Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustaihoinen mies sanoi tänään pysäkillä MOI MITÄ KUULUU ja

Vierailija
28.04.2010 |

kun en vastannut, mies sanoi OLET TYHMÄ IHMINEN!

Melkein repesin.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku suomalainen tulisi suoraan mun naaman eteen ( selkeästi lähelle ) kysymään : mitä kuuluu? olisi tämä mun helvetin outoa. en haluaisi silloinkaan vastata.

Vierailija
102/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompastuu kadulla?

Jos vastaisin samalla tavalla mustaihoiselle tungettelijalle ja valkoihoiselle tungettelijalle, niin miten se on rasistista?

Tämä on juuri se väärä ja rasistinen ajatustapa. Voi olla, että ulkomaalainen mies haluaa naiselta jotain kyseenalaista huomiota. Voi olla, että suomalainen mies haluaa naiselta jotain kyseenalaista. Se on mahdollista.

Ainoa, millä on merkitystä, on se, että ihmiset pystyvät normaaliin kanssakäymiseen tuiki tuntemattomienkin ihmisten kanssa. Ei ole mitään syytä alkaa miettiä, että mitähän tuo vieras tyyppi nyt minusta haluaa. Voi vastata kohteliaasti juurikin esim. "mitäs tässä" ja se oli sitten siinä. Tervehdykseen on vastattu, on toimittu normaalin sivistyneesti ja voidaan jatkaa bussilla matkaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kokemuksesta olen oppinut että en ala ihan heti keskuesteluihin vieraiden miesten kanssa, varsinkin jos haluan olla rauhassa, ihon väristä riippumatta. muutaman kerran halsingissä asuessani aloin ja sitten ei päässyt eroon ollenkaan, tuli kiusallisia ja jopa pelottavia tilanteita.

muutaman kerran juuri tumma mies kysyy ensin moi. ja kun vastaisin niin seuraava lause onkin että olet nätti, missä asut? tai vastaavaa..suomalaiset ei kehtaa miehet olla noin suoria ja hyvä niin koska olen ujo, enkä myöskään halua että vieraat ihmiset tulee heti ihan lähelle puhumaan, tiedättekö sen henkilökohtaisen alueen, suomalaisilla se on suht iso.. no anyway ymmärrän sua ap. suomalaiset miehet tulee yleensä tuolleen puhumaan vaan kännissä ja jos ei vastaaa, ne huutaa huoraa perään. siis molempi pahempi. jotenkin vaan helpompi olla hiljaa ettei tule mitään väärinymmäryksiä...

Vierailija
104/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä värinen huutelija on. En mä vastaa mitään vaaleaihoisille huutelijoille, oli ne sitten romanialaisia tai suomalaisia, miksi mustaihoiselle pitäisi vastata!?

Vierailija
105/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös on suomalaisessa ympäristössä tungettelevaa ja epäasiallista. Eikä tämä ole mikään vitsi.

En minäkään mene bussipysäkillä tuntemattominen ihmisten eteen seisomaan ja vaatimaan huomiota.

Itse asiassa en edes vain jättäisi vastaamatta, vaan todennäköisesti poistuisin paikalta, koska tulkitsisin puhuttelijan epävakaaksi ja uhkaksi itselleni.

Vierailija
106/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hakusessa palstalla olijoiden käytöstavat. Olkoonkin, että ULKOMAALAINEN tuli puhumaan bussipysäkillä. Hän käsittääkseni kysyi mitä kuuluu, ei perisuomalaisesti "hyvät tissit"...? Toki voi olla, että perimmäisenä kysyjän mielessä kummitteli ajatus kauniista suomalaisesta naisesta johon olisi halunnut tutustua. No, se oikea, etiketin mukainen tapa tässä tilanteessa olisi toki ollut sellainen suoraan sanottu "hyvää kuuluu" ja siirtyminen vähän vaikka kauemmas, tai muuten osoittaa ettei ole halukas jatkamaan keskustelua...

Mutta juu, onhan se tosiaan todella väärin, että ventovieras ULKOMAALAINEN tuli puhumaan sinulle bussipysäkillä. Vitun pervo.

Ei oo syntiä olla suomalainen, mut on se saatanallinen häpeä.

Vierailija
107/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisetkin tätä tekee ja vielä änkyrä-kännissä. Onko maan kaatavaa jos joillain on erillainen tervehdyskulttuuri? Ei se minun päivääni ainakaan pilaa.

kuten jo totesin, yksikään suomalainen mies ei tule bussipysäkillä lähelle ja kysy mitä kuuluu ja totea minua tyhmäksi. Suomalainen mies voi katsoa merkitsevästi ja ihailevasti, mutta ei tungettele. Ja tuossa on suuri ero.

Vierailija
108/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hakusessa palstalla olijoiden käytöstavat. Olkoonkin, että ULKOMAALAINEN tuli puhumaan bussipysäkillä. Hän käsittääkseni kysyi mitä kuuluu, ei perisuomalaisesti "hyvät tissit"...? Toki voi olla, että perimmäisenä kysyjän mielessä kummitteli ajatus kauniista suomalaisesta naisesta johon olisi halunnut tutustua. No, se oikea, etiketin mukainen tapa tässä tilanteessa olisi toki ollut sellainen suoraan sanottu "hyvää kuuluu" ja siirtyminen vähän vaikka kauemmas, tai muuten osoittaa ettei ole halukas jatkamaan keskustelua...

Mutta juu, onhan se tosiaan todella väärin, että ventovieras ULKOMAALAINEN tuli puhumaan sinulle bussipysäkillä. Vitun pervo.

Ei oo syntiä olla suomalainen, mut on se saatanallinen häpeä.

jos halutaan tutustua, eikä tungeta heti iholle.

Tuollainen "mitä kuuluu" on Suomessa todella arveluttava ja tungetteleva kysymys suomalaiseltakin ja ainakin itse tulkitsisin kysyjän oitis mt-potilaaksi josta ei tiedä tappaako se heti vai kohta.

Vierailija
109/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellähän tässä niitä mielenterveysongelmia nyt sitten on, jos ulkomaalaisen ihmisen "mitä kuuluu" kysymys saa ensimmäiseksi aikaan ajatuksen siitä, että hän on murhaaja... =)

Vierailija
110/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku iranilainen tai irakilaintn tai sinne päin, tuli mun luo ja sanoi "tule minu hyttii, minä hyvä"

Vierailija
111/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitellä itsensä ja pyytää anteeksi tungettelua. Tämän jälkeen odotellaan vastapuolen esittäytymistä. Jos hän ilmoittaa nimensä ja jatkaa keskustelua on tie auki.

Vierailija
112/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vieras puhuttelee iskutarkoituksessa. Usein jos olet vähänkin ystävällinen, et pääse tyypistä millään eroon. Näin ainakin suuremmissa kaupungeissa.

Vierailija
113/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kysyi eräs mustaihoinen mies 'do you speak english?' Vastasin myöntävästi, sillä luulin että hän haluaa kysyä tietä jonnekin tmv.

Ei olis pitänyt vastata mitään, äijä kävi heti halailemaan =o

Tämä tapahtui päiväsaikaan kotikaupungissani.

En ole sen jälkeen reagoinut millään tavalla yhdenkään mustan miehen puheisiin mitenkään >:/

Vierailija
114/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jees ai laik juu, änd ai laik seks veri vell

Vierailija
115/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä tälle kuuluu.

jos joku niin tekee se on mt-tapaus tai huumeessa, kännissä ja siksi varottava

Vierailija
116/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ulkomaalaisilla naisilla ei jostakin syystä ole ollut ikinä tarvetta änkeä, huudella eikä kysellä omituisia, ainakaan multa. Vaikka välittömyys ja erilaiset tavat varmaan kuuluvat yhtälailla heidänkin kulttuuriinsa?

Vierailija
117/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osoittaa kehonkielellä (suuntaamalla esim.katseesi poispäin), ettet halua kommunikoida sen enempää.

Vierailija
118/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ulkomaalaisilla naisilla ei jostakin syystä ole ollut ikinä tarvetta änkeä, huudella eikä kysellä omituisia, ainakaan multa. Vaikka välittömyys ja erilaiset tavat varmaan kuuluvat yhtälailla heidänkin kulttuuriinsa?

Tai en ole ihan varma kansallisuudesta mutta oletin romanialaisiksi kun uutisissa niistä puhuttiin. Ja myös mustalaisnaiset ovat tyrkyttäneet jotakin.

Mutta kukaan ei kyl ikinä ole kysynyt, että mitä mulle kuuluu, ei millään kielellä, ei mies eikä nainen , siis vieras.

Vierailija
119/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan heteronaisena usein katselen maahanmuuttajanaisia, mistä sitten ovatkin tulleet, kun kulkevat kaupungilla värikkäissä vaatteissaan. Usein toivon, että joku kysyisi minulta jotain. Varmasti jäisin juttelemaan. Mutta kaikki vieraat miehet pelottavat, enkä tosiaan olisi vastannut tälle ap:n bussipysäkkihäirikölle mitään! Korkeintaan tyyliin "..ttu kuuluu paljon sulle..." Ja kyllä se niin on, että oli mies millainen tahansa, jos se ihan puskista hyppää juttelemaan, niin kyllä sen tietää, mitkä taka-ajatukset ovat.

Vierailija
120/133 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten jo totesin, yksikään suomalainen mies ei tule bussipysäkillä lähelle ja kysy mitä kuuluu ja totea minua tyhmäksi. Suomalainen mies voi katsoa merkitsevästi ja ihailevasti, mutta ei tungettele. Ja tuossa on suuri ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän