syyttäjän ajama rikosasia. Jos taas nainen, joka ei ole seksissä osapuolena, lausuu inhonsa, on saman veroinen asia, kuin hetero lausuisi homolle inhonsa. Mies
Ap:n esimerkissä mies on 14 vuotta vanhempi. Keskimäärin 1. avioliitossa mies on 4 vuotta vanhempi, toisessa liitossa keskimäärin 10 vuotta vanhempi. Nykyisin on avoliitto suosittu, mutta niiden selvittäminen ei käy virallisia papereita tutkimalla, vaan tekemällä intimiteettiin kuuluvia kysymyksiä, jolloin luotettavuus on heikko. Mutta avoliitot noudattanevat likimäärin avioliiton lukuja.
14 vuoden ero on enemmän kuin tavallinen. Mies
Oma mieheni oli kyllä paremmassa kunnossa ja voimakkaampi libido (mulle tärkeää) perheellisenä ja töissä käyvänä 25 vuotiaana kuin nyt perheellisenä ja töissä käyvänä 31 vuotiaana. Ei se ikä tuu yksin, miehillekään. Mutta mun mielestä se on ihan luonnollista. Vanhetaan ja rupsahdetaan yhdessä:) N32v
Ei kait sun miehesi libido nyt vielä 31 vuotiaana ole heikentynyt?