Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis ihan hirveesti mieli juoda valkkaria lasi tai kaks vielä lisää niiden neljän lasin päälle mitä olen jo juonut

Vierailija
09.07.2026 |

Mutta jos nyt lopettaa niin ei ole minkäänlaista krapulaa aamulla. Yöunia tämä määrä jo tosin häiritsee. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Alkoholisti voi olla kokonaan juomatta mutta ei voi juoda paria lasillista, koska se on ehdottomasti liian vähän.

Vierailija
2/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasia nyt on yhtä tyhjän kanssa muutenkin. Röpötellä kannattaa kunnolla tai sitten ei ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 lasia nyt on yhtä tyhjän kanssa muutenkin. Röpötellä kannattaa kunnolla tai sitten ei ollenkaan.

Juuri niin. En laske montako juon vaan juon kunnes menen nukkumaan. Jos juodaan niin juodaan kunnolla. Ei siitä muuten ole mitään iloa.

Vierailija
4/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää

Itse olen ollut raitis nyt jo 5 vuotta

Vierailija
5/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää

Itse olen ollut raitis nyt jo 5 vuotta

No älä sääli itseäsi, ainahan voit avata korkin🍾

Vierailija
6/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Alkoholisti voi olla kokonaan juomatta mutta ei voi juoda paria lasillista, koska se on ehdottomasti liian vähän.

No nousuhumalassa on tyypillistä se että tekee mieli ottaa vielä lasi tai kaksi lisää. Oli alkkis tai ei.  Ap

Vierailija
7/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on hyvä meno niin sitten voi kannattaa, varsinkin jos ei huomenna tarvii tehdä mitään. Muussa tapauksessa voi olla vähä turhaa jatkaa; noilla parilla-kolmella pärjää tavallisen illan.

Vierailija
8/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. En laske montako juon vaan juon kunnes menen nukkumaan. Jos juodaan niin juodaan kunnolla. Ei siitä muuten ole mitään iloa.

Mä lasken kun alkoholista tulee kaloreita. Ap

Vierailija
9/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join just neljä kaljaa enempää ei oo.  Huomenna otan kunnolla ja haen reilusti lonkeroa.  M37

Vierailija
10/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kello on jo neljä niin ota vaan

Vierailija
11/11 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks viinipullo eli kuusi annosta ei tunnu seuraavana päivänä missään, joten anna mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme