Plussasin eilen,aijon kuitenkin juoda viimeiset humalat huomisissa pirskeissä
Meillä kauan suunnitellut vappu pirskeet,joissa siis viini virtaa ja hyvää ruokaa ja seuraa. Aijon vetästä viimeset humalat,ja kertoa raskaudesta vasta ensi viikolla miehelle ja muille.
Kommentit (31)
tyhmä? Taas kyllä huono kirjoitustaito korreloi ääliöimäisen sisällön kanssa.
Miten voi humala olla tärkeämpi kuin tulevan lapsen terveys? En ymmärrä.
plussasin neljä päivää sitten. en kerro raskaudestani vielä kenellekään ja huomenna kyllä ajattelin ottaa kännit vapun kunniaks! oon lukenu, että viikolla 7 vasta alkaa viina vaikuttamaan niin ei tässä mitään hätää ole :) hauskaa vappua sinullekin!
laitokselle, eikö? Elämä on yksinkertaista yksinkertaisille.
säkällä semmoisiksi, että solut vielä ehtivät uusiutua. Että tee kuten lystäät. Itse en lähtisi testaamaan tuleeko fas- lapsi vai normaali vaan ottaisin max 2 annosta.
perseet huomenna, koska olen vetänyt joka päivä muutenkin.
Et hauskaan vappua kaikille.
en oo ainut joka on näin "kamala". mutta juohan moni raskaus aikana muutaman sauna siiderinkin,tuskin se mitään haittaa näin alussa..
mitään kun istukka ei ole kehittynyt. Hauskaa vappua vaan :)
tytär oli ryypännyt joka päivä, eikä lapsi oo kun vähän vammanen. Eli meinaan dokata ihan entiseen malliin ja se ei ole vähästä se.
niin mäkin join tosin en tiennyt silloin et olen raskaana.. eli vkonloppuna (tapahtu siis 6vuotta sitten) oli rapukekkerit ja tiistaina tein testin ja olin raskaana. Mitä sitten?! aika moni meistä on nauttinut alkoholia ollessaan tietämättään raskaana, tai no en tiedä miten moni tekee testin välittömästi? Itse en tehnyt sillä en jaksanut koko ajan kytätä olenko vai enkö ole. Yritystä kesti siis 8kk ja hulluksihan siinä olis tullut jos koko ajan olis varonut ja tehnyt testejä :-)
Joten jos oma pää kestää ton ni miksi ei?
Etkös sä ole bilettänyt riittävästi!! Miks ihmees avaat haaras, jos haluat kännätä raskaudesta huolimatta, Ehkäisykin on keksitty! Tälläset ämmät sit saa lapsia! Susta tulee varmasti samanlainen nainen kenet näin eilen, oli ihan kännissä veti vaunuja jossa oli n. 1v lapsi. Bussit ei kulkenut, tuntematon mies tarjosi kyytiä, ei miettinyt sekunttiakaan vaan hyppäs kyytin VAUVAN kanssa.