Liukkaille?
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
Kommentit (367)
Vierailija kirjoitti:
En yleensä harrasta ollenkan monen kanssa naintai peräjälkeen, mut kerran muistan sellaisen tapauksen. Oltiin poikakaverin kanssa riidelty just oikein kunnolla ja siitä vittuuntuneena lähin lauantaina lavatansseihin. Siellä tapasin tosi kivan miehen, jonka kanssa tanssittiin koko ilta.
Sit mies tuli saattamaan mua autolleni. Hän kysyi, että voisiko hän tulla toviksi juttelemaan vielä autoon. No, tietäähän sen kuinka siinä kävi. Nusaistiin autossa ja sit lähin ajeleen kotiin. Siellä poikakavei odotti oven takana. Pyyteli anteeksi ja ruinasi sisälle. Tehtiin sovinto ja päälle naitiin. Onneksi poikakaverin korviin ei ole kantautunut tuon lauantai-illan tapahtumista mitään.
Miesparka. Tunnen itsekkin erään naisen joka riidan jälkeen juoksi aina miestään pettämään. Loppui siihen kun sai taudin ja tartutti sen mieheensä, heitti sitten muijan pihalle.
oman sperman sekaan olen työntänyt käteni vaimoni sisuksiin
Varmaankin on mutta ei tuo ole kyllä asia josta olisin ajatellut suuntaan tai toiseen.
Kaikkea ja mahdollista on tullut tehtyä, mutta yksi aika likainen kokemus oli kun silloinen uusi kumppani suuseksiorgasmin saadessaan kai vahingossa squirttasi kunnon suihkun naamalleni ja sänkyynsä. Pikkasen yllätti :D mutta jäi siitä loppukesäksi hauska leikki, pissasi saunareissuilla silloin tällöin päälleni ilman orgasmiakin ja molemmilla varmaan oli ihan hauskaa.
Syksyllä jatkettiin eri suuntiin, vakituisempia pissaleikkejä ei kenenkään kanssa ole sen jälkeen ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Käden olen työntänyt oman vaimon vehkeeseen johon olen juuri ruiskinut sperman
Jopas on väljä vaimo..
Oon pannut ex tyttistä liukkaile ,kun kaveri pani enin ,oli aika kiihvottavaa 😜
Jos sitä nyt voi sellaiseksi sanoa: Pienenä naitiin koko kesä 13-vuotiaan isoveljen kanssa sen 12-vuotiasta tyttöystävää, kunnes tytön 15-vuotias isoveli sitten kerran yllätti meidät itse teosta, kun velipoika oli kovaan ääneen voihkivan ja spermaa valuvan tytön päällä täydessä vauhdissa. Juuri sen metelöinnin vuoksi se kai siskonsa löysikin. Eikä se antanut niiden edes nussia loppuun, vaikka ne olivat jo loppusuoralla eikä se olisi kestänyt enää kauaa!
Onneksi oltiin jo kaikki kolme ehditty saada pari kertaa, ennen kun isoveljensä vei keskeytyksestä kiukkuisen ja kovaan ääneen protestoivan tytön väkisin meiltä pois antamatta sen edes pukea, vaikka velipojalta ja sen tyttöystävältä jäi panokin kesken ja minäkin olisin halunnut vielä.
Siihen loppui sekin huvi. Muistellaan sitä kuitenkin joskus vieläkin.
Joillakin naisilla on ihan pakonomainen tarve saada omaa tai vierasta. Meillä oli yläasteella tyttö, jolla oli kai jonkinlainen emotionaalinen ongelma ja se tahtoi kovasti olla suosittu ja olikin keksinyt siihen varman keinon: Se piti nimittäin joskus koulun jälkeen vastaanottoa koulun takana metsikössä ja nojasi hame ylhäällä ja pöksyt riisuttuina suuren kuusen alaoksien suojassa sen runkoa halaten ja pyllisti.
Puoli tusinaa poikaa odotti jonossa kalu sojossa ja jokainen työnsi vuorollaan sen seitsemän kertaa minkä siinä iässä kesti, vetäisi viime tipassa ulos ja ruiskautteli pitkin selkää ja pyllylle. Joillain saattoi tosin karata jo ensimmäisellä tai toisella työnnöllä heidän odotettuaan vuoroaan luokkakavereitaan katsellen.
Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään, mutta tuskinpa kaikki ehtivät vetäistä kokonaan ulos ainakaan ensimmäisellä kierroksella, ainakin tytön pillu oli ihan valuvan märkä.
Pari kolme tai neljäkin kierrosta ne yleensä jaksoivat yhteen menoon ja jonkun pienen lahjankin se kai pyysi, mutta ei se kovin kummoinen voinut olla koska viikkorahoilla mentiin.
Nuori nainen tarvitsi eroprosessiin laastariseksiä. Eräällä panokerralla alakerta oli tavallista liukkaampi jo ennen esileikkejä. Kysymys sai vaalealle tytölle punan poskille ja entinen poikaystävä oli kuulemma käynyt panolla. Sillä kerralla naitiinkin sitten ilman alkunuolemisia.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla on ihan pakonomainen tarve saada omaa tai vierasta. Meillä oli yläasteella tyttö, jolla oli kai jonkinlainen emotionaalinen ongelma ja se tahtoi kovasti olla suosittu ja olikin keksinyt siihen varman keinon: Se piti nimittäin joskus koulun jälkeen vastaanottoa koulun takana metsikössä ja nojasi hame ylhäällä ja pöksyt riisuttuina suuren kuusen alaoksien suojassa sen runkoa halaten ja pyllisti.
Puoli tusinaa poikaa odotti jonossa kalu sojossa ja jokainen työnsi vuorollaan sen seitsemän kertaa minkä siinä iässä kesti, vetäisi viime tipassa ulos ja ruiskautteli pitkin selkää ja pyllylle. Joillain saattoi tosin karata jo ensimmäisellä tai toisella työnnöllä heidän odotettuaan vuoroaan luokkakavereitaan katsellen.
Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään, mutta tuskinpa kaikki ehtivät vetäistä kokonaan ulos ainakaan ensimmäisellä kierroksella, ainakin tytön pillu oli ihan valuvan märkä.
Pari kolme tai neljäkin kierrosta ne yleensä jaksoivat yhteen menoon ja jonkun pienen lahjankin se kai pyysi, mutta ei se kovin kummoinen voinut olla koska viikkorahoilla mentiin.
Aivan huikea muisto sulla! Voinko kysyä missä iässä itse olit ja oliko "liukkaat" pelkästään isonveljesi tuottamaa?
Oma kiinnostukseni kohdentuu samaan sukupuoleen eli ihan tuollaista kokemusta ei ole muisteltavana. Pikkupoikina tosin rakentelimme eräänlaisia kotitekoisia seksileluja ja testailimme niitä yhdessä. Niihin aikoihin itseltäni ei vielä tullut lauetessa spermaa, mutta muistan hyvin kuinka oli jännää työntää pieni kalu samaan leluun jonne isoveli oli lennättänyt lastinsa vain hetki aiemmin. Muistan myös leikkejä kun yksi pojista oli tyydyttänyt ensin kaverinsa kädellään ja märillä mällisillä sormilla siirtyi seuraavaksi hieromaan omaa pientä pippeliäni. Voi sitä märkien äänien ihanaa litinää.
Vastaus meni väärälle kommentille, mistä pahoittelut. Tarkoitin tätä edellistä postausta.
Vaimolla on uusi poikaystävä, ovat kirjoitelleet pitkin kesää ja eilen hän kävi meillä kylässä. Vaimo oli kutsunut hänet kahville, mutta ne olivat kyllä jääneet juomatta 😂 Jäähyväispusuja antoivat eteisessä, kun palasin töistä kotiin. Kortsun kanssa olivat naineet, joten en varsinaisesti jälkiliukkaille päässyt, mutta muuten pillu oli kyllä erittäin liukas, kun itse sain vaimon valmiiksi lämmiteltynä sänkyyn 😉
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on uusi poikaystävä, ovat kirjoitelleet pitkin kesää ja eilen hän kävi meillä kylässä. Vaimo oli kutsunut hänet kahville, mutta ne olivat kyllä jääneet juomatta 😂 Jäähyväispusuja antoivat eteisessä, kun palasin töistä kotiin. Kortsun kanssa olivat naineet, joten en varsinaisesti jälkiliukkaille päässyt, mutta muuten pillu oli kyllä erittäin liukas, kun itse sain vaimon valmiiksi lämmiteltynä sänkyyn 😉
On se kyllä surkeaa, että mies ei itse saa vaimonsa pillua märäksi. Mitä tollasella "miehellä" edes tekee.
Kaksi kysymystä niin vastaan molempiin. On ja ei
Omille liukkaille, eli kakkoskierrokselle usein. Molemmat nauttivat "kirnuamisesta".😊
Vierailija kirjoitti:
Omille liukkaille, eli kakkoskierrokselle usein. Molemmat nauttivat "kirnuamisesta".😊
Kirnuaminen on parasta!
Etenkin kimppamisun kirnuaminen teininä vuoron perään parhaiden kaverien kanssa!
Sitä muistellessa alkaa vieläkin nousta.
Voi jestas että se teki gutaa silloin nuorena kun kaveri ensin oli käynyt pukilla ja minä perästä. En ees teininä ymmärtänyt liukkaista mutta nyt vanhemmiten haaveilen ja muistelen lämmöllä.
Pääsin juuri omille liukkaille. Melkoista kirnuamista.