Liukkaille?
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta lukisi mielellään muutakin kuin hehkutuksia liukkaista keleistä. Oma kokemus on yhden naisen ja kahden miehen kokoonpanosta. Vaikka molemmat miehet oli lauenneet kaksi kertaa sisään, ei pimpsa siitä enää liukkaammaksi tullut. Suurin osa spermasta valui ulos miehen vetäytyessä ja poistui viimeistään seuraavan miehen vuoron aikana. Isoin ero oli siinä, että ensimmäisen orgasminsa jälkeen nainen sai uusia orkkuja nopeammin ja äänestä päätellen ne oli ensimmäistä voimakkaampia. Liukkauden kanssa sillä ei ollut juuri mitään tekemistä. Hyvin nuolemalla lämmitelty pimpsa on yhtä liukkaan tuntuinen kuin neljästi spermattu. M39
Jos miehet on tuotteliaita niin kahden kierroksen jälkeen alla on jo kunnon lätäkkö. Varsinkin nuorissa miehissä riittää liukastetta ensimmäisen kerran jälkeenkin runsaasti. N37
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta lukisi mielellään muutakin kuin hehkutuksia liukkaista keleistä. Oma kokemus on yhden naisen ja kahden miehen kokoonpanosta. Vaikka molemmat miehet oli lauenneet kaksi kertaa sisään, ei pimpsa siitä enää liukkaammaksi tullut. Suurin osa spermasta valui ulos miehen vetäytyessä ja poistui viimeistään seuraavan miehen vuoron aikana. Isoin ero oli siinä, että ensimmäisen orgasminsa jälkeen nainen sai uusia orkkuja nopeammin ja äänestä päätellen ne oli ensimmäistä voimakkaampia. Liukkauden kanssa sillä ei ollut juuri mitään tekemistä. Hyvin nuolemalla lämmitelty pimpsa on yhtä liukkaan tuntuinen kuin neljästi spermattu. M39
Sama havainto tuli viikonloppuna. Tyttöystävä tapasi päivällä tutun vieraan miehen ja mies oli nainut ja tullut kahdesti. Pari tuntia myöhemmin kotona liukkaat oli samanlaiset kuin kiihottumisen tuloksena. Pikkuhousut ja farkut oli kyllä aika mäihässä. M 29
Liukkaille pitää juuri siksi päästä heti edellisen lauettua.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran on vaimo tullut poikaystävänsä luota spermat sisällä. Harmittavasti suurin osa on silloin valunut jo pois mutta liukasta on ollut silti. Kerran olen päässyt kunnolla liukkaille suoraan edellisen perään. Oltiin useamman hengen hotellibileissä, ja vaimo sai kahta miestä kontillaan vartaassa. Itse panin vaimoa suuhun ja kaveri pani takaapäin kunnes hän laukesi ja laski spermalastin sisään. Siirryin suoraan taakse jatkamaan spermaiseen pilluun. Silloin valui kyllä ihan kunnolla. Pääsisipä kokemaan uudelleen saman.
Huippua on päästä suoraan jatkamaan edellisen vedettyä ulos kun liukkaat on vielä lämpimät
Tapailin naista joka ilmoitti minulle kun oma mies lähti pillunpäältä töihin. Oli mahtavaa naida vasta pantua.
Mac Racunala is a term I didnt expect to see trending, but it actually makes sense in the tech space. Curious to see how it evolves and gets adopted. <a href="https://glowyp.com/mac-racunala/">mac racunala</a><br>
Coming back to Hydra HD again if it really balances performance and visuals well, it could easily become a go-to option for a lot of users. https://glowyp.com/hydra-hd/
Vierailija kirjoitti:
Just näin, kun vain saa rouvan houkuteltua kaverin naitavaksi, siitä alkaa se naimisen riemu. Rouva nauttii sata lasissa ja minäkin saan melkein sen näkemisestä kun hän saa orkkuja kuin varpusparvi. Rouva on mysteeri, saa puhua kuin Runeberi suostuakseen kimppaan ja sitten panemisessa nauttii kuin ei koskaan olisi olisi saanut kunnolla naimista? M54
Onhan tuo ukko muutaman kerran päässyt tietämättään. On vielä kehunut, miten märkä olen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ukko muutaman kerran päässyt tietämättään. On vielä kehunut, miten märkä olen.
Hyvä Ismo! 👍
Eilen Liisan päivänä pääsin vanhan sanonnan mukaisesti Liisan liukkaille. Vaimoni oli tavannut kaupungilla vanhan kouluaikaisen säätönsä ja päätynyt nostalgisiin tunnelmiin kundin kotiin. Koska kumpikaan ei ollut osannut varautua yllättävään tapaamiseen he panivat paljaalla. Olin tullut töistä, ennen kuin Liisa kotiutui ja ehti suihkuun ja pöksyjen vaihtoon. Nimipäivän kunniaksi olin ostanut ruusuja ja Liisa tarjosi unohtumattoman rakastelun. Hän kertoi, mitä oli tapahtunut, eikä minulla ollut siihen mitään huomauttamista. Alussa mainittu vanha sanonta marraskuun keleistähän on: Liisan liukkaat ja Kaisan kaljamat. Mistähän löytyisi ensi tiistaille Kaisa...