Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortoitu sikiö hengissä 2vrk !

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoilla. Nykyisin saa keskeytyksen sikiön vamman takia,vaikka vamma ei elinkykyyn vaikuttaisikaan.

Vierailija
62/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaisten avuttomien vuoksi pitääkin rukoilla... en kyllä ymmärrä pointtiasi yhtään. Jumalan edessä jokainen ihminen on yhtä arvokas!

tuo on ihmeellistä miksi papit menee rukoilemaan vaikka lapsi on tieten tahtoen tapettu tai tässä tapauksessa yritetty tappaa.

Kenen tunnontuskia yritetään lieventää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö normaalin ihmisen tietää tämä?

Jos olet lääkäri ja olet valinnut tehdä töitä tällaisten asioiden parissa, niin sitten.

Mutta ei nämä asiat kuulu tänne riepoteltavaksi,

minä ainakin meinasin oksentaa!Kuvottavaa.

Mietippää ensi kerralla mitä laitat tänne ihmisten luettavaksi! Minäkin luin sen,vaikka nyt todella toivon etten olisi lukenut. Kauheaa luettavaa! Enkä ole mikään abortin puolustaja, taikka koskaan tehnyt sellaista, mutta sanon vaan että tämä teksti ei ole normi-ihmiselle tervettä luettavaa, ainakaan tällä palstalla,josta haetaan hieman jotain muuta kuin ahdistusta!!!

KIITTI VAAN 21!!!!

Vierailija
64/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että itse olen lähiaikoina miettinyt että on todellakin eri asia lääkkeellisesti keskeyttää alle rv 6 raskaus, kun sikiön sydän ei vielä lyö! Se ei ole lainkaan niin paha kuin rv 12 kieppeillä kun siellä todella jo on potkiva ja sätkivä pikkuinen, jonka sydän pomppailee kovasti.

Yleensä ajatellaan että abortti nyt on abortti, teki milloin vaan: murha. Itse olen eri mieltä. On ihan kamalaa abortoida "iso" sikiö, sen sijaan vasta muodostumassa oleva solumöykky ei ole yhtä paha. Paras tietysti kun ei tartteis moista tehdä ikinä!

:(

Vierailija
65/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kävi niin, että minä en kyennytkään saamaan lapsia. Edelleen siis olen lapseton ja sellaiseksi jäänkin, kun ikää on jo kohta 40.

Se, mikä on muuttunut, on oma suhtautuminen aborttiin. Kun todella käsitin, ettei elämä ole itsestäänselvyys, olen tarkistanut käsityksiäni myös abortista. Nyt en todellakaan enää ymmärrä. Ymmärrän sen, että raskaus voi tuntua epätoivoiselta mutta minä en enää miellä sitä syyksi keskeyttää raskaus.

Varsinkin kun itse en voi saada edes adoptiolasta, menin mokoma masentunaan diagnoosiin saakka lapsettomuuteni takia. Ketään ei kiinnosta, että olen toipunut. Kun on kerran ollut "hullu" ei enää saa edes sellaista lasta, jonka toinen vaihtoehto olisi ollut tulla abortoiduksi.

Vierailija
66/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttiin sinänsä, mutta sen kantani kerron, että minusta myös Suomessa lääkäreillä pitäisi olla mahdollisuus itse valita, suorittaako abortteja vai ei. Siitäkin huolimatta, leimautuuko kollegoiden silmissä.

Yhtä lailla, mikäli eutanasiasta koskaan tulee Suomessa laillista, tähän tekoon ei pidä pakottaa yhtäkään lääkäriä.

Vierailija
67/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään itsestään selvänä ja elämää tuhlataan...

Kaikkea voidaan heittää laidan yli kunnes sitten joskus ymmärretään, jos ymmärretään...

Vierailija
68/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä nimittäin tänään rv 23+1, ja rakenneultra oli juuri 21+4 viikolla. Ja kyllä se vauva on niin vauva jo kun olla ja voi, olisi ihan järkyttävää jättää pieni kuolemaan...

Vierailija
69/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä sakkia...ruusunpunaiset lasit silmillä, niin Päivillä kuin monilla monilla muilla.

Kuka sitä lasta sitten rakastaisi? Sitä vammaista? Kuinka moni voi käsi sydämellä sanoa, että adoptoisi vammaisen? Kyllä näissä suomalaisissakin laitoksissa on hylättyjä vammaisia lapsia, jotka ikkunassa odottavat, milloin äiti ja isä tulevat hakemaan! Eivät koskaan tule.

Jokainen abortti on varmasti perusteltu ja moni syntyisi sellaisiin olosuhteisiin, jossa lasta ei haluta vastaanottaa.Ei ole kykyä ja rahkeita kasvattaa ja rakastaa.

Synnyttämään ja adoptioon pakottaminen on julmuutta äitiä kohtaan! Moni abortin läpikäynyt on varmasti surullinen, mutta entäs äiti, joka kantaa lasta, synnyttää ja antaa pois!

Adoptoitujen lasten ahdistuksesta ja masennuksesta on myös runsaasti materiaalia saatavilla. Mutta se ei tätä sakkia kiinnosta...

Tämä jatkuva jankuttaminen on niin turhaa,

Vierailija
70/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset kyllä asuvat laitoksissa, mutta vanhemmat käyvät siellä katsomassa ja hakevat välillä kotiin jne. Vammaisia adoptoituja tiedän useitakin. Moni heistä on adoptoitu ulkomailta.

Vierailija
71/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset kyllä asuvat laitoksissa, mutta vanhemmat käyvät siellä katsomassa ja hakevat välillä kotiin jne. Vammaisia adoptoituja tiedän useitakin. Moni heistä on adoptoitu ulkomailta.

Niinpä sai paremman paikan tuonpuoleisesta.

Vierailija
72/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko laitoit ilmoituksen lehteen? Annetaan kehitysvammainen lapsi, ilmoituksen tämän viikon aikana, sen jälkeen listin hänet? Lapsellasi olisi ollut hyvä elämä jossain ilman sinun itsekkyyttäsi.

Vierailija
73/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
74/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko laitoit ilmoituksen lehteen? Annetaan kehitysvammainen lapsi, ilmoituksen tämän viikon aikana, sen jälkeen listin hänet? Lapsellasi olisi ollut hyvä elämä jossain ilman sinun itsekkyyttäsi.

sinä tässä olet itsekäs ja kuvottava! Avaa silmäsi, tämä maailma ei ole niin ihana paikka kuin luulet.

Vierailija
75/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen parissa laitoksessa ollut töissä. Toki niissä muutama lapsikin on ollut, mutta hyvin vaikeasti hoidettavia.Vanhemmat ovat raskain sydämin tehneet vaikean päätöksen. Käyvät lapsiaan katsomassa ja hoitamassa säännöllisesti ja mahdollisuuksien mukaan hakevat kotilomille. Siellä laitoksessakin voi elää elämisen arvoista elämää. Downeja ja muita lievästi vammaisia ei laitoksissa ole.

Vierailija
76/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko enää olemassa.

Vierailija
77/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän sellainen mahdollisesti on joskus ollut?

Vierailija
78/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän sellainen mahdollisesti on joskus ollut?

Tätini asui vieressä.

Vierailija
79/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihan historiallisessa mielessä, kun en ole tuollaisesta kuullut.

Vierailija
80/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihan historiallisessa mielessä, kun en ole tuollaisesta kuullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi